Светлана

Керівник категорійного відділу, Product manager, бренд-менеджер, байєр

Розглядає посади: Керівник категорійного відділу, Product manager, бренд-менеджер, байєр, Категорійний менеджер, Бізнес-асистент
Вид зайнятості: повна
Вік: 39 років
Місто проживання: Одеса
Готовий працювати: Дистанційно, Дніпро, Київ, Одеса
Розглядає посади:
Керівник категорійного відділу, Product manager, бренд-менеджер, байєр, Категорійний менеджер, Бізнес-асистент
Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, Facebook та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний Категорійний менеджер з трендів

з 10.2024 по 04.2025 (7 місяців)
Prostor, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Аналіз трендів і споживчої поведінки:
Моніторинг глобальних і локальних трендів.
Вивчення поведінки цільової аудиторії та формування прогнозів щодо її потреб;

Формування та розвиток категорії:
Визначення стратегії розвитку категорійних напрямків, що пов’язані з трендовими товарами.
Підбір та запуск нових продуктів, брендів;

Робота з постачальниками:
Пошук і залучення нових постачальників трендових продуктів.
Ведення переговорів, погодження умов співпраці та асортименту;

Асортиментна та цінова стратегія:
Формування оптимального асортименту у трендовій категорії.
Аналіз цін конкурентів та встановлення конкурентних цін;

Аналіз ефективності:
Відстеження продажів трендових категорій, аналіз KPI (обсяг продажів, маржинальність, оборотність).
Формування звітності та пропозицій щодо оптимізації категорії;

Маркетинг і промоактивності:
Спільна розробка маркетингових кампаній для виведення трендових продуктів на ринок.
Планування акцій, промо;



Кросфункціональна взаємодія:
Робота з відділом закупівель, маркетингом, продажами.
Забезпечення узгодженості дій для просування трендових категорій.

Провідний категорійний менеджер (E-Commerce)

з 03.2024 по 10.2024 (8 місяців)
EVA, лінія магазинів, Дніпро (Роздрібна торгівля)

Догляд за тілом
150+ Постачальників
17000 SKU

Аналіз ринку та тенденцій: Постійний моніторинг ринку косметичних та доглядових засобів, визначення трендів та вподобань споживачів, аналіз конкурентів;

Формування асортименту: Вибір та формування оптимального асортименту товарів у категорії "Догляд за тілом", забезпечення наявності популярних товарів, а також впровадження новинок;

Взаємодія з постачальниками: Ведення переговорів з постачальниками щодо умов співпраці, ціноутворення, знижок, термінів поставок та ексклюзивності певних продуктів;

Ціноутворення: Встановлення цін на продукти з урахуванням ринкових умов, попиту та конкурентоспроможності;

Просування товарів: Розробка та реалізація маркетингових стратегій для просування категорії, планування рекламних акцій, організація промо-акцій та заходів для підвищення продажів;

Аналіз продажів: Контроль та аналіз продажів, визначення ефективності кожного продукту, виявлення проблемних позицій та своєчасне прийняття рішень щодо коригування асортименту;

Робота з товарними запасами: Контроль за рівнем запасів товарів у категорії, планування закупівель для підтримки оптимального рівня товарних запасів;

Співпраця з іншими відділами: Взаємодія з маркетингом, логістикою, бухгалтерією, та іншими департаментами для забезпечення ефективного функціонування категорії;

Підготовка звітів: Регулярна підготовка звітів щодо продажів, прибутковості, та ефективності роботи категорії

Керівник категорійного відділу

з 10.2023 по 03.2024 (6 місяців)
Альфа Люкс, ПП, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Будівельні матеріали:Лакофарба;Піни/герметики;Суміші

Моніторинг та аналіз конкурентів, для визначення можливостей, потенціалу та ризиків;
Визначення продуктової стратегії;
Перемовини з постачальниками;
Управління ассортиментом;
Формування продуктової лінійки;
Ціноутворення;
Планування;
Прогнозування продажу з урахуванням зворотнього зв’язу від каналів збуту;
Підготовка та проведення презентацій, навчання персоналу;
Стабільне виконання планових показників;
Контроль залишків, розробка стратегії з реалізації залишків;
Формування асортиментної матриці;
Формування стратегії розвитку брендів;
Розробка та впровадження маркетингових заходів з ціллю покращення показників;
Створення презентацій по продукту і проведення навчальних заходів

Керівник категорійного відділу

з 06.2023 по 10.2023 (5 місяців)
MAKE-ґаджети та аксесуари надзвичайного життя, Київ (Легка промисловість)

Мобільні аксесуари

Моніторинг та аналіз конкурентів, для визначення можливостей, потенціалу та ризиків;
Визначення продуктової стратегії;
Управління продуктовою командою;
Формування продуктової лінійки;
Розрахунок собівартість продукції, її оптимізація;
Ціноутворення;
Затвердження продуктів ;
Прогнозування продажу з урахуванням зворотнього зв’язу від каналів збуту;
Підготовка та проведення презентацій, навчання персоналу;
Стабільне виконання планових показників за ввіреними категоріями;
Контроль залишків, розробка стратегії з реалізації залишків;
Формування асортиментної матриці;
Формування стратегії розвитку брендів;
Розробка та впровадження маркетингових заходів з ціллю покращення показників;
Контроль залишків, розробка стратегії з реалізації залишків

Product marketing manager

з 05.2021 по 06.2023 (2 роки 2 місяці)
Mirs, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Дрібна побутова техніка

Моніторинг та аналіз конкурентів, для визначення можливостей, потенціалу та ризиків;
Виведення нових брендів на український ринок;
Робота з асортиментом;
Прогнозування продажів з урахуванням зворотного зв'язку від каналів збуту;
Стабільне виконання планових показників (товарообіг, валовий дохід, оборотність) за ввіреними категоріями;
Контроль залишків, розробка стратегії з реалізації залишків;
Формування асортиментної матриці;
Формування стратегії розвитку брендів;
Створення презентацій по продукту і проведення навчальних заходів

Байєр, Керівник відділу закупівель

з 06.2017 по 12.2020 (3 роки 7 місяців)
Natali Bolgar, Одеса (Роздрібна торгівля)

Жіночій одяг, аксесуари

Підготовка асортиментної матриці на сезон;
Підготовка планограми на сезон;
Фінансове планування;
Переговори з постачальниками (тканина, прикладні матеріали, готова продукція);
Складання технічних завдань для дизайнерів;
Розміщення замовлення на виробництво;
Взаємодія з виробництвом;
Контроль роботи складу готової продукції та сировини;
Контроль відвантажень;
Контроль оформлення вітрин, мерчендайзинг;
Взаємодія з відділом маркетингу (SMM, копірайтери, контент менеджери, фотограф);
Контроль роботи та оформлення інтернет магазину;
Підготовка матеріалів з розумію для персоналу та навчання персоналу;
Аналіз продажів за каналами збуту;
Ротація асортименту;
Розробка активностей, акцій;
Аналіз відпрацьованих активностей;
Розробка стратегії щодо усунення ризиків;
Розробка маркетингової стратегії;
Аналіз конкурентів

Бренд-менеджер

з 03.2017 по 06.2017 (4 місяці)
Арт Степ, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Фурнітура для взуття

Розробка стратегії просування товарів і послуг;
Підготовка та контроль впровадження нових колекцій;
Організація відкриття нових торгових точок;
Створення планограм;
Підтримка стандартів і контроль мерчандайзингу мережі магазинів;
Контроль зворотного зв'язку за колекціями, продуктами з мерчендазйнгу;
Реалізація маркетингових активностей зі стимулювання продажів;
Участь у партнерських програмах і галузевих виставках

Менеджер із закупівель

з 03.2016 по 03.2017 (1 рік)
Техно Юг, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Побутова хімія

Ведення переговорів і взаємодія з постійними постачальниками;
Пошук нових постачальників ;
Робота із замовленнями на товар не з базового асортименту ;
Управління та контроль процесу закупівель;
Формування оптимального товарного запасу, асортименту);
Ціноутворення (контроль націнки, акції);
Аналіз і виконання планових показників, контроль неліквідів, термінів придатності;
Ведення документообігу (договори, відповідність первинної документації);
Оплата постачальникам за кредиторською заборгованістю

Менеджер із закупівель, Аналітик

з 11.2015 по 03.2016 (5 місяців)
Союз-Д, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Побутова хімія

Ведення переговорів і взаємодія з постачальниками;
Управління та контроль процесу закупівель (формування оптимального товарного запасу, асортименту);
Ціноутворення (контроль націнки, акції);
Аналіз і виконання планових показників, контроль неліквідів, термінів придатності;
Ведення документообігу (договори, відповідність первинної документації).
Оплата постачальникам за кредиторською заборгованістю

Освіта

Київський національний університет культури і мистецтв

Менеджмент і бізнес, Київ
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Digital Marketing & E-commerce

2022

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • ERP
  • ШІ
  • QlikView

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості :
Здатність приймати самостійні рішення
Аналітичний склад розуму
Уміння розставляти пріоритети
Уміння працювати в команді
Ведення переговорів на високому рівні
Націленість на результат
Порядність і чесність
Психологічна стабільність
Здібності до навчання
Високий ступінь відповідальності

Відрядження: готова до відряджень.
Водійські права: Категорія "В".
Хобі: Веду здоровий спосіб життя, займаюся спортом, малюю, шию.
Рекомендації: можу надати за запитом.

Кандидати за містами