Резюме от 12 сентября 2017 PRO

Дзеса Ігор Михайлович

Програміст, аналітик 1С

Неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
4 августа 1985 (32 года)
Город:
Тернополь
Готов к переезду:
Киев, Львов

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Начальник відділу супроводу систем 1С (системного аналізу)

с 06.2016 по наст. время (1 год 4 месяца)
Група компаній Мрія, Тернополь (Розробка і впровадження бізнес систем на платформі 1С)

1. Консультативна підтримка користувачів систем 1С. Перелік систем:
- Бухгалтерський облік
- Оперативний виробничий облік на полях
- Оперативний облік в елеваторах
- Оперативний облік роботи техніки
- Централізоване казначейство
- Зарплата і кадри
- Оренда землі
- Закупівлі та склад
- Ремонти техніки
2. Організація роботи лінії консультації. Формалізація процесу розгляду звернень користувачів. У підпорядкуванні - 8 фахівців аналітиків
3. Планування часу виконання завдань консультантами в частині тестування нового функціоналу підсистем
4. Організація взаємодії з іншими підрозділами компанії
5. Аналіз реалізованих механізмів систем на відповідність проектній документації
6. Формування пропозицій щодо вдосконалення існуючих механізмів системи
7. Аналіз запитів користувачів на лінію консультації з метою виявлення систематичних логічних помилок механізмів системи. Формування пропозицій, що допоможуть виправити ці помилки програмними засобами або організаційними рішеннями.
8. Участь у формуванні концепції нових систем на платформі 1С.
9. Аналітична розробка нових механізмів у відповідності до запитів представників функціональних підрозділів
10. Формування технічних завдань з розробки нового функціоналу, вдосконалення існуючого згідно запитів користувачів

Професійні успіхи:
1. Оптимізація програмних механізмів розрахунку собівартості в режим РАУЗ (розширена аналітика обліку витрат). Результат - зменшення швидкості розрахунку. Оптимізація програмних запитів, що виконуються системою при розрахунку собівартості
Результат: зменшення швидкості розрахунку мінімум на 30 відсотків
2. Оптимізація роботи конфігурації "Управління виробничим підприємством"(режим РАУЗ) з метою уникнення конфліктів блокувань даних при роботі з великими об'ємами даних у розрізі багатьох організацій. Результат - при розрахунку собівартості по різних організаціях не виникає конфікту блокувань при виконанні трансакцій. Значно більшено паралельність роботи в системі.
3. Оптимізація розрахунку собівартості: розробка програмних механізмів при розподілі непрямих витрат - додано можливість розподілу витрат пропорціно базі накопичених прямих витрат. Результат - можливість більш точного та гнучкого розподілу непрямих витрат з економічної точки зору.
4. Запуск в експлутацію окремої бази даних логування всій дій коригувастів в робочій системі 1С з використанням типового механізму журналу реєстрації
5. Концептуальна розробка механізмів обліку витрат с/г пдприємства у розрізі технологічних операцій, характеристик технологічних операцій та агрономічних етапів виконання робіт на полях. Результат: розширення кількості аналіти обліку витрат для кожної культури в межах року врожаю, можливість аналізу прямих виробничих витрат у розрізі первинних документів в режимі розширеної аналітики обліку витрат (РАУЗ)
5. Розробка метоологічної бази та програмних механізмів трансакційного відображення внутрішньогрупових (ВГО) націнок між компаніями групи за методом середньозваженої

Провідний аналітик - програміст 1С

с 03.2015 по 05.2016 (1 год 2 месяца)
Група компаній Мрія, Тернопіль (розробка і впровадження бізнес-систем)

Функції аналітика:

1. Аналіз потреб замовника та розробка концепцій нових облікових систем та підсистем з врахуванням специфіки роботи в галузі сільського господарства.
2. Формування технічної документації з розробки програмного забезпечення на підставі узгоджених вимог до функціоналу систем 1С.
3. Формалізація бізнес - процесів руху товарно - матеріальних цінностей та процесів первинного та електронного документообороту.
4. Впровадження підсистеми обліку палива легкового автотранспорту;
5. Впровадження та адаптація у відповідності до потреб замовника підсистем:
5.1. Управління роботою вантажного автотранспорту, с/г та спец. техніки.
5.2. Управління ремонтами техніки.
5.3. Управління структурою посівів на полях.

Функції консультанта:

1. Консультативна підтримка систем бюджетування на базі системи "Інталев Корпоративний менеджмент 7" та планування оплат на базі системи "Консолідація ПРОФ 1.4".
2. Консультативна підтримка системи казначейства, бухгалтерського обліку.

Функції програміста:

1. Управління змінами механізмів розрахунку собівартості в режимі Розширеної аналітики обліку витрат (РАУЗ) -- програмний продукті "Управління аграрним холдингом - Інагро" на базі типового програмного продукту "Управління виробничим підприємством для України, редакція 1.3".
2. Виправлення типових помилок при розрахунку собівартості в режимі розширеної аналітики обліку витрат (РАУЗ) - програмний продукті "Управління аграрним холдингом - Інагро" на базі типового програмного продукту "Управління виробничим підприємством для України, редакція 1.3".
3. "Прискорення" розрахунку собівартості шляхом оптимізації програмного коду в режимі розширеної аналітики обліку витрат (РАУЗ).
4. Розробка комплектів звітності згідно МСФЗ.
5. Зміна типових механізмів обмеження доступів на рівні записів.
6. Реалізація нетипових облікових підсистем в керованому інтефейсі (керовані форми).
7. Зміна типових підсистем, що реалізовані на керованих формах.
8. Переведення типових підсистем зі звичайних форм на керовані.
9. Оптимізація роботи системи 1С з використанням Центру управління продуктивністю (1С Корпоративний інструментальний пакет).
10. Управління розробкою механізмів обмінів між базами даних 1С.
11. Оптимізація обмінів великими пакетами даних між базами 1С.
12. Налаштування веб-серверів в частині обмінів між базами 1С.

Аналітик систем (середовище розробки 1С)

с 06.2010 по 02.2015 (4 года 8 месяцев)
ТОВ "Консалтинговий центр БІЗОН", Агрохолдинг Мрія, Тернопіль (впровадження систем обліку на платформі 1С)

- Оновлення типового функціоналу програмних продуктів у зв’язку зі зміною законодавства та виправлення помилок стандартних продуктів 1С;
- Розробка технічних завдань для програмістів 1С з метою розширення типового функціоналу програмних продуктів 1С у відповідності до запитів відповідальних осіб;
- Програмна розробка згідно технічних завдань в модулях: розрахунку заробітної плати, формування фінансової та податкової звітності;
- Реалізація механізмів консолідації звітності окремих підприємств, розробка пакетів звітності для служби внутрішнього аудиту з метою виявлення помилок при внесенні даних в систему 1С;
- Проектування та програмна розробка механізмів управлінського обліку та бюджетування на основі механізмів системи Інталев: Корпоративний менеджмент 7;
- Проектування та програмна розробка механізмів консолідації показників податкового обліку на базі конфігурації "Інталев: Корпоративний менеджмент 7" для групи компаній холдингу, формування прогнозних податкових показників для визначення можливих податкових ризиків, реалізація план - фактного аналізу основних показників податкових декларацій з ПДВ та податку на прибуток.
- Участь у складі команди в якості аналітика при впровадженні конфігурації "Управління аграрним холдингом - Інагро" на базі типового програмного продукту "Управління виробничим підприємством для України, редакція 1.3":

- Модуль розрахунку регламентованої зарплати;
- Модуль обліку запасів в регламентованому та управлінському обліку;
- Модуль обліку основних засобів, малоцінних необоротних активів, МШП;
- Модуль консолідованої фінансової звітності;
- Модуль бюджетування;
- Модуль податкового обліку;
- Модуль нормативно-довідкової інформації;.
- Модуль бюджетування та управлінської звітності.

Фахівець служби підтримки

с 05.2008 по 05.2010 (2 года)
ТОВ "Консалтинговий центр БІЗОН", Тернопіль (впровадження систем обліку на платформі 1С)

1. Аналіз запитів клієнтів, що спрямовані на розширення функціоналу типових програмних продуктів компанії 1С: Бухгалтерія для України, редакції 1.1, 1.2, Зарплата і управління персоналом редакції 2.0, 2.1, Управління виробничим підприємством, редакції 1.2, 1.3..
2. Консультативна підтримка користувачів, що працюють в системах 1С: Бухгалтерія для України, редакції 1.1, 1.2, Зарплата і управління персоналом редакції 2.0, 2.1, Управління виробничим підприємством, редакції 1.2, 1.3.

Бухгалтер з обліку ТМЦ

с 11.2007 по 05.2008 (6 месяцев)
ТОВ "Акант", (виробництво металопластикових конструкцій, виробництво корпусних меблів)

Робота з кредиторами, ведення обліку та списання палива, контроль за списанням запасів у виробництво, робота з налагодження складського обліку.

Бухгалтер-стажер

с 11.2005 по 03.2006 (4 месяца)
ТОВ "Гроклін-Карпати", (виробництво комплектуючих до автомобілів Opel, Reno, Mercedes)

Обробка первинних документів з обліку основних засобів, запасів.

Бухгалтер-стажер

с 06.2005 по 09.2005 (3 месяца)
ТОВ "Салон", (виробництво металопластикових конструкцій)

Обробка первинних документів з обліку основних засобів, запасів, фактичних калькуляцій у програмному середовищі 1С: Бухгалтерія, облік кредиторської та дебіторської заборгованостей


Образование

Тернопільський національний економічний унверситет

Облік і аудит у промисловості, Тернопіль

Высшее, с 09.2002 по 06.2007 (4 года 9 месяцев)

диплом магістра з відзнакою


Дополнительное образование

  • Сертифікат 1С Професіонал з програмного продукту "Бухгалтерія для України" (2008)
  • Сертифікат 1С Професіонал з програмного продукту "Зарплата та управління персоналом для України" (2013)
  • Сертифікат на знання особливостей і застосування бюджетування в прикладних рішеннях 1С:Підприємство (2013)
  • Сертифікований спеціаліст системи "Інталев. Корпоративний менеджмент 7" (2012)
  • Сертифікат 1С Спеціаліст-консультант з програмного продукту "Бухгалтерія для України" (2010)
  • Конвертация данных от http://www.spec8.ru/ (2015, 4 месяца)
  • Прискорення та оптимізація систем на 1С:Підприємство 8.3 (автор Гільов, Бурмістров) (2016, 4 місяці)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Хороше знання основних офісних програм, адміністрування систем.
  • Бухгалтерський, управлінський облік (8 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Податкове законодавство (5 лет опыта)
    Средний, 1 год назад.
  • Програмування керовані форми 8.2 (4 года опыта)
    Средний, использую в настоящее время.
  • Організація обмінів між базами 1С, написання правил обміну (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Зміни механізмів розрахунку собівартості (4 года опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Зміна механізмів типових конфігурацій, написання нетипових модул (5 лет опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.

Дополнительная информация

Основний мотив пошуку нового місця працевлаштування – бажання постійно підвищувати свій професійний рівень.

Відкритий до цікавих пропозицій.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: