- Файл
Полина
HR-спеціаліст, Recruiter, помічник керівника, асистент директора
- Возраст:
- 32 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10957564/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Можарова
HR,RECRUITER,ПОМІЧНИК
КЕРІВНИКА
Навички
Технічні навички/Програмне забезпечення:
1С (ЗУП), SAP, МС Office, Canva, ШІ (АІ), Jira, Miro;
Аналітичне обґрунтування:
аналіз, прогнозування, моделювання ситуацій, здатність врахувати
вплив різних чинників і оцінка ситуації;
Управління персоналом:
здатність керувати командою і процесами всередині неї.
Досвід роботи
HRВР
«ROZETKA»
10.2023 – 05.2024
Стисло Обов’язки:
про мене створення положення, регламенти, участь у бюджетуванні;
Я – маю організаційні здібності та посадові інструкції та інші виявляти потреб або проблем та
увагу до деталей. Вмію планувати, документи що регламентують пропонування різні шляхів їх
розставляти пріоритети та керувати діяльність співробітників вирішення;
часом. компанії; участь в організації навчання
Дотримуюся встановлених термінів і моніторинг ринку праці; персоналу;
намагаюся передбачити всі можливі планування і контроль підбору участь в оцінюванні та
нюанси, щоб гарантувати безперебійну персоналу; атестації персоналу;
роботу. участь у створюванні кадрового 1:1 зустрічі та коучинг для
Володію комунікативними навичками, резерву; лінійних керівників;
як усними, так і письмовими. аналіз доцільності найму підготовка аналітики в
Я вмію ясно і чітко викладати свої складського персоналу через напрямку бізнес процесів
думки, що допомагає мені у взаємодії управління персоналу,
аутсорс;
з колегами, клієнтами та партнерами.
контроль проходження аналізування її та надання
Також вмію слухати і розумію
випробувального терміну, висновків й пропозицій;
важливість зворотного зв'язку, що
адаптація, оцінка, організація розробляти пропозиції щодо
сприяє створенню позитивної робочої
системи наставництва; підвищення бренду роботодавця.
атмосфери та ефективному вирішенню
питань, що виникають.
Маю здатність швидко адаптуватися до Досягнення:
мінливих умов і вирішувати проблеми в Написано та впроваджено посадові інструкції для всього
динамічному середовищі. департаменту Транспортної логістики.
Я проактивна і здатна ухвалювати Розробленні брошури для новачків
самостійні рішення, коли це Участь у відкриті проекту « Водійки»
необхідно, що дає мені змогу Впроваджено нову систему мотивації
ефективно реагувати на виклики та Участь у розробленні організаційної структури департаменту
зміни, які виникають.
Освіта:
Київський RECRUITER
Університет Туризму, «ГЕЙМДЕВ» Slots Сity
10.2021 - 03.2023
Економіки і Права. Обов’язки:
У рамках підбору персоналу:
Факультет: Туризму та Готельного
Повний цикл підбору та адаптації Адаптація та розвиток нових
бізнесу.
персоналу, mass-recruitment; працівників;
Диплом фахівця з туризмознавства
2009-2014 Складання профілів кандидатів, Навчання молодих спеціалістів.
розміщення оголошень на сайтах та Розробка мотиваційних профілей
ін.ресурсах з підбору персоналу; для працівників (КРІ): оцінка,
Мови "Холодний" пошук;
Проведення телефонних і первинних
навчання, організація
мотиваційних заходів;
Українська - вільно інтерв'ю з кандидатами; Формування кадрового резерву;
Російська - Вілно Перевірка рекомендацій; Ведення бази даних і
Англійська - А2 (нижче середньго) Створення JobОfferа; формування звітності.
У межах адміністративної підтримки:
Облік корпоративної форми (контроль наявності, надходження,
розподіл)
Взаємодія зі службою безпеки з питань перевірки кандидатів;
Надання всієї необхідної інформації і підтримки Керівнику відділу
з управління персоналом HR департаменту.
Досягнення:
Узгодження щодо відкриття додаткових вакансій для поліпшення
роботи в офісі.
Закриття високого рівня вакансій протягом 1 тижня.
Розробка та затвердження нового стандарту форми для
співробітників.
ФАХІВЕЦЬ У СЕКТОРІ ТРАНСПОРТУ І ЛОГІСТИКИ.
Міжнародна компанія «CAPELLO» Італія
20.06.2022-30.10.2022
(за контрактом)
https://www.capelloworld.it
Обов’язки:
Ведення складської документації, оформлення, перевірка,
реєстрація та архівація вхідних та вихідних документів.
Підготовка супровідної документації : ТТН, договори,
додаткові угоди.
Архівація складської документації.
Організація транспортної логістики та комунікація з лінійним
персоналом.
Обробка та внесення необхідної інформації в SAP.
Досягнення:
Переклад супровідної документації з італійської на українську
мову.
Контакти
Тел. моб., WhatsApp, Telegram, HR-MANAGER
Viber: [
(смс, дзвінок): +38 098 307 67 19. 11.2017 - 10.2021
E-mail: [
Обов’язки:
linkedin:
[
mozharova-061a40210/ вакансій, розміщення вакансій на різних інтернет ресурсах;
Організація та проведення співбесід online, offline. Активний
пошук кандидатів, ведення листування з кандидатами в
Місце проживання месенджерах;
Організація та проведення процесів проходження випробувальних
м. Київ, Дарницький р-н, вул. термінів і адаптації нових співробітників;
Тростянецька 8 Контроль проходження стажування;
Ведення статистики по вакансіям;
Розробка посадових інструкцій та внутрішніх регламентів;
Сімейний стан Ведення внутрішньої нормативно документації, обліку робочого
часу;
Не заміжня Робота з кадровими документами , внесення інформації про
Дітей немає працівників до корпоративної системи обліку персоналу;
Підготовка документів-наказів (прийоми, переведення, відпустки,
звільнення і т.д.);
Допомога з адміністративними HR питаннями;
Діловодство та оформлення документації;
Підготовка звітів за вимогою (облік персоналу);
Забезпечення необхідними ресурсами потреб персоналу
підприємства;
Надання консультацій з питань трудового законодавства;
Взаємодія з державними установами та страховими компаніями;
Моніторинг заробітних плат на ринку праці;
Участь у процесі бюджетування компанії.
Досягнення:
Узгодження щодо відкриття додаткових вакансій для поліпшення
роботи в офісі.
Закриття високого рівня вакансій протягом 1 тижня.
Розробка та затвердження нового стандарту форми для
співробітників.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер, помічник керівника
Киев -
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер
Киев -
Адміністратор рецепції, менеджер з продажу, офіс-менеджер
Киев, Бровары -
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь, оператор ПК
20000 грн, Киев -
Адміністратор рецепції, офіс-менеджер
25000 грн, Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев