Резюме від 5 червня 2023PRO
Сергій
Спеціаліст тех. підтримки, адміністратор баз даних, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці www.work.ua/resumes/9306477
Досвід роботи
Начальник відділу технологічної підтримки
з 05.2022 по 12.2022
(7 місяців)
PaxUkraina/ Скляренко М.В. ФОП, Київ (IT)
Обов'язки:
Пошук та заключення договорів з клієнтами/перевізниками та подальший розвиток співпраці у сфері онлайн та офлайн продажу квитків;
Эфективна організація та керування работою відділу. Керування персоналом, підхід до кожного співробітника для досягнення поставленої цілі компанії. Постійне спілкування з колегами, навчання персоналу нововеденням в компанії;
Формування графіка роботи співробітниців у відділі;
Налаштування тікетної системи під потреби компанії/відділу;
Контроль та розподіл у відділі звернень від перевізників. Обробка звернень по прямим продажам;
Розробка логіки системи, постановка задач для програмістів і подальше тестування результату на відповідність до запитуваного результату;
Ведення ділових перемовин з перевізниками, контрагентами; Оперативне внесесення змін до системи;
Внесення інформації:
- ведення таблиці з робочою базою контактів перевізників для оперативного вирішення питань;
- внесення даних до робочого задачника по перевізникам;
Тестування та формування задач програмістам компанії, при необхідності, для покращення роботи системи або при виявленні помилок в системі;
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Контроль та обробка запитів від перевізників, закриття/відкриття та відміна рейсів, інших запитів/питань по системі продажів;
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Корегування даних наявних помилок системи до їх виправлення
Вирішення конфіктних ситуацій з перевізниками по скаргах від пасажирів.
Начальник відділу технологічної підтримки
з 08.2021 по 05.2022
(9 місяців)
"Компанія Укрпас" ТОВ, Київ (IT)
Пошук та заключення договорів з клієнтами/перевізниками та подальший розвиток співпраці у сфері онлайн та офлайн продажу квитків;
Розвиток офлайн продажу квитків
Эфективна організація та керування работою відділу. Керування персоналом, підхід до кожного співробітника для досягнення поставленої цілі компанії. Постійне спілкування з колегами, навчання персоналу нововеденням в компанії;
Формування графіка роботи співробітниців у відділі;
Налаштування тікетної системи під потреби компанії/відділу;
Контроль та розподіл у відділі звернень від перевізників. Обробка звернень по прямим продажам;
Розробка логіки системи, постановка задач для програмістів і подальше тестування результату на відповідність до запитуваного результату;
Ведення ділових перемовин з перевізниками, контрагентами; Оперативне внесесення змін до системи;
Внесення інформації:
- ведення таблиці з робочою базою контактів перевізників для оперативного вирішення питань;
- внесення даних до робочого задачника по перевізникам;
Тестування та формування задач програмістам компанії, при необхідності, для покращення роботи системи або при виявленні помилок в системі;
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Контроль та обробка запитів від перевізників, закриття/відкриття та відміна рейсів, інших запитів/питань по системі продажів;
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Корегування даних наявних помилок системи до їх виправлення
Вирішення конфіктних ситуацій з перевізниками по скаргах від пасажирів.
Контроль за заборгованістю партнерів по офлайн продажу
Фахівець відділу по роботі з перевізниками
з 04.2018 по 07.2021
(3 роки 3 місяці)
"І-Тревелс" ТОВ "/ Busfor/ Blacar, Київ (IT)
Ведення ділових перемовин з перевізниками, агенціями, страховими компаніями(іншими юрид особами.);
Внесення інформації:
- оперативне внесесення нової інформації, змін до дистрибутивної системи;
- ведення таблиці з робочою базою контактів перевізників для оперативного вирішення питань, враховуючи нюанси роботи
- внесення даних до робочого задачника по перевізникам;
Формування задач в JIRA програмістам компанії, при необхідності, для покращення роботи системи або при виявленні помилок в системі;
Внесення до системи продажів клієнтів, рейсів, цін (повне технічне обслуговування існуючих рейсів у системі)
Контроль видачі даних по рейсам системи;
Контроль та обробка запитів від перевізників, закриття/відкриття та відміна рейсів, інших запитів/питань по системі продажів;
Тестування та перевірка збоїв системи. Контроль видачі даних по рейсам системи;
Направлення запитів до преревізника та вирішення конфіктних ситуацій по скаргах пасажирів.
Налагодження ефективної взаємодії з іншими відділами для вирішення поточних задач:
-бухгалтерія
-custumer support
Уважність до деталей, наявність гарної пам'яті та відповідальність.
Фахівець з технологічної підримки відділу тех. підтримки
з 03.2017 по 04.2018
(1 рік 1 місяць)
"І-Тревелс" ТОВ / Busfor, Київ (IT)
Внесення до бази даних інформіцію про юридичних осіб(перевізників, агенцій, контрагентів, зовнышных ресурсів);
Спілкування з замовниками та подальший їх супровід.
Внесення рейсів, всієї інформаці від договору до початку продажу та всі коригування по ним: зміна вартості, графіків, квоти, маршрутів;
Прийом вхідних дзвінкі від партнерів
Повернення квитків;
Виявлення недоліків системи
Обробка звітів помилок системи;
Тестування системи;
Написання bug-report по не коректнії роботи в системі
Перевірка bug-reports від системи які сгенеровані автоматично
Контроль балансу/заборгованості контрагентів
Експерт-оцінювач відокремленого підрозділу
з 12.2016 по 03.2017
(3 місяці)
ТОВ "Діамант-Т" і Компанії", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Оцінка та прийом ювелірних виробів, дорогоцінних каменів, побутової техніки
Уважність до деталей
Адміністратор офісу, секретар
з 08.2015 по 11.2016
(1 рік 3 місяці)
Группа компаний Helix, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Забезпечення офісу: вода, канцелярія.
Ведення обліку співробітників
Вхідна/вихідна кореспонденція по офісу.
Піддтримка офісу в належному стані: відкриття/закриття, справність техніки. робочих місць.
Спіставлення звітів, вхідні/вихідні дзвінки, консультації клієнтів
Фондовый брокер
з 12.2011 по 05.2012
(5 місяців)
Sollaris Ukraine, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Залучення нових клієнтів та інвестицій до компанії
Консультація існуючих клієнтів
Вміння вести ділові переговорів
Освіта
НПУ им. Н.П. Драгоманова
Політології та права, Київ
Вища, з 2006 по 2021 (15 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Досвідчений користувач ПК
Досвід роботи з TaskManager: Trello, Jira, HelpDeskEddy, Slack
Уважність до деталей, аналітичний склад розуму, багатозадачність , коммунікативность, стресотійкість, пунктуальность
Без шкідливих звичок
Інші резюме цього кандидата
Head of Tech Support (B2B), керівник тех. підтримки, 40000 грн
- Начальник відділу технологічної підтримки, PaxUkraina/ Скляренко М.В. ФОП7 місяців
- Начальник відділу технологічної підтримки, "Компанія Укрпас" ТОВ9 місяців