• Файл

Віталій

Директор, заступник директора, керівник проєкта, ЗЕД

Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Литвин Віталій Васильович
Дата народження: 02.09.1977р.
Адреса проживання: м. Київ.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета:
Отримати посаду директора, або заступника директора, директора або заступника з ЗЕД, виконавчого директора,
керівника проєкту, керівника департаменту.

Освіта:
Одеська національна юридична академія
Факультет - правознавство
Спеціальність - юрист.

Навички
- здатність стратегічно і творчо мислити, аналізувати проблеми, знаходити ефективні шляхи їх рішення;
- уміння планувати (а також контролювати) і організовувати ефективний робочий процес керівників та ключових
управлінців підприємств;
- повний операційний цикл ведення бізнесу (підприємства або кількох підприємств), операційний, фінансовий
(бюджетний), юридичний, господарський та ін. контролі бізнесу;
- управління декількома проектами (при наявності команди) одночасно (виробництво хімічної продукції,
залізничний транспорт - логістика, енергетика – розподіл, малий розподіл, продаж електричної енергії, та ін.);
- уміння ефективно вести переговори - досягати бажаних результатів;
- ефективний пошук інвесторів;
- запуск нового виробництва товарів/продукції;
- ефективна співпраця в органами державної влади для поліпшення ефективності бізнесу та отримання лояльного
відношення до бізнесу (податкова служба, мерія (мер), прокуратура, поліція, охорона праці, виконавча служба та
ін.);
- ділове лідерство.
Досягнення
- отримав для підприємства статус суб’єкта на території пріоритетного розвитку (економічний ефект 42 млн.грн./рік)
і запровадив виробництва на базі інвестиційного проекту узгодженого КМУ.
- провів реорганізацію (оптимізацію) ряду підприємств в одне підприємство та ефективно організував його роботу;
- володію навичками кризис менеджера;
- вивів підприємства з аутсайдерів на лідируючі позиції в хімічній, транспортній та енергетичній галузях;
- оптимізував чисельність виробничого персоналу підприємства з 183 до 119 чоловік шляхом впровадження на
виробництві сучасних технологій та шляхом вдосконалення технологічного процесу, збільшив прибуток
підприємства;
- запровадив, організував розробку та виробництво нових видів продукції (в хімічній галузі);
- провів реорганізацію/перепрофілювання підприємства і запровадив випуск нової продукції (машинобудівна
галузь);
- впровадив ефективну систему проведення тендерів (закупка всіх ТМЦ) на всіх підпорядкованих мені
підприємствах ( у т.ч. через платформу Смарттендер);
- отримав дозволи на нові види продукції під сучасні RICH стандарти;
- ліквідував збиткові підприємства (виконавча служба, ліквідаційна процедура, співпраця з арбітражним
керуючим, продаж майна через аукціони, та ін.).
- продаж великих об’єктів (у т.ч. готового бізнесу) та реінвествування коштів від продажу в готові діючі бізнеси.
Досвід роботи

ЗЕД. З травня 2022 року і по теперішній час – тісна співпраця з європейськими компаніями в якості керуючого
партнера, постачання хімічних товарів (полівінілхлоридних (ПВХ) суспензій, емульсій, а також пластифікаторів,
хлорпарафінів та інших товарів) в Україну.

Основні процеси:
- проведення переговорів на підприємствах – виробниках в Європі по закупівлі та отриманню мінімальної ціни на
товари, сировину;
- переробка сировини в товари на підприємствах – виробниках (давальницька схема співпраці);
- проведення переговорів з власниками та вищою ланкою керівництва на підприємствах – споживачах в Україні з
метою продажу товарів;
- оплата товарів, замитнення товарів в Європі, отримання всіх необхідних документів на товар, співпраця з
логістичними компаніями, доставка товару до місця призначення. Співпраця з Держзовнішінформ на предмет
зниження індикативної ціни та розмитнення товару за контрактною вартістю, та інше.

17.09.2015р. - по теперішній час - заст. генерального директора компанії Aurum Group (керівник хімічного сектору).

Спеціалізація підприємств:
Виробництво хімічної продукції – пластифікатори (ДОФ, ДОТФ, ДОА, ДІНФ), фталевий ангідрид, виробництво
ветеринарних препаратів, всього персонал – 119 чоловік.
Залізничні послуги: подача – прибирання вагонів, транспортування вантажів, повна співпраця з залізничними
станціями, співпраця з УЗ, персонал – 41 чоловік.
Обов'язки:
- забезпечення та контроль підприємницької діяльності підприємств;
- контроль, розробка, виконання бюджетів підприємств;
- організація, контроль ЗЕД;
- інвентаризаційна, ревізійна діяльність підприємств;
- відповідальність за ухвалення рішень господарської діяльності підприємства;
- забезпечування виконання підприємством узятих зобов'язань перед власником; постачальниками, фондами і
кредиторами, у тому числі банківськими установами.
- контроль за виконанням контрактів у т.ч. ЗЕД, трудових і господарських договорів;
- організація ефективної взаємодії і роботи усіх виробничих одиниць і структурних підрозділів, а також направлення
їх діяльності на удосконалення і розвиток виробництва з урахуванням ринкових пріоритетів;
- контроль дотримання законності роботи підприємства і виконання виробничого плану;
- робота з державними контролюючими структурами;
- робота з колективом підприємств.

21.06.2004 - 16.09.2015 – Директор ТОВ «Брянківський машинобудівний завод»
Обов'язки:
- організація та контроль виробництва 2х, 3х вісних напівпричепів;
- освоєння нових видів виробничої продукції;
- відповідальність за ухвалення рішень господарської діяльності підприємства;
- забезпечування виконання підприємством узятих зобов'язань перед власником; постачальниками,
фондами і кредиторами, у тому числі банківськими установами.
- контроль за виконанням контрактів, трудових і господарських договорів;
- організація ефективної взаємодії і роботи усіх виробничих одиниць і структурних підрозділів, а також направлення
їх діяльності на удосконалення і розвиток виробництва з урахуванням ринкових пріоритетів;
- контроль дотримання законності роботи підприємства і виконання виробничого плану;
- робота з державними контролюючими структурами;
- робота з колективом підприємств.

Додаткові відомості
Сімейний стан - одружений, є діти.
Володіння ПК - досвідчений користувач, робота в програмах, Word, Excel, PowerPoint, Worksection, Смарттендер,
Adobe Acrobat Pro, Corel, Adobe Photoshop.
Англійська мова на рівні – A1-А2.
Водійське посвідчення – категорія «B».

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: