Раніше знайти сторінки кандидата у соціальних мережах було не так вже й легко. Особливо в Instagram. Як мінімум заважали псевдоніми та однофамільці. Але ми спростили для вас цю задачу.

Як буде тепер

Тепер шукачі можуть додавати у резюме посилання на свої сторінки у Facebook, LinkedIn та Instagram, які ви знайдете у блоці контактів.

Тільки за останні 2 тижні на Work.ua з’явилося 3000 резюме з посиланнями на соцмережі.

Додатковий бонус

Якщо шукач не вказав у своєму резюме посилання на соцмережі, ми все одно полегшуємо ваші пошуки. Тепер у відгуках є прямі посилання на Facebook та LinkedIn, які одразу ведуть на пошук вашого кандидата у соцмережах.

Переходьте у відгуки та користуйтеся новими можливостями підбору кандидатів, дізнавайтеся більше про своїх потенційних працівників та вибирайте тих, хто підходить найкраще!



32 комментария

Андрей Долинский 15.04.2019, 11:10
Круто.
Анна Николаевна, Ta-Da! 15.04.2019, 11:11
Дякую
Оксана Петровна, Элит-Голд 15.04.2019, 11:17
Это просто отличнейшее новшество! Действительно ценный инструмент.
Ирина Павловна, El-grad, АН 15.04.2019, 11:19
Действительно важное новшество! Здорово
Марина, Mirs (Corporation for people) 15.04.2019, 11:33
Очень удобно.
Спасибо ! :)
Игорь, Kremcoffee 15.04.2019, 11:54
Именно из-за постоянных и крутейших новшеств,остальные никогда не станут с Вами на один уровень! Спасибо!
Олександра, GMHost, Web Development and Hosting Services 15.04.2019, 12:17
супер!
Виталий, Негоциант трейд 15.04.2019, 12:29
очень полезно
Людмила, Кировоградпостач 15.04.2019, 12:29
Очень качественное обновление. Спасибо!
Дейнега Наталья Викторовна, Ритейл Групп, АО 15.04.2019, 12:38
Очень удобно.
Спасибо ! :)
Школьникова Виолетта, Elite Slavic Hair Ukraine 15.04.2019, 12:46
Неделю назад оплатила услугу Премиум - вообще бестолку .. 3 отзыва за неделю..
Мало новых резюме на вашем сервере ...
выброшенные деньги
Дмитро (модератор Work.ua) 15.04.2019, 12:55
Виолетта, в ближайшее время с вами свяжется менеджер, чтобы разобраться.
Чиж Максим, AB-Lingvo 15.04.2019, 13:09
Я уже не пользуюсь услугами сайта. В моем регионе вообще нет кандидатов.
Чиж Максим, AB-Lingvo 15.04.2019, 13:07
Це якщо вони захочуть лишати такі дані.))
Станіслав Демяник (менеджер проектів Wоrk.uа) 15.04.2019, 15:57
Максиме, користуватися посиланнями «‎Шукати в Facebook» та «‎Шукати в LinkedIn» у відгуках ви можете завжди, навіть якщо кандидат не залишив у резюме посилання на соцсмережі.
Чиж Максим, AB-Lingvo 15.04.2019, 18:26
І ви не боїтесь, що ми будемо через вашу голову самі їх запрошували на співбесіду?
Юля Бражникова, MS.Element 15.04.2019, 13:32
Отличная новость. Благодарю!
Самойлов Владимир Иванович, Архтехстрой, ЧМ ПС НПП 15.04.2019, 14:14
Я ранее отказался!Не нужны мне Ваши услуги и не пишите.
Дмитро (модератор Work.ua) 15.04.2019, 15:15
Владимир Иванович, чтобы отписаться от рассылки, откройте любое письмо от Work.ua и внизу письма перейдите по ссылке «Отказаться от рассылки».
Отдел Кадров, СЗХНО, НПО, ООО 15.04.2019, 15:34
Хорошее новшество. Вот если бы еще работодатель мог оставить отзыв или комментарий под резюме недобросовестного работника...
Чиж Максим, AB-Lingvo 15.04.2019, 18:27
Це точно
Олег Немировський 17.04.2019, 22:32
Аналогічно коментарі під вакансією недобросовісних роботодавців.
Сергеева Наталья, Сергеева Н., частное лицо 15.04.2019, 16:37
Никакой личной жизни)))
Сергей Рудюк, Скай (Skay.ua) 15.04.2019, 16:46
Супер !!!! Давно пора было это сделать!!!
Роман Гаращенко 15.04.2019, 18:32
Нарешти мое резюме в социальных мережах!
Геннадий Валерьевич, Алєкс-груп, TOВ 16.04.2019, 07:13
Молодцы. Идете в ногу со ввременем! Вы самые крутые!
Татьяна, Мегастиль 16.04.2019, 10:35
Спасибо! Очень удобно!
Елена, Оnfit, Family club, спортивный комплекс 16.04.2019, 16:21
Очень здорово! Спасибо!
Куксенок Алиса, Impel Griffin Group 17.04.2019, 15:25
Супер! Спасибо.
Владимир Черновольский, Bali-Service 18.04.2019, 13:47
Добавьте отзывы работодателей о работниках
Светлана Остренскя, Унмоменто 18.04.2019, 17:07
Замечательно.спасибо.
Віктор, Євровід плюс 13.05.2019, 04:28
Круто