Бренд NUT-rition запустив незвичайну кампанію в День рівності оплати праці, який відзначався у Штатах 2 квітня. Щоб наочно показати проблему, бренд разом з некомерційною організацією Equal Rights Advocates зняв на приховану камеру реакцію чоловіків-покупців в магазині.

Цього дня у магазині можна було придбати два варіанти горіхової суміші — окремо для чоловіків та для жінок. Коштували вони однаково, але у жіночій версії було на 20% горіхів більше. Таким чином компанія хотіла донести повідомлення про те, що жінки отримують 80 центів, в той час як чоловіки долар в США, займаючи одні й ті ж посади.

Прихована камера на касі супермаркету зафільмувала реакцію чоловіків на цей експеримент. Вона була дуже бурхливою. Чоловіки не могли зрозуміти, чому за однакову вартість жінки отримували більше продукту. Подивіться на їхню реакцію, коли це стосується усього-навсього горіхів:

До речі, дата 2 квітня для Дня рівної оплати праці була обрана не випадково. За підрахунками, якщо чоловік і жінка одночасно вийдуть на роботу 1 січня, то жінці, щоб отримати суму, яку чоловік заробляє за рік, доведеться працювати до початку квітня наступного року.

Як вважаєте: чи нагальна проблема нерівної оплати праці в нашій країні? І про який вісоток різниці оплати йдеться?

Джерело: Нappy Monday


Читайте також