Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 мая 2024 PRO

Тетяна

Офіс-менеджер, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з адміністративної діяльності

с 01.2021 по 12.2023 (2 года 11 месяцев)
ISTL, Київ (Освіта, наука)

Обов’язки:
1. Надання консультацій клієнтам щодо послуг по телефону, листуванням, через інші комунікативні канали (ФБ, вайбер, телеграм)
2. Є невеликий досвід керування командою з 3 осіб (2-3 місяці)
3. Забезпечення правильного оформлення документації (договори, акти, рахунки)
4. Аналіз ринку, відстеження дій конкурентів, участь у ціноутворенні.
5. Щоденна продуктивна робота з потенційними клієнтами, ведення активності у СRМ,
6. Відслідкування оплат від клієнтів.
7. Взаємодія з викладачами, учасниками навчального процесу.
8. Обробка запитів від потенційних клієнтів, е-майл розсилка.
9. Побудова довгострокових відносин (поздоровлення з днем народження і т.п.)
10. Обговорювали з колегами та втілювали в життя ідеї по просуванню послуг (маркетингові стратегії).
11. Організація заходів (круглих столів).
12. Адміністрування навчання через Zoom (записи лекцій)
13. Розміщення їх на ютубі для подальшого використання клієнтами.
14. Переклад навчальних програм та тестових робіт на українську мову.
15. Створення на редагування графіку курсів.
16. Ведення звітності по обсягам наданих послуг
17. Створення Сертифікатів про закінчення навчання.
18. Робота офіс-менеджера - замовлення канцтоварів, води, контроль роботи прибиральниці і т.і.
19. Виконання доручень керівництва.
20. Готувала пакет тендерної документації

Образование

Національний авіаційний університет

Економіка та підприємство, бакалавр, міжнародна економіка, спеціаліст, Київ
Высшее, с 2005 по 2011 (6 лет)

Знания и навыки

Організованість Приймати виклики Досягати Неконфліктність Стресостійкість Користувач Бітрікс24 Ведення CRM Trello MS Office Користувач Internet Наполегливість MS Excel MS Word Здатність до навчання Ведення документації Грамотна усна та письмова мова Відповідальність

Знание языков

  • Украинский — выше среднего
  • Русский — выше среднего
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Хобі - психологія

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: