Дані отримала IT-компанія з Одеси, Serpstat, після того як провела анкетування 9726 працівників галузі інтернет-маркетингу з України та країн-сусідів.

Також фахівці Serpstat з’ясували, що:

  1. З 2018 року рівень освіченості digital-маркетологів виріс (у 7% опитаних — дві вищі освіти).
  2. Збільшилася кількість маркетологів, які добре знають англійську. «Рівень Intermediate зараз мають 39% респондентів (проти 27% з минулого опитування)», — зазначено в дослідженні.
  3. Половина респондентів працюють у офісах вітчизняних компаній, в агентствах — 36%, а на фрілансі — лише 14%.

До речі, середня зарплата інтернет-маркетолога в Україні, згідно з даними Work.ua, становить 15 500 грн. Найбільше пропонують фахівцям у Києві — 20 000 грн.


Читайте також