Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 22 квітня 2024 PRO

Тетяна

Заступник, помічник директора з адміністративних та правових питань

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса, Чорноморськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з адміністративних та правових питань

з 08.2019 по 02.2022 (2 роки 6 місяців)
Спільне укрїнсько-турецьке підприємство "Одеські дріжджі", Одеса (Харчова промисловість)

Посадові обов'язки:
- контроль за усією корпоративною документацією (накази, положення, інструкції, т.п);
- контроль термінів виконання документів, дотримання виконавської дисципліни;
- формування штату співробітників компанії необхідної кваліфікації, відповідно до специфіки компанії;
- контроль злагодженої роботи підпорядкованого персоналу, недопущення порушення трудової дисципліни;
- контроль виконання співробітниками посадових обов'язків;
- керівництво кадровою службою, повна організація з нуля кадрового діловодства : розробка і впровадження посадових обов'язків, колективного договору і тому подібне;
- розподіл обов'язків між співробітниками, постановка завдань, контроль ходу виконання;
- внесення на розгляд директора представлення про призначення, переміщення і звільнення підлеглих працівників; пропозиції про їх заохочення або про накладення на них стягнень;
-прийом співробітників компанії з особистих або виробничих питань, що не вимагають втручання директора компанії;
- представлення інтересів компанії і вирішення питань з організаціями, які не вимагають безпосередньої участі директора;
- підписання і візування документів в межах своєї компетенції;
- надання правової (консультативною) допомоги;
- керівництво юридичною службю підприємства;
-участь в розгляді претензій покупців, незадоволених обслуговуванням або продукцією компанії;
-участь у всіляких перевірках, різні узгодження, реєстрація торгових марок, присвоєння бар-кодов;

Юрисконсульт

з 09.2011 по 05.2016 (4 роки 8 місяців)
ПАТ "Фармація", Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- Повний юридичний супровід господарської діяльності підприємства, в т.ч.:
*Підготовка і правовий аналіз (перевірка на відповідність чинному законодавству України, комерційній політиці підприємства) усіх видів господарських договорів, їх реєстрація і облік, роз'яснення їх умов, юридичні наслідки і їх можливі ризики, оцінка підстав для їх розірвання, складання додаткових угод, протоколів розбіжностей.
*Надання правових висновків, консультацій з питань, що виникають в господарській діяльності підприємства з використанням даних з усіх доступних джерел інформації.
* Претензійно-позовна робота (господарський, кримінальний, адміністративний процеси, порушення ПДР).
*Робота з виконавчою службою, контроль виконання рішення суду.
* Участь в перевірках контролюючих органів в т.ч. УБЕП, УБНОН, СБУ, Головне управління державної служби України, з питань безпеки харчових продуктів і захисту прав споживачів, Державна служба України з лікарських засобів.
* розробка і узгодження внутрішніх документів підприємства : накази, інструкції, положення, і т.д.

Директор Одеського офісу

з 09.2009 по 09.2011 (2 роки)
Міжнародна група компаній CAMPIO GROUP (Кипр, Никосия), Одесса (Юриспруденція)

- Розроблення стратегії розвитку філії з урахуванням стратегії компанії й особливостей регіону.
- Забезпечення філії необхідними ресурсами в рамках затвердженого бюджету.
- Контроль роботи підлеглих по затверджених звітних документах.
- Визначення пріоритетів і черговість виконання поставлених задач.
- Організовуваня та проведення з колективом щоденнї оперативки, щотижневі і щомісячні наради по підведенню підсумків і постановці нових цілей, задач на наступний період роботи.
- Контроль за роботою з підтримки і розвитку клієнтської мережі.
-Регулярне ведення та подання звітів про роботу філії.

Юрисконсульт

з 08.2008 по 10.2009 (1 рік 2 місяці)
КП "Центр з розвитку та забудови курортно-рекреаційної території", Овідіополь (Державні організації)

Посадові обов'язки:
-повна юридична підтримка діяльності підприємства,
підбір нормативних документів
-работа з держ. органами;
-Підготовка, правовий аналіз договорів;
-Претензійно-позовна робота.

Юрисконсульт

з 09.2006 по 07.2008 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "Фонікс Технолоджис", Київ (Телекомунікації, зв'язок)

-надання юридичних послуг клієнтам;
-укладення договорів, процесуальних документів;
-здійснення правової роботи на підприємстві;
-реєстрація, реорганізації (злиття, приєднання та ін.), ліквідація підприємства;
-підготовка всіляких протоколів (зміна учасників, директора, видів діяльності і тому подібне).
-Претензійно-правова робота.

Освіта

Ізмаїльський інститут водного транспорту

Правознавство, Ізмаїл
Вища, з 2005 по 2008 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Центр післядипломної освіти та професійної підготовки спеціалістів АКАДЕМ-ОСВІТА

18 грудня 2015 року

Налаштування таргетованої реклами за програмою наставництва "Таргетолог-стратег"

2023, 3 місяці

Спеціаліст з налаштування таргетованої реклами, Genius.Space

2023, 3,5 місяців

Знання і навички

MS Office Outlook Express Бітрікс24 Правові бази даних Створення чат-ботів Miro MS Excel User ChatGPT Canva Google Analytics Google Docs Цілеспрямованість Відповідальність Комунікабельність Грамотна усна та письмова мова Організованість Стресостійкість Чесність Порядність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Перфекціоніст, чесність, відповідальність, креативність, здатність переконувати та домовлятись, проведення перемовин та успішне укладання угод на найвигідніших умовах, управління персоналом, високий рівень тайм менеджменту, вміння вирішувати конфлікти.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: