• Файл

Іванна

Бухгалтер

Розглядає посади:
Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Гринда Іванна Михайлівна

Резюме

Особисті дані:
дата народження: 31.01. 1991 р.
сімейний стан: заміжня
адреса проживання: м.Івано-Франківськ, р-н позитрон
моб. Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2008-2012 рр. Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, економічний факультет, форма навчання: денна, спеціальність – “облік і аудит”, освітньо-кваліфікаційний рівень –бакалавр
2012 -2013 рр. Львівський національний університет ім. Івана Франка, економічний факультет, форма навчання: заочна, спеціальність – “облік і аудит”, освітньо-кваліфікаційний рівень –магістр
Досвід роботи:
2 липня – 28 серпня 2009р. ПП “Віталс”, мерчендайзер. Обов’язки: забезпечення вигідного розташування продукції на полицях магазинів, відстеження її постійної наявності у продажі. А також забезпечення магазинів рекламою продукції.
12 березня – 4 червня 2010 р. ПП “Баядера”, промоутер. Обов’язки: зацікавити рекламованою продукцією якомога більше потенційних покупців, проведення презентацій і дегустацій, розповсюдження рекламних матеріалів та інформування клієнтів.
10 червня 2013 р. – 30 вересня 2015 р. ІФД УДППЗ “Укрпошта”, товарознавець.Обов’язки: здійснення оперативного обліку надходження, реалізації та залишків товарів у формі звіту комісіонера, контроль залишків товарів та їх перерозподіл, здійснення замовлення в необхідних обсягах, формування реалізації та доходів за місяць, участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, формування звіту 3-Торг в статуправління, працювала в програмі ‘‘АС товарообіг’’.
14 грудня 2015 р. – 18 квітня 2017 р. ТОВ “Баядера Логістик”, оператор 1С. Обов’язки: проведення заявок торгових агентів, формування і друк видаткових накладних, ТТН, сертифікатів якості, ведення та формування реєстру накладних, коригування та внесення виправлень після отримання товару покупцем, архівування первинної документації.
18 квітня 2017 р. – 20 листопада 2017 р. ТзОВ "Лігос", бухгалтер. Обов’язки: внесення приходу продукції з виробництва, між складське переміщення продукції і тари, формування та звірка залишків. Формування і друк видаткових накладних, ТТН, сертифікатів якості.
21 листопада 2017 р. – 30.04.2023 р. ТОВ “Баядера Логістик”, бухгалтер.
Обов’язки: клієнт-банк, ведення рахунків 203, 209, 281, 311, 372, 361, 631, 683, звірка з покупцями і постачальниками, внутрішні звіти.

З 01.05.2023 р. (декретна відпустка)

Спеціальні знання та навики:
ПК – MS Office, Інтернет-як упевнений користувач, 1С 8.3, BAS, Медок (ведення електронного документообігу);
англійська мова – базова (розмовна, письмова).

Особисті якості:
• Швидко навчаюсь новому;
• комунікабельність;
• відповідальність;
• порядність;
• креативність;
• вміння працювати у команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств:
>