Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 22 мая 2023 PRO

Ніна

Менеджер з адміністративної діяльності

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
49 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер

с 07.2019 по 05.2022 (2 года 10 месяцев)
ТОВ ОМЕГА, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з підрядними організаціями :
-укладання договорів,
-контроль якості виконаних робіт;
-перевірка актів виконаних работ.
-підготовка тендерного завдання;
-забезпечення торгових точок
необхідним для життєдіяльності;
-перевірка кошторисів на роботи та витратні матеріали;
-бюджетування проєктів.
Впровадження проектів щодо покращення та систематизації бізнес-процесів.

Адміністратор

с 04.2018 по 07.2019 (1 год 3 месяца)
QFM, Дніпро (кейтерінг, клінінг)

Найм персоналу; складання графіків виходу на роботу; табелювання співробітників; складання заявок на матеріали; звітність ; контроль якості.
Аналіз ринку.
Підготовка до тендерної документації.
Розробка та впровадження проектів з "0".

Адміністратор магазина

с 12.2013 по 02.2018 (4 года 2 месяца)
Воїнторг, Киев (торгівля)

-Забеспечення життєдіяльності торгової точки;
-звітність;
-складання графіків виходу працівників;
-відповідальність за показники торгівельної діяльності.

Комерційний директор

с 09.2011 по 11.2013 (2 года 2 месяца)
ЧП Гастелло О.М., Дніпро (опт та роздріб кондитерських виробів, хімічних речовин)

Обов'язки – повний комплекс робіт з управління магазинами (підбір та створення команди (40 співробітників), вирішення всіх організаційних питань, повний комплекс переддоговірної та договірної роботи (безпосередня робота з клієнтами (продажу - опт та роздріб)), укладання та ведення договорів з постачальниками/клієнтами , планування поставок, контроль продажів, облік надходжень продукції, робота з документами ЗЕД, митне оформлення. Організація складського обліку та зберігання продукції.

Директор регионального відділення

с 03.2009 по 04.2011 (2 года 1 месяц)
ПП"Геолайф", Дніпро (оформлення земельних ділянок)

Організація підприємства з "0":
-підготовка документів до реєстрації;
- підбір кадрів;
-підготовка та затвердження штатного розкладу та посадових окладів, умов стимулювання праці, функціональних обов'язків робітників ;
- розробка, експертиза, погодження проектно-кошторисної документації, введення в експлуатацію та ін.;
- організація та координація роботи служб, підрозділів та філій .

Образование

ДГТУ

Фінанси та кредит, Дніпродзержинск
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

курси водіїв

2001 рік

курси англійської мови

6 месяцев

оцінювач

12 месяцев

курси з практичної психології

8месяцев

Знания и навыки

MS Excel MS Word

Знание языков

Французский — средний

Дополнительная информация

Комунікаційна, відповідальна,. інтелігентність, порядність, відповідальність, цілеспрямованість, вміння працювати в команді, стресостійкість, аналітичний склад розуму, вміння працювати з документами.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: