• PRO

Наталія

Бухгалтер, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст, бухгалтер

з 10.2008 по нині (15 років 11 місяців)
ДЗ «Ужгородська міська сан.-епід.станція" МОЗ України, КНП "Центр з проф.-ки та боротьби із СНІДом" ЗОР, КНП "ЗОЦГЗ" ЗОР, Ужгород (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Економіст:
- фінансовий моніторинг;
- участь у розробці та супровід проєктів нормативних, розпорядчих документів обласної державної адміністрації в галузі протидії епідемії ВІЛ/СНІДу, в т. ч. цільових програм та обласних комплексних планів;
- фінансове планування та розрахунок потреб на виконання заходів (завдань) обласних програм та комплексних планів;
- збір та узагальнення інформації, участь у підготовці звітності та поданні відповідей на запити вищестоящих органів охорони здоров’я.
Крім цього:
- участь у міжнародних проектах в галузі протидії епідемії ВІЛ/СНІДу та розбудови системи громадського здоровя в Україні;
- участь у дослідженні з оцінки витрат на протидію епідемії ВІЛ-інфекції/СНІДу у Закарпатській області.

Бухгалтер:
- облік руху товарно-матеріальних цінностей, малоцінних необоротних матеріальних активів та основних засобів;
- оформлення первинної документації, участь у складанні договорів та додаткових угод з постачальниками товарів та послуг;
- підготовка та формування платіжних доручень на оплату послуг та матеріальних цінностей та ін. до казначейської служби та банку;
- робота в системі дистанційного обслуговування ПТК "Клієнт казначейства КАЗНАЧЕЙСТВО";
- відображення в обліку платіжних документів згідно виписок казначейської служби та банку;
- формування оборотно-сальдових відомостей та меморіальних журналів-ордерів за допомогою бухгалтерської програми;
- формування та видача довіреностей на отримання матеріально відповідальними особами матеріальних цінностей від постачальників;
- формування видаткових накладних при передачі матеріальних цінностей у інші заклади;
- участь у складанні договорів про надання платних послуг, які надаються підприємством;
- формування рахунків, актів виконаних робіт (наданих послуг) для оплати послуг контрагентами – юридичними особами;
- формування податкових накладних та формування декларації з ПДВ;
- оформлення, реєстрація касових операцій за допомогою РРО, ПРРО;
- інвентаризація дебіторської та кредиторської заборгованостей, формування та оформлення актів звіряння розрахунків з дебіторами та кредиторами;
- участь в інвентаризації основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів;
- формування, заповнення інвентаризаційних описів основних засобів та малоцінних необоротних матеріальних активів;
- участь у бюджетному плануванні та складанні фінансової, бюджетної, статистичної та податкової звітності;
- участь у веденні документації щодо організаційної, господарської та іншої діяльності закладу;
- участь у підготовці проєктів нормативних документів, відповідей на запити щодо використання бюджетних коштів, використання та оновлення матеріально-технічної бази закладу

Освіта

УжДУ, ДВНЗ “УжНУ”, ЗОНЦДКС України за спец. облік і аудит

Фізичний факультет, Факультет післядипломної освіти, «Спеціаліст з фінансів», бухгалтер, Ужгород
Вища, з 2009 по 2011 (2 роки)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Бухгалтерський облік
  • Діловодство
  • Комунікабельність
  • Організованість
  • Працьовитість
  • Цілеспрямованість
  • Здатність до навчання
  • Гнучкість

Додаткова інформація

З метою самовдосконалення та оволодіння новими методиками та навиками роботи брала участь у семінарах-тренінгах: з програмного менеджменту, з розробки регіональних цільових програм (галузь - медицина), питань фінансового моніторингу та інших питань моніторингу і оцінки виконання програмних заходів, в т.ч. навчальних заходах, організованих за підтримки міжнародних організацій. Досвід в організації та підготовці матеріалів для проведення ділових та навчальних заходів, співпраці зі структурними підрозділами органів місцевої влади, неурядовими громадськими організаціями.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: