Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10719547/

Юрист, тендерник, спеціаліст з кадрів, завідувач

Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Особисті дані:
П.І.П.: Пшемінська (Береза) Софія Олександрівна.
Дата народження: 08.11.1984 р. (39 років).
Сімейний стан: одружена, виховую дочку (13 років) і сина (8 років).
Громадянство: українка.
Місце проживання: м. Львів, вул. Замарстинівська (район Спартака).

Освіта:

2001 р. - закінчила з відзнакою спеціалізовану загальноосвітню школу № 81 м. Львова з поглибленим вивченням англійської мови.
2006 р. - закінчила юридичний факультет Львівського національного університету ім. Івана Франка (стаціонар) за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістра» з відзнакою.
Спеціальність: правознавство.
Липень-серпень 2004 р. – школа англійської мови GEOS LANGUAGE ACADEMY – Toronto, Canada.
Вересень 2006 р. – курси з питань державних закупівель при Торгово-промисловій палаті України, отримала сертифікат експерта з питань державних закупівель.
Лютий 2022 р. – державний сертифікат Національної комісії із стандартів державної мови про рівень володіння державною мовою.
Серпень 2022 р. – сертифікат Уповноваженої особи для роботи на Prozorro.
Березень 2024 р. – тренінг Актуальні питання здійснення публічних закупівель під час воєнного стану (Центр громадського моніторингу + Львівська міська рада).
Травень 2024 р. - Практикум з ведення військового обліку після всіх-всіх змін (Kadroland Academy).
Серпень 2024 р. - «Сумісництво в сучасних умовах: правила та (не)обмеження». Сертифікат (Kadroland Academy).

Робота:
З грудня 2022 р. працювала на посадах юрисконсульта у системі позашкільної освіти міста Львова – спочатку у Будинку дитячої та юнацької творчості Шевченківського району (з грудня 2022 – червень 2024), а з 1 липня 2024 р. по сьогодні працюю в Установі ДЮМК Галицького району ЛМТГ.
Посадові обов’язки:
• робота в edata, Prozorro, співпраця з БТІ, з Управлінням комунальної власності ЛМР (виготовлення тех. документації, реєстрація права власності, укладення договорів оренди);
• договірна робота;
• кадрова робота: формування і ведення особових справ працівників, трудових книжок, наказів, колдоговір, положення про оплату праці, про уповноваженого з соціального страхування, про впорядкування обліку робочого часу; посадові інструкції, інструкції з охорони праці тощо; оцифрування трудових книжок (штат – 35 чол.);
• підготовка відповідей на запити контролюючих органів, адвокатів, прокуратури; проходження перевірок Держпраці і Держаудитслужби.
• консультування працівників;
• ведення архіву закладу (створення номенклатури справ закладу; затвердження описів справ в Держархіві).

З серпня 2022 р. по грудень 2022 р. працювала на посаді юриста у Центральній бібліотечній системі для дорослих м. Львова (укладення господарських договорів, робота в ProZorro (тендери, оренда), розробка локальних нормативних актів; юридичний супровід процедури реорганізації установи (штат – 150 чол.), супровід вилучень, обшуків в установі).
Звільнилась у звʼязку з реорганізацією і скороченням штату установи.

З травня 2010 р. по лютий 2022 р. працювала у Навчально-методичному центрі культури і мистецтв Львівщини при Департаменті культури, національностей та релігій Львівської облдержадміністрації на посадах: 2010-2014 рр. – провідного методиста з правового виховання, а з 2014 – 2022 рр. - завідувача відділу культурно-освітньої роботи (методичний і правовий супровід закладів культури області; проведення семінарів, навчання кадрів працівників культури районів та ОТГ області; розробка сценаріїв просвітницьких заходів; дослідження, виявлення і ведення місцевого переліку елементів нематеріальної культурної спадщини; інспектування клубних закладів; планування, звітність установи (квартальна, річна); створення кімнат національного відродження у народних домах Львівщини; відповідала за випуск та наповнення культурно-просвітницького вісника «Животоки» (2000 прим.) – основна робота.

За суміщенням виконувала обовʼязки юрисконсульта даної установи (юридична допомога щодо ведення кадрового діловодства – накази, посадові інструкції, колективний договір, правила внутрішнього трудового розпорядку, розробка нормативних стандартів діяльності закладів культури).
Звільнена у зв’язку з реорганізацією та скороченням штату установи.

З грудня 2018 р. по травень 2022 р., додатково до основної роботи, працювала в сфері публічних закупівель (тендерів) у ФОП Варламов О. В., щодо проведення тендерів для бюджетних установ Львівської області (вела понад 80 замовників, оформляла документи для проведення процедур закупівель в електронній системі ProZorrо) – неповна зайнятість 3 год./день, дистанційно, на майданчику ProZorrо. На даний момент через воєнний стан цю роботу призупинено.

З січня 2010 р. по травень 2010 р. працювала на посаді юрисконсульта в юридичному управлінні НАК «Надра України» (підготовка господарських договорів; претензійно-позовна робота (по справах щодо стягнення заборгованості).

З липня 2006 р. по червень 2009 р. працювала на посаді юрисконсульта у ПП «Юридично-консалтингове бюро «Право»» (сфера публічних закупівель – тендерів).
Посадові обов’язки:
- організація і проведення тендерів, підготовка тендерної документації та інших документів у сфері державних закупівель;
- пошук і формування бази замовників для подальшої співпраці;
- навчання членів тендерних комітетів, проведення семінарів, підготовка спеціалістів у сфері державних закупівель;
- підготовка господарських договорів (підряд, надання послуг, купівля-продаж);
- ведення кадрового діловодства фірми (штат – 14 працівників).

Додаткова інформація:
• вільно володію українською, російською, англійською мовами;
• вільно володію комп’ютером і офісною технікою (Windows; Microsoft Word, Exel, FineReader, Power Point, NAPS, система ProZorro (Zakupki, E-tenders, DZO), Youcontrol, Opendatabot, сканер, ксерокс, проектор);
• маю досвід адміністративної роботи, комунікації з органами державної влади та місцевого самоврядування;
• володію добрими знаннями трудового, цивільного, господарського законодавства;
• маю досвід ведення кадрів, здатна до навчання;
• маю досвід договірної роботи у бюджетній установі (оренда; підряд; послуги, страхування нерухомості);
• вмію працювати в умовах «дедлайнів»;
• маю досвід позитивного проходження перевірок держ. органів контролю;
• хочу більше заробляти, набувати нові навички, розширювати компетенції і щоб моя робота приносила користь.

Телефон (дом.): (0322)231-78-84
Телефон (моб./viber): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).

* Допустимий рівень зарплати - від 25 тис.грн. Розгляну також гнучкий графік роботи або змішаний.
Дякую за увагу :)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: