Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 2 сентября 2022 PRO

Дар'я

HR-менеджер, HRD, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор по роботі з персоналом

с 01.2018 по 08.2022 (4 года 7 месяцев)
ТОВ "Візард", Дніпро (Харчова промисловість)

Рекрутинг, забезпечення безупинного потоку кандидатів на усі виробничі ділянки, робота з формування стійкого кадрового резерву.
Адаптація, створення програми адаптації новичків, положення про адаптацію, розробка посадових інструкцій, розробка системи навчання.
Закриття офісних вакансій - відділ постачання, відділ продажів, бухгалтерія, логістика.
Проведення заходів з утримання виробничого персоналу. Формування позитивного бренду роботодавця. Якісна презентація компанії найбільш цікавим кандидатам.
HR – єдиний спеціалист на підприємстві, штат - 200 чол.

Менеджер з персоналу

с 05.2017 по 12.2017 (7 месяцев)
Артметал Україна, ТОВ https://artmetall.ua/, Дніпро (Каркасне та модульне будівництво)

Рекрутинг, кадровий документообіг, адаптація.
Закриття офісних та виробничих вакансій.
HR в одній особі в компанії.
Розбудова роботи HR-відділу з ноля. Налагодження системи підбору та адаптації персоналу.
Проведення заходів з утримання виробничого персоналу.
Ведення кадрового документообігу в полному обсязі:
документальне оформлення прийому, переводу, звільнення співробітників, ведення трудових книжок, штатного розпису у відповідності до КЗпП України.
Організація та проведення корпоративних заходів, створення позитивного імиджу роботодавця. Ведення сайту компаниї на платформі Wordpress.

Керівник відділу персоналу

с 01.2016 по 05.2017 (1 год 4 месяца)
ФОП Кокот В.П. "Центр заміни житла" https://zamena.kiev.ua/, Київ (Нерухомість)

Проектна робота по рекрутингу спеціалістів у сфері нерухомості. Управління повним циклом підбору персоналу.

Керівник відділу персоналу

с 01.2014 по 01.2016 (2 года)
ТОВ "ELM", Дніпро (IT-технології)

Формування в повному штатному складі усіх структурних одиниць компанії,-
відділу: продажів, адміністративного, відділу з управління персоналом, відділу по роботі з клієнтами, відділу технічної підтримки, і т.д.
Організація прямого пошуку та підбору персоналу, проведення первісного відбору кандидатів (аналіз резюме, телефонне інтерв’ю, проведення співбесід), контроль ведення щоденної, щотижнєвої, щомісячної звітності HR-відділу.
Адаптація, проведення атестації.
Розробка програм мотивації для ефективної роботи персоналу.
Постановка оперативних задач відділу персоналу, контроль їх виконання.

Менеджер з персоналу

с 09.2011 по 12.2013 (2 года 3 месяца)
ТОВ "VARUNA", Дніпро (Консалтинг, юридичні послуги)

Закриття вакансій – формування в полному штатному складі відділу продажів, юридичного відділу. Робота по створенню корпоративного сайту компанії.

Менеджер з персоналу

с 11.2008 по 09.2009 (10 месяцев)
ТОВ «НВКФ «Вест-Пром» (корпорація), Дніпро (Оптова торгівля металопрокатом, нерухомість, девелопмент, кіно-прокатний бізнес)

Функціональні обов’язки:
- організація системі пошуку та підбору персоналу у відповідності до кадрової стратегії компанії.
- забезпечення виконання процедури адаптації співробітників.
- організація системи внутрішнього оцінювання по Корпорації (в т.ч. за системою Томаса).
- розробка та контроль ефективності навчаючих програм для співробітників, співпраця з консалтинговими компаніями.
- оптимізація штатного розкладу, організаційної структури під задачи підприємства.
- формування корпоративної культури на підприємстві.
- формування позитивного імиджу працедавця.
- ведення кадрового обліку корпорації в повному обсязі (кількох юридичних осіб).

Менеджер з персоналу

с 12.2007 по 07.2008 (7 месяцев)
ТОВ «Вега-С», Дніпро (Оптова торгівля металопрокатом)

Функціональні обов’язки:
Пошук та підбір персоналу усіх рівней – від персоналу метало-бази, персоналу офису, до керівників департаментів та філій компанії по всій країні. Співпраця з консалтинговими компаніями.
Робота зі ЗМІ та Інтернет-ресурсами.
Ведення кадрового обліку в повному обсязі:
прийом, перевод, звільнення співробітників (робота в 1.C Кадри 8.1), ведення трудових книжок, штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників.
Організація та проведення корпоративных заходів.

Менеджер з персоналу

с 08.2006 по 11.2007 (1 год 3 месяца)
ТОВ «Нові технології», Дніпро (Торгово-виробнича компанія (гірничо-збагачувальне обладнання).)

Функціональні обов’язки:
Пошук та підбір спеціалистів, керівників средньої та вищої ланки, менеджерів, робочих на виробництво, ведення кадрового обліку, розробка посадових інструкцій. Адаптація новачків.
Організація корпоративних заходів. Робота зі ЗМИ.
Також, виконання функцій офіс-менеджера, секретаря: життєзабезпечення офісу, прийом відвідувачів, дзвінків, робота з поштою, документообіг,
планування робочого дня керівника.

Образование

Дніпровський національный університет

Біолого-екологический факультет, Днепропетровск
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Спеціальність - викладач біології та хімії. Практичний психолог.

Дополнительное образование и сертификаты

Університет "Інтуїт". Курс WEB-програмування

2011-2013

Основи HTML, CSS курс Михайла Русакова

2012г, 3 місяці

"Ефективне інтерв’ю, від структури до запитань-провокацій" AVRIO

2013, семінар

"Творимо dream-team: як перетворити “просто співробітника” у міцну команду через тестування та навчання», FINASSESSMENT

2014, семінар

"Фізіогномика для HR-менеджеров та рекрутерів: принципи та практика застосування." FINASSESSMENT

2015, семінар

«Кадровий профайлінг для HR: навчаємось разбиратися в людях» від поліграфолога і HR-консультанта Валерія Кипишинова.

2018, семінар

"Бренд працедавця. Як по працювати на бренд сьогодні, щоб завтра він почав працювати на вас."

FINASSESSMENT 2019, семінар

Знания и навыки

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Adobe Photoshop Бітрікс24 HTML Веб-браузери CSS Adobe Досвід роботи зі створювання та підтримки сайтів.

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Досвід роботи в HR-сфері - 16 років.
З 2020 року, паралельно основній діяльності, також супроводжую київську інжинирінгову компанію ТОВ «Енергосберігаючі технологиї» на ділянці рекрутингу усіх штатних посад.

Маю системні знання та практичний досвід у сфері підбору, оцінювання, адаптації та навчання персоналау, кадрового обліку, а також формування корпоративної культури та позитивного імиджу працедавця.
Розглядаю варіанти віддаленого співробітництва з рекрутингу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: