• PRO

Олена

Керівник юридичного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з правового забезпечення

з 05.2019 по 07.2022 (3 роки 2 місяці)
ТОВ "Інвестиційний фонд "СМАРТ", Київ (Гірнича промисловість)

•Організація роботи та управління юридичною функцією.
•Формування юридичної функції та команди, побудова системи бізнес-процесів.
•Організація правового забезпечення діяльності компанії та дочірніх підприємств.
•Правовий супровід процесу інвестування:
здійснення правової оцінки об’єкта інвестування: юридичний Due diligence (правовий статус юридичної особи, її корпоративні права, правовий статус майна та майнових активів, зокрема, підстави набуття права власності, реєстрація активів (у разі необхідності), наявність обмежень щодо володіння та використання активів, наявність повного пакету дозвільної документації, її відповідність реальним потужностям та виробничому циклу юридичної особи; наявність дебіторської та кредиторської заборгованості, її реальність та перспективи стягнення; наявність судових та кримінальних провадження, оцінка ризику їх впливу на подальшу господарську діяльність; висновки останніх перевірок діяльності юридичної особи контролюючими органами, їх оцінка.
•Правовий супровід викупу кредиторської заборгованості та прав, що забезпечують погашення такої заборгованості:
комплексний аналіз статусу і відповідності документального підтвердження заборгованості та прав, що забезпечують виконання зобов’язань боржником: права іпотекодержателя, заставодержателя, можливість позасудового способу стягнення. Дорожня карта звернення стягнення на предмети забезпечення з датами та заходами.
•Участь в придбанні активів, які реалізують на електронних аукціонах: стратегія участі в аукціонах, оформлення результатів аукціону.
•Комплаєнс:
впровадження комплаєнс-політик і процедур за-для ефективної організації бізнес-процесів в умовах великої кількості законодавчих вимог до бізнесу, зростання ризиків та нестабільності бізнес-середовища (ідентифікація процесу, його схематичне зображення, виявлення порушень, ризиків, а також функцій, не притаманних цьому процесу, розробка нового Положення/Регламенту, який відповідає вимогам законодавства та підвищує економічну ефективність процесу).
•Правове забезпечення договірної роботи: розробка стандартних форм типових договорів, погодження усіх договорів, контроль за дотриманням процесу погодження та підписання договору. Робота в проектних командах, починаючи зі стадії переговорів з потенційним контрагентом.
•Участь в роботі з непродуктивними витратами: регулярний аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, оцінка перспектив примусового стягнення; підстави для списання активів, дотримання процедури списання. Правова оцінка результатів щорічної інвентаризації активів та зобов’язань.
•Суди. Розробка стратегії судових спорів, формування правової позиції та участь у судових засіданнях. Повний супровід.
•Примусове стягнення. Взаємодії з приватними виконавцями.
•Правовий супровід трудових правовідносин: укладення строкових трудових договорів, правове забезпечення найму працівників при розширенні виробництва та звільнення при скороченні штату

Керівник департаменту з правового забезпечення

з 03.2009 по 05.2019 (10 років 2 місяці)
ТОВ "СМАРТ ХОЛДИНГ", Київ (Гірнича промисловість)

•Управління спеціальними проектами та проблемними активами Групи.
•Розроблення та впровадження антикризових заходів.
•Управління та/або участь у проектах, у т.ч. M&A, продаж активів, викуп прав вимог, проблемної заборгованості, банкрутства тощо.
•Примусове стягнення боргів: протест векселів, придбання активів через електронну систему СЕТАМ.
•Суди. Розробка стратегії судових спорів, формування правової позиції та участь у судових засіданнях. Фокус на податкові спори (відшкодування ПДВ), корпоративні спори.
•Участь у формування стратегії та її реалізація у спеціальних проектів по реструктуризації бізнеса, ліквідації юридичних осіб, в тому числі промислових підприємств та рітейлу.
•Повний супровід процедури банкрутства в проектному форматі з дорожньою картою та представництвом у суді.
•Правове забезпечення трудових правовідносин при реорганізації, перепрофілюванні та ліквідації бізнесу.
•Організація договірної роботи.
•Підбір персоналу, ведення переговорів з партнерами, взаємодія з органами примусового стягнення та державними органами.
Досягнення
Успішний правовий супровід багатоетапного спеціального проекту зі збереженням активів на загальну суму понад 50 млн доларів.
Ліквідація проблемних активів, в тому числі і шляхом банкрутства;
Успішний судовий процес по відшкодуванню ПДВ на суму 3 700 000 грн.
Оптимізація управління проектом, що дало змогу скоротити бюджет більш ніж на 30%.

Заступник начальника юридичного департаменту, юрисконсульт

з 06.2001 по 02.2009 (7 років 8 місяців)
ООО "СМАРТ-ГРУП", Дніпро (Гірнича промисловість)

•Участь у приватизації державного майна, правовий супровід укладення угод з ФДМУ.
•Контроль за дотриманням конкурсних умов, за якими набувались об’єкти приватизації, взаємодія з ФДМУ, супровід перевірок виконання конкурсних умов.
•Отримання згоди АМК на концентрацію.
•Правовий супровід податкових перевірок; адміністративне оскарження рішень податкових органів, успішні судові процеси (податок на прибуток, донарахування та відшкодування ПДВ).
•Участь в організації і проведенні зборів акціонерів.
•Участь у проектах з набуття права власності на активи, викуп прав вимог, проблемної заборгованості, банкрутства, реорганізації бізнесу.
•Правове забезпечення постачання сировини на промислові підприємства, договірна робота, участь у контрольних прийомках продукції за кількістю та якістю, успішні судові процеси.
Досягнення
Повний правовий супровід успішної приватизації підприємств гірничо-металургійної галузі.
Успішні судові справи зі скасування донарахованого податку на прибуток, ПДВ та відшкодування ПДВ більш ніж на 2 млн доларів, успішний супровід кримінального процесу у суді, порушеного за наслідками донарахуванням податкових зобов’язань (закриття справи у зв’язку з задоволеннями позовів у адміністративних процесах).
Залучення юридичної служби у процес прийомки продукції, що постачалась на промислові підприємства, та успішна стратегія у судових спорах з покупцями забезпечила збільшення ефективності поставок на 25%.

Начальник відділу, головний консультант

з 09.1996 по 05.2001 (4 роки 8 місяців)
Запорізьке обласне управління юстиції, Запоріжжя (Державні організації)

•Державна експертиза та реєстрація розпоряджень Запорізької обласної державної адміністрації та інших місцевих державних органів, які мають ознаки нормативно-правових актів.
•Легалізація обласних осередків політичних партій та реєстрація місцевих громадських організацій.
•Методичне керівництво правовою роботою на державних підприємствах, установах, організаціях.
•Організація та участь в якості лектора на семінарах для юридичних служб державних та приватних підприємств.

Досягнення
Впровадження державної реєстрації нормативно-правових актів у Запорізькому регіоні.
Відновлення проведення Запорізьким обласним управлінням юстиції семінарів та конференцій для працівників юридичних служб регіону.

Освіта

Національна юридична академія імені Ярослава Мудрого

Господарське право, Харків
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Знання і навички

  • Комплексне багаторівневе рішення проблем
  • Формування власної думки та прийняття рішень
  • Клієнтоорієнтованість
  • Критичне мислення
  • Знання законодавства України
  • Знання процесуального права
  • Здатність до навчання
  • Уміння управляти людьми

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

2008 – свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю
2019 - Сертифікат PMI про проходження курсу навчання з управління проектами
2020 - Сертифікат про закінчення курсу «Фінанси для нефінансистів»
10 ранг державного службовця

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: