Анастасия
Керівник, адміністратор салона краси, SPA, медичного центру
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9261778/
Досвід роботи
Старший адміністратор салону краси
з 01.2014 по 12.2023
(9 років 11 місяців)
"Дом краси VISAVI ", Харків (Краса, фітнес, спорт)
Старший адміністратор салону краси
з 01.2014 (8 років 1 місяць)
"Дім Краси Visavi" ФОП Лобак С.М., (Краса, фітнес, спорт)
Функціональні обов'язки:
Відкриття і закриття салону під охорону;
- Зустріч і супровід гостей в зал (демонстрація привітності та гостинності);
- Знайомство гостей з послугами салону, інформування про наявність акцій і бонусних програм (виявлення потреб гостя і напрямок до потрібного відповідного майстра);
- Складання графіка роботи співробітників;
- Контроль за трудовою і виробничою дисципліною персоналу, дотриманням техніки безпеки і чистоти на робочих місцях;
- Ведення телефонних переговорів (запис клієнтів, інформування майстрів про наявність записів);
- Виявлення наявності безладу, контроль за чистотою приміщення;
- Вирішення конфліктних ситуацій в салоні (в разі виникнення претензій, усунення проблем, що створилися);
- Ведення обліку та звіт за реалізовані продукції та послуги;
-Проведення опитувань клієнтів, дослідження їхніх уподобань;
Мерчендайзинг, реклама, Ведення соціальних мереж, сайту. Маркетингові дослідження і розробка програми лояльності до клієнтів, оновлення щомісяця.
корегування системи маркетингу: продукти, ціноутворення, просування;
виконання планів по продажу часу (завантаженню), виручці, операційному прибутку;
аналіз процесів обслуговування клієнтів, процесів запису та внутрішніх процесів та створення стандартів роботи салону краси;
управління персоналом.
Управління виробничою частиною
Стратегії розвитку салону, відстеження останніх тенденцій у цій галузі.
Робота з касою, ведення відповідної звітності.
Вирішення конфліктних ситуацій в команді, та створювання здорової атмосфери в команді.
Розробка системи мотивації працівників;
Налагодження системи внутрішньої взаємодії;
Проведення тренингів.
Аналіз роботу салону, а саме: фінансові показники, продажі, % повернень клієнтів;
Працювання з клієнтською базою: аналіз аудиторії, опрацювання відгуків клієнтів;
Досягнення:
-Збільшення кількості постійних клієнтів, -Створення приємної атмосфери для клієнтів, -Надання високого сервісу.
-Побудова довірчих відносин з колективом і керівництвом.
-просування послуг салону.
Підвищення таких показників:
Оборот;
Чистий прибуток;
Кількість продажів (як послуг, і товарів);
Успішне впровадження нових послуг;
Зниження витрат.
-великий інтерес до вивчення тонкощів обслуговування і управління в індустрії краси, за 8 років роботи проявила себе як професіонал і лідер, перейшла на вищу посаду старшого адміністратора-керуючого,змогла підібрати персонал, з яким покращився рівень обслуговування, і робота підприємства в цілому.
-А також внутрішнє зростання і розвиток. Щорічне відвідування Міжнародної виставки індустрії краси InterCHARM Ukraine. Підвищення кваліфікації, участь у конференціях для адміністраторів та керівників, семінари з професійної косметики.
100% розуміння того, що адміністратор — це ключова та дуже відповідальна посада в салоні, сполучна частинка між власником та співробітниками, яка роз
Керуючий магазином
з 09.2010 по 12.2014
(4 роки 3 місяці)
ЧП "Бутик", Харків (Роздрібна торгівля)
•Підбір персоналу.
•Аналіз ринку та визначення цільової аудиторії.
•Ведення бази клієнтів та подальше її розширення.
•Прийняття управлінських рішень
•Створення макетів для рекламної продукції (листівки, флаєри, візитки, клубні картки, банери, сертифікати, купони);
• створення сайту, сторінок та груп у соціальних мережах, управління та просування;
• оплата рахунків, послуг;
• аналіз динаміки продажів; планування продажів;
• робота із програмою 1С;
• ведення переговорів;
• ведення первинної бухгалтерії;
• організація роботи із корпоративними клієнтами;
• розвиток партнерства та співпраці;
• реалізація маркетингового плану;
• забезпечення безперебійної роботи;
• здійснення аналізу діяльності;
• формування асортименту товару та послуг, цінової політики;
• вирішення адміністративно-господарських питань.
Освіта
Восточно-Украинский национальный университет Имени В.Даля.
Факультет экономики предприятия Специальнось экономист., Харків
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
На базе регионального института менеджмента пройдено обучение по курсу " Основы предпринимательской деятельности".
2010,
В центре подбора и обучения персонала для предприятий индустрии красоты Beaty HR center, пройдено обучение по курсу " Салон крас
2019.
GRINISHYN BEAUTY SCHOOL пройдено обучение на тему"Чтобы красивый бизнес стал успешным ".
2019
Знання і навички
- Стресостійкість;
- Ділова хватка;
- Енергійність
- Впевненість у собі, цілеспрямованість;
- Критичне, аналітичне мислення;
- Бажання займатися саморозвитком;
- Високий рівень самоорганізації;
- Лідерські та організаторські якості;
- GoogleAdobe
- Safari
- Користувач Google Chrome
- MS Access
- Adobe Photoshop
- MS PowerPoint
- Пользователь Internet
- MS Office
- MS Excel
- MS Word
- Beauty Pro
- Продуктивність
- Клієнтоорієнтованість
- Ведення соціальних мереж
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Створення Reels
- Проведення касових операцій
- Побудова графіків для персоналу
- Користувач 1С
- Проведення презентацій
- Уважність
- Комунікабельність
- Зйомка stories
- Облік витратних матеріалів
- Неконфліктність
- Наполегливість
- Стресостійкість
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Особисті якості:
- Охайний зовнішній вигляд.
-Відмінні комунікативні здібності,
-Клієнтоорієнтованість.
- Я з задоволенням і легко навчаюся і оволодію новими навичками і знаннями.
-Пунктуальність та відповідальність.
- Акуратність, порядність, ввічливість.
Бажання працювати і розвиватися.
Професійні навички:
Маю досвід вибудовування системи для залучення нових та утримання діючих клієнтів;
Знаю все про ідеальний сервіс, етапи його створення та вдосконалення;
Працюю в режимі багатозадачності та проявляю уважність до деталей;
Вмію об’єднувати команду професіоналів спільною метою та цінностями;
Аналіз ринку та визначення цільової аудиторії.
Ведення бази клієнтів та подальше її розширення.
Прийняття управлінських рішень.
Ефективно планую та організую свою роботу, та роботу команди;
-Великий досвід адміністративно-управлінської роботи, створення системи продажу товарів і послуг.
-Впевнений користувач ПК та офісних програм;
-Володіння оргтехнікою;
- Грамотна усна та письмова мова;
-Вільно розмовляю українською мовою.
-Навички розміщення реклами в Інтернеті та соціальних мережах (інстаграм, Фейсбук, тік-ток) написання постів,обробка фотографій, монтаж відео.
- Водійські права категорії в (15років водійського стажу).
Хобі: читання, спорт.
Схожі кандидати
-
Адміністратор мед. центру, салону краси, магазину, менеджер по роботі з клієнтами, з підбору персоналу
Одеса -
Региональный директор, куратор, управляющий, заместитель управляющего, администратор
Одеса -
Директор, управляющий, зам. директора, начальник отдела, руководитель
Одеса, Чорноморськ, Южне -
Директор, зам. директора, управляющий, региональный менеджер, начальник отдела
50000 грн, Одеса -
Управляющий, директор, руководитель, администратор
25000 грн, Одеса, Дніпро , ще 2 міста