Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Назустріч — платформа взаємодії ветеранів та роботодавців
Переглянути
  • Файл

Ольга

HR-менеджер, HR business partner, HR Generalist, помічник керівника

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кондрашова Ольга Ігорівна
м. Київ, 22.01.1986р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи
ТОВ «Гідромаркет»
06.2018 – 01.2025
Посада: Директор з персоналу / HR business partner
Розробка HR-стратегії компанії (HR-бренд).
Розроблення оргструктури і корпоративних правил (HR-політика та процедури, розробка та підтримання бренду роботодавця, внутрішньо корпоративних документів та інструкцій).
Консультування керівників з питань управління персоналу. Підбір персоналу, від розміщення вакансії, проведення співбесіди, супровід та контроль процесу адаптації нового співробітника, консультативна підтримка з кадрових питань (прийом, звільнення) та інше.
Аналіз та формування корпоративної культури, прийняття участі у вирішенні трудових спорів та конфліктів, утримання персоналу.
Корпоративні заходи, тімбілдингі. Планування та організація корпоративів від прорахунку до повного супроводження.
Індивідуальний підхід в привітанні з днем народження кожного співробітника. Розробка програм мотивації (матеріальної, нематеріальної) для співробітників в компанії.
Налагодження взаємодії та врегулювання питань між співробітниками компанії. Підтримка співробітників під час воєнного стану.
Організація процесу навчання та оцінки персоналу. Організація та контроль роботи віддаленого персоналу, контролюючі функції стосовно поставлений задач виконання та надання результатів, комплексна робота направлена на підвищення загальної результативності кожного відділу та відповідно компанії в цілому.
Кількість персоналу під час мого керівництва виросла з 4-х людей виросла до більше 60 осіб.
ТОВ «Гідромаркет»
04.2017- 05.2018
Посада: Помічник керівника Виконання доручень керівника, тайм-менеджмент керівника, контроль виконання домовленостей після онлайн-зустрічей, контроль делегованих завдань керівника, фiксацiя підсумків зустрічей та домовленостей, комунікація зі співробітниками, підрядниками та партнерами від імені керівника, ведення звітності про виконану роботу.
За підсумками моєї ефективної діяльності взяла на себе ряд додаткових обов’язків та отримала підвищення

================================
Міжнародна компанія «Відкритий корпоративний Університет Бізнесу та особистісного зростання Алекса Яновського»
01.2016-02.2017
Посада: керівник відділу контролю Розробка та впровадження стандартів бізнес-процесів відділу контролю. Контроль та оцінка виконання бізнес-процесів відділами продажів, виявлення помилок та контроль їх оперативного виправлення. Контроль прослуховування, оцінка дзвінків розмов з клієнтами, надання висновків та рекомендацій щодо покращення якості обслуговування. Надання звітів щодо роботи відділів продажів, проведення аналітики та надання рекомендацій для покращення якості обслуговування клієнтів та приросту прибутку компанії. Вся звітність у google docs.
За підсумками моєї діяльності значно знизилася кількість помилок у бізнес-процесах відділів продажів, що надалі спричинило стабільне зростання прибутку компанії
Міжнародна компанія «Відкритий корпоративний Університет Бізнесу та особистісного зростання Алекса Яновського»
05.2015-12.2015
Посада: керівник відділу серії листів
Розробка та впровадження стандартів оцінки результативності та віддачі за відправленими листами. Створення комунікації між відділами продажів, відділом виробництва продукту та центром технічного обслуговування, впровадження покращень внаслідок отриманої інформації. Контроль та аналіз результативності за відправленими листами серії (відкриття, переходи, виписані рахунки, конверсія оплат за рахунками).
Міжнародна компанія «Відкритий корпоративний Університет Бізнесу та особистісного зростання Алекса Яновського»
11.2014-05.2015
Посада: контролер Контролює обробку контактів, рахунків продавцями компанії відповідно до статутних стандартів компанії. Прослуховування, оцінка дзвінків розмов з клієнтами, надання висновків та рекомендацій щодо покращення якості обслуговування.
=====================================
Інтернет-супермаркет Rozetka, один із найбільших брендів в Україні
05.2013-10.2014
Посада: Супервайзер / керівник групи
Забезпечення ефективної обробки клієнтських звернень та замовлень; контроль якості обслуговування клієнтів; аналіз ефективності в розрізі кожного менеджера та відповідно робота над помилками; навчання нових працівників; підготовка та проведення тренінгів з технік телефонних продажів та ефективної роботи з різними типами клієнтів для менеджерів компанії; обробка клієнтських звернень; підготовка методичних матеріалів та скриптів ведення переговорів; виявлення та усунення неточностей на стадії виконання клієнтських замовлень; контроль якості обслуговування клієнтів експедиторами під час доставки товарів; підготовка звітів щодо оцінки ефективності співробітників, формування графіків роботи.
В результаті проведення мною тренінгів та індивідуальної роботи зі співробітниками значно зросли обсяги продажів менеджерів, лідерами продажів стали співробітники, які раніше мали низькі показники. В наслідок моєї діяльності з контролю ефективності обслуговування клієнтів значно зросла задоволеність клієнтів сервісом компанії, що відповідно значно посприяло утриманню та поверненню клієнтів.
09.2012 по 04.2013р. ОДО «СК «Аксор»
Посада: Керівник контакт-центру СК "Аксор" при кол-центрі "Меллон Україна".
Організація та планування продажу всіх страхових продуктів операторами контакт-центру; написання скриптів розмов; набір та навчання операторів; розробка системи мотивації для ефективної роботи операторів; забезпечення ефективного обдзвону баз потенційних клієнтів; оформлення звітів, необхідні роботи та оцінки ефективності групи обзвона; виконання планових нормативів; організація крос-продажів по діючих базах; аналіз ефективності в розрізі кожного оператора та відповідно робота над помилками; проведення тренінгів з продажу за телефоном, залучення, виявлення потреби та зацікавленості клієнтів для операторів та менеджерів СК «Аксор».
Організувала стабільну та ефективну роботу з «нуля» із залучення як нових клієнтів, так і утримання існуючих, значно збільшивши клієнтську базу СК «Аксор». Відзначена керівництвом як найкращий організатор продажів за телефоном за результатами ефективної організації масових та результативних холодних дзвінків.

Освіта:
2003-2005р.: Київський технологічний технікум
Спеціальність: «Бухгалтерський облік та аудит» (Диплом молодшого спеціаліста)
2005 – 2008р.: Київський гуманітарний інститут
Спеціальність: «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (Диплом бакалавра; Диплом спеціаліста)
2006р. січень – березень: додаткова освіта «Алско»
Курс «Бухгалтерський облік підприємств різних форм власності»

Професійні та інші знання та навички
1. Ведення баз даних, листування, формування презентацій та комерційних пропозицій, статистичний аналіз та контроль процесів, планування роботи, ділове листування, здійснення документообігу.
2. Ведення документообігу - договірна діяльність, облік надходження та реалізації товару, контроль оплати та розрахунків з контрагентами
3. 1С – контроль клієнтської бази, контроль платежів та виконання договірних відносин, використання звітів за різними показниками для покращення взаємодії та подальшого розвитку бізнес-процесів з контрагентами, ведення обліку та звітності за отриманими даними, реєстрація співробітників та нарахування заробітної плати.
4. СRM Галактіка, Бітрікс 24, СRM Zoho, СRM на базі 1C, Аmo СRM – використання бази даних щодо контрагентів, клієнтів та їх ділової активності, формування звітності та ведення обліку за отриманими даними, внесення оновлень та нових даних
5. Lotus, megaplan, Wunderlist, trello – працювала у програмах-комунікаторах по компанії (співробітники, контроль виконання поставлених завдань та учасників робочого процесу)
6. Рерайтинг, копірайтинг, наповнення сайтів для інтернет-магазинів, написання інфо та продаючих статей

Додаткові відомості та особисті якості: маю активну життєву позицію, націлена у роботі на позитивний результат, посидюча і легко сприймаю нову інформацію, відповідальна та пунктуальна, вмію знаходити контакт із людьми, товариська, маю бажання працювати. Продуктивно працюю як у команді, так і незалежно.
Знання мов: українська рідна, English В1
Посвідчення водія: кат. "B". Хобі: туризм, спорт

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: