- Файл
Оксана
Маркетолог, менеджер з маркетингу
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10166908/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Київ
[
E-mail: [
Ключова інформація
• Відмінне знання ринку рекламних послуг, виробничих площадок, технологічних процесів
• Організація робіт з відкриття, брендування та оснащення маркетинговими матеріалами торгових точок компанії
• Розробка, впровадження, контроль дотримання корпоративних стандартів зовнішнього та внутрішнього оформлення
• Розробка, запуск та контроль оффлайн рекламних кампаній різної складності
• Розробка, виготовлення POS матеріалів будь-якої складності
• Проведення маркетингових активностей із партнерами
• Формування затрат та ефективне управління бюджетом
• Практичні навички в управлінні клієнтським досвідом
• Ефективне співробітництво зі зовнішніми рекламними агенствами та партнерами
• Навички управління персоналом, адміністрування проектів
Професійний досвід
Керівник відділу торгового маркетингу
січень 2021 – серпень 2023 (2 роки 8 місяців)
АТ «АКБ «КОНКОРД», Київ (трейд-маркетинг, реклама, банк)
• Розробка, впровадження, контроль дотримання корпоративних стандартів зовнішнього та внутрішнього оформлення:
• Розробка проектів зовнішнього та внутрішнього оформлення відділень банку різного формату, ГО
• Супровід проектів на отримання дозвільної документації щодо зовнішніх рекламно-інформаційних конструкцій
• Складання технічного завдання для реалізації проектів з оформлення відділень банку, підбір підрядних компаній згідно з тендерною процедурою.
• Експлуатаційне обслуговування внутрішніх та зовнішніх рекламно-інформаційних конструкцій
• Проведення тендерів, контроль оплати, укладання договорів
• Просування банківських продуктів у мережі партнерів
• Забезпечення мережі банку і екосистеми CFS рекламною, сувенірною продукцією, контроль іх наявності у відділах банку
Проектний менеджер клієнтьского досвіду
(травень 2022 - серпень 2023)
• Проведення аналізу, розробка заходів з мінімізації негативних звернень клієнтів
• Проведенні кількісних та якісних досліджень по замовленню бізнесі
• Розробка та впровадження регулярних досліджень оцінки клієнтського досвіду (CSI, NPS)
• Розробка та запуск автоматизованої системи управління зверненнями клієнтів, показниками CSI, NPS в CRM, підтримка проекту в напрямку роботи з клієнтами
• Розробка і впровадження «Стандартів якості обслуговування» (візуальні, операційні, сервісні) для: контакт центру (гаряча лінія, чат, друга лінія підтримки), відділення банку
• Організація та проведення дослідження «Таємний покупець» для контакт центру, відділень банку
Досягнення:
Розроблені та імплеметовані нові стандарти зовнішнього і внутрішнього оформлення відділень банку.
Розроблено та вироблено WelcomePack для картки «NEOCARD»
Керівник відділу торгового маркетингу
червень 2015 – грудень 2020 (5 років 6 місяців)
АТ «Банк Кредит Дніпро», Київ (маркетинг, реклама, банк)
• Розробка та впровадження маркетингових комунікацій для бізнес сегментів банку
• Проведення маркетингових заходів з просування банківських продуктів
• Розробка, впровадження, контроль дотримання корпоративних стандартів зовнішнього та внутрішнього оформлення
• Супровід проектів на отримання дозвільної документації щодо зовнішніх рекламно-інформаційних конструкцій
• Прийняття рішень по розвитку і вдосконаленню діяльності регіональних дирекцій/відділів у ролі члена Комітету регіонального розвитку мережі банку
• Просування банківських продуктів у мережі партнерів.
• Організація участі банку у виставках та профільних конференціях
• Забезпечення регіональних дирекцій/відділень рекламною, сувенірною продукцією, контроль іх наявності у відділах Банку.
• Участь у розробці загальної маркетингової стратегії Банку.
Досягнення:
Розроблені і імплементовані нові стандарти зовнішнього і внутрішнього оформлення регіональнх дирекцій і всії форматів відділів Банку.
Розгорнута мережа мобільних ІКЦ від проекту до мережі торгових точок: від розробки меблевого функціонального комплексу до встановлення в торгівельних центрах.
Розроблена та проведена багато етапна унікальна рекламна кампанія по залученню клієнтів на продукт “кредит готівкою”, результатом якої стало збільшення кредитного портфелю по продукту в 3,5 рази за рік
Оптимізовані витрати по маркетинговій підтримці, без зниження ефективності.
Залучені до співробітництва на постіній основі надійні, професійні і прийнятні по вартості підрядники.
Керівник відділу маркетингу і реклами
липень 2009 – березень 2013 (3 роки 3 місяці)
ПП «Ломбард Розман и компанії» ТМ «Универсальний Ломбард», Київ (маркетинг, реклама)
• Розробка маркетингової і PR стратегій
• Розробка і реалізація продуктової стратегії
• Розробка креативної ідеї для комунікації бренда і продуктів
• Участь у розробці загальної стратегії компанії
• Планування і реалізація маркетингових заходів, націленних на розвиток региіональної мережі ломбарду
• Повна рекламна підтримка: розробка комунікаційної стратегії, підготовка і реалізація медіапланів по просуванню продуктів і послуг шляхом використання ефективних каналів комунікації
• Відкриття нових відділень: оформлення згідно до стандартів, маркетингова і рекламна підтримка
Досягнення:
Завдяки реалізованій маркетинговій стратегії компанія ввійшла у топ 10 гравців ломбардного ринку у 2009-2011
Розроблені і впроваджені універсальні умови кредитування, у яких реалізовані усі діючі на ринку схеми
Розробка і реалізація клієнтської політики – запуск програми лояльності Орієнтація на результат – виконання плану по доходу
Керівник відділу маркетингу малого та середнього бізнесу і споживчого кредитування
січень 2007 – червень 2009 (2 року 5 місяців)
ЗАО «Альфа-банк», Київ (маркетинг, реклама)
• Планування і координація маркетингових і рекламних активностей на національному рівні. Розробка маркетингрової політики відділу (у рамках загальнобанківської), основаній на аналізі продуктової лінійки, прогнозування попиту цільовою аудиторією
• Розробка стратегії проведення рекламних заходів за допомогою різних каналів комунікації: преса (національний і регіональний рівні), зовнішня реклама, BTL активність, директ маркетинг, виставки
• Підготовка, складання і реалізаця медіа-планів для просування продуктів для малого та середнбого бінесів, а також споживчіх кретитів – з урахування специфіки цільової аудиторії
• Відбір контрагентів: рекламні агентства, BTL агентства, полиграфічні підприємства
• Формуванні корпоративного стилю
• Відслідковування і аналіз ефективності проведених рекламних кампаній по результатам продажів
Досягнення (відділ маркетингу малого та середнього бізнесу):
Запуск продажів продуктів малого та середнього бізнесів Перевиконання планів продаж на протязі одного року у 2 рази
Залучення нових клієнтів за допомогою якісних рекламних кампаній і правильно обраних каналів комунікацій, утримання поточних за допомогою спеціальних програм лояльності.
Досягнення (відділ споживчого кредитування):
Розробка, адаптація, впровадження та контроль виконання корпоративних стандартів. За результатами планових аудитів 90% точок продажу відповідали стандартам через 3 місяці після початку впровадження.
Персональна інформація
Освіта:
Харківський авіаційний інститут ім. Жуковського
Спеціальність: Інженер-системотехнік САПР
Професійний розвиток:
«Продажі, Повний курс», «Time management».
Організація: Dandy Distribution LLC, Киев, 2003
«Основи менеджменту: управління по цілях»
Організація: «Мейнстрім консалтинг», 2008
Сервіс Дизайн Конференція, 2021, 2023
Курс Product Market від IAMPM, 2022
Володіння мовами:
Українська – вільно
Англійська – розмовна
Навички:
Робота з оргтехнікою – досвідчений користувач
Вільне володіння програмними продуктами: MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint), Lotus, Outlook Express, 1С, Bitrix24, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, CorelDraw
Про себе:
Узявшись за будь-який проект, здатна знайти оптимальні варіанти для реалізації.
Можу працювати самостійно або в команді.
Постійно вивчаю тендеції на професійному ринку, розглядаю будь-яке навчання з практичного боку, що саме можу застосувати в роботі.
Захоплення: музика, кіно, спорт.
Похожие кандидаты
-
Інтернет-маркетолог, SMM Specialist, Junior Digital Marketing Manager, спеціаліст з маркетингу
28700 грн, Киев, Удаленно -
Керівник відділу реклами та маркетингу, менеджер проєкту, маркетолог
Киев, Днепр , еще 3 города -
Менеджер з маркетингу, бренд-стратег
100000 грн, Киев -
Трейд-маркетинг менеджер
Киев -
Трейд-маркетинг менеджер
Киев -
Трейд-маркетинг менеджер
Киев