Ніхто і ніколи не відмовиться отримувати більше. Але іноді просто не час для подібних розмов, і ось коли саме.

1. Коли компанія багато витрачає

Наприклад, у вашому офісі роблять грандіозний ремонт, чи відкривають новий філіал, чи запускають якийсь великий затратний проект і таке інше.

Якщо невелика компанія наразі витрачає великі гроші на розвиток чи розв’язання якихось проблем, не варто йти по підвищення зарплати.

Є велика ймовірність, що вам відмовлять, а наступного разу ви вже виглядатимете не так переконливо.

Інша справа, якщо ви самі успішно завершили проект чи перевиконали план, чи здійснили щось неймовірне для компанії, тоді можна спробувати поговорити про підвищення навіть у не найкращий час, поки ваші перемоги не втратили актуальності.

2. Коли ви у владі емоцій

Не варто вести серйозні розмови, якщо ви сердитеся чи ображаєтеся. Комусь підвищили зарплату, а вам ні? Шеф не звертає на ваші успіхи? Ви втомилися так, що вже терпець урвався? Охолоньте. Не треба йти до шефа під владою емоцій. Скоріш за все, розмова буде занадто «гучною».

Краще прийти до керівника наступного разу, коли у вас будуть зважені аргументи, а не гарячі емоції.

3. Коли ваші результати залишають питання

Перед тим як піти до боса по підвищення, проаналізуйте, чи є для цього взагалі підґрунтя. Чи виконуєте ви свою роботу на високому рівні? Чи не зриваєте терміни? Чи встигаєте робити все вчасно, чи не робили останнім часом критичних помилок?

Нам завжди хочеться більшого, але ми маємо звертати на власні досягнення. Якщо їх нема, то й причин для підвищення не так багато.


Все це зовсім не означає, що ви маєте якось підлаштовуватися під шефа чи свій настрій. Але ми радимо прислухатися до порад, якщо ви хочете, щоб розмова з керівництвом мала успіх.


Читайте також