Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 2 січня 2024 PRO

Алла

Фінансовий радник для власників бізнесу (управлінська звітність)

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
52 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Засновник, директор з функціями фінансового директора, радника

з 06.2006 по нині (17 років 10 місяців)
МЕРКУРІЙ - СТУДІЯ ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ,, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Вітаю, мене звати Алла Миколаївна. Я фінансист і управлінець. Допомагаю підприємцям та бізнесу керувати фінансами, підвищувати свій дохід і стратегічно розвивати бізнес.
І я допоможу вам розкласти фінансову інформацію по полицях. Проведу фінансовий аналіз, визначимося з джерелом виникнення проблем, які приводять до відсутності прибутку, девідендів власників бізнесу.
• P&L
• CashFlow
• Баланс
• Планування
• Бюджетування
• Фінансовий аналіз
• Фінансовий контроль
• Фінансова звітність
• 1С: 8
• M.E.Doc
• Податковий облік

Допоможу скласти звіти, побачити проблеми, розробити рішення та впровадити їх у бізнес.

1 варіант - Консультація:

Структурувати проблему та розробити рішення

Онлайн консультації по фінансах та системам обліку. Розробляю рішення під ваш бізнес та проблему.

2 варіант - Фінансовий директор на проект:

Впровадити рішення та побудувати команду

Частіше всього складнощі в тому, щоб впровадити. Беру відповідальність на себе та веду проект до досягнення результату. Наймаю команду і вона працює вже самостійно.

Головний бухгалтер

з 07.1994 по 04.2019 (24 роки 9 місяців)
ФІРМА "ЕДЕМ-ВОЗКО", Вознесенськ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення бухгалтерського та фінансового обліку. Керування відділом бухгатерії з функціями фінансового директора. Складання звітів. Аналіз фінансово-економічної діяльності. Супровід підприємства під час перевірок контролюючих органів. Взаємодія із контрагентами. Організація та контроль усіх робочих процесів. Планування грошових потоків та залишків коштів. Забезпечення достатності коштів на здійснення платежів. Ведення платіжного календаря, проведення платежів між рахунками компаній, перерозподіл та регулювання грошових потоків. Формування реєстрів на оплату на конкретну дату та здійснення казначейського контролю. Взаємодія із банками про відкриття депозитів на тимчасово вільні кошти. Контроль та аналіз зовнішніх джерел інвестування, фінансових показників. Організація, впровадження, контроль регламентів та бізнес-процесів у комерційно-фінансовому відділі та взаємодія з ключовими фахівцями групи компаній.

Освіта

Одеський Національний Економічний Університет

Обліково-економічний факультет, Бухгалтерський облік, контроль та аналіз господарської діяльності, присвоєно кваліфікацію фахівця Економіст, Одеса
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

Знання і навички

MS Excel MS Office MS Word M.E.Doc Користувач Internet Клієнт-Банк MS PowerPoint BAS Google Chrome Комунікабельність ERP Веб-браузери BAS ERP Організованість 1С:ПІДПРИЄМСТВО, сертифікат "1С:Професіонал" Послуги у сфері бухгалтерського, фінансового та управлінського о Доброзичливість Терплячість Конфігурування Відновлю облік. Автоматизую облік. Впроваджу управлінський облік Занурююсь у бізнес клієнта, досягаю ефективного результату Навчаю функціоналу програм 1С, консультую з методології Реалізую себе на завдання будь-якої складності, консультант Кабінет платника податків, Дія. SmartFin. Taxer Досвід в бізнес-аналізі та в фінансовому аналізі у різних сферах Бажання працювати та розвиватися, вміння спілкуватися з людьми, Впровадження системи KPI Планування бюджету Стресостійкість Управління рітейлом Google Sheets Суб'єкт первинного фінансового моніторингу

Додаткова інформація

Ключові навички:

1. Управління персоналом.
2. Управління проектами.
3. Управління змінами.
4. Управління продажами.
5. Управління командами.
6. Ведення переговорів.
7. Бізнес-планування.
8. Автоматизація обліку та управлінської звітності.
9. Оптимізація бізнес-процесів.

Що ви отримаєте від моїх послуг:

• Досягнення цілей компанії
• Вивільнення часу власника для
стратегії.
• Ліквідацію хаосу у сфері фінансів.
• Збільшення обсягів продажу та виробництва;
• Правильна, справедлива система ФОП,
заснована на результатах;
• Правильний обмін очікувань і результатів у власника та бізнесу.
• Дивіденди виплачуються за принципом
податків.
• Збільшення прибутку.
• Збільшення матеріальної частини та активів
компанії.
• Наявність резервів.
• Бізнес не належить зовнішнім
організаціям. Ви позбавляєтеся боргів і
кредитів.
• Навіть під час кризи на ринку, бізнес стане набагато
стабільніший у порівнянні з конкурентами.
• Зростання фінансових показників, тиражування
прибутку, повна прозорість фінансових
потоків.

Пропоную вам по-новому поглянути на систему управління фінансами компанії та як, за її допомогою правильно планувати роботу з фінансами, щоб досягати необхідного рівня прибутку компанії та особисто власника.

Про себе: цілеспрямована, стресостійка, енергійна, відповідальна, працюю на результат. Маю аналітичні здібності та системне мислення. Комунікабельна. Командний гравець.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: