Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 15 апреля 2024 PRO

Марина

Керівник підтримки продажів, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу підтримки роздрібного бізнесу

с 06.2018 по наст. время (5 лет 10 месяцев)
АТ "Сенс Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Як заступник керівника відділу в АТ "Укрсоцбанк" у період активної міграції клієнтів до АТ "Альфа Банк" (вже «Сенс Банк») була зарахована до штату на посаду Начальника підтримки роздрібного бізнесу.
Основні обов'язки – баланс у напрямках:
1.Особиста робота:
•Ведення проектів для підвищення ефективності роботи мережі
•Ініціація зміни/доопрацювання процесів за результатами аналізу запитів мережі на підтримку
•Статусні зустрічі з керівництвом та презентація результатів роботи відділу

2. Співробітники відділу:
•підбір персоналу та створення атмосфери команди – надихаю і мотивую людей, у мене не звільняються співробітники, а ростуть професійно (переходять у суміжні підрозділи) та особисто (декрет із поверненням)
•постановка задач (по РАМКА) та координація роботи відділу у складі 9 осіб – з мережею та за напрямками
• організація статусних зустрічей, надання зворотного зв'язку (позитивного, розвиваючого, критичного), пріоритезація завдань залежно від KPI відділу
•контроль якості роботи співробітників (по АРКА) та дотримання SLA

3. Мережа понад 100 відділень роздрібного бізнесу:
•підтримка мережі понад 100 відділень з питань продажів продуктів роздрібного бізнесу, процесів, взаємодії підрозділів, доступів, довіреностей тощо. Канали підтримки – телефон, корп пошта, корп месенджер
•модерація та публікація новин/статей для співробітників із запуску/зміни продуктів/процесів у банку
•взаємодія з підрозділами банку - у процесі навчання мережі, на етапі підготовки, тестування та запуску нових процесів/продуктів або зміни діючих
•модернізація роботи відділень, зміна моделі обслуговування клієнтів та продажів

4.Клієнти:
• розгляд запитів клієнтів через індивідуальний підхід
• погодження індивідуальних умов клієнтам (РКО, умови за депозитами, підвищення ставки за депозитом) з уповноваженими особами та колегіальними органами банку
• розгляд скарг клієнтів та врегулювання конфліктних ситуацій (при тех.збоях систем банку, допущення помилок фахівців)

Краща з кращих за результатами 4 кварталу 2018 року.

Головний економіст Управління підтримки мережі

с 12.2013 по 05.2018 (4 года 5 месяцев)
ПАТ "Укрсоцбанк" Головний офіс, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Основні мої обов'язки:
1. Підтримка продажів банківських продуктів та послуг у 9 регіонах (230 відділень), а саме:
- розгляд запитів від мережі та узгодження індивідуальних рішень щодо клієнтів з ТОП-менеджментом Банку відповідно до повноважень, підготовка протокольних рішень за підсумками погоджень;
- підтримка мережі відділень шляхом надання відповідей на запитання щодо продуктів, тарифів, процесів, нормативної бази, взаємодії підрозділів;
- вирішення нестандартних та спірних ситуацій, які не вдалося залагодити на рівні регіону;
- організація та проведення селекторних нарад з ТОП-менеджментом регіонів та співробітниками відділень з робочих питань;
- підготовка презентацій за результатами продажів продуктів та роботи в цілому регіонів за підсумкові періоди (квартал, півріччя, рік) для проведення селекторних нарад керівництвом Центру роздрібного бізнесу щодо комерційної активності регіонів;
- контроль продажу відповідно до звітності, аналіз роботи регіонів, проведення селекторних нарад із "відстаючими" щодо визначення причин низьких показників продажу та шляхів їх підвищення.
2. Участь у розробці та вдосконаленні банківських продуктів та процедур, комунікація з відповідними підрозділами банку, організація зустрічей, складання протоколів зустрічей із визначенням строків робіт та відповідальними особами;
3. Своєчасне доведення мережі відділень усіх змін та нововведень законодавства, у т.ч. у сфері фінансового моніторингу, контроль знань та дотримання;
4. Складання, погодження та надсилання інформаційних листів, розпоряджень на мережу щодня, та раз на тиждень (щоп'ятниці) збірної інформації про всі зміни та нововведення за продуктами, процесами, тарифами, що відбулися в Банку за минулий тиждень.
Як досягнення - виконання обов'язків начальника відділу підтримки продажу головного офісу в період його відсутності та його "права рука", коли він на місці.

Провідний економіст

с 02.2008 по 11.2013 (5 лет 9 месяцев)
ПАТ "Укрсоцбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Робота з фізичними особами - кредитування авто, іпотеки, реструктуризація проблемних кредитів, відкриття поточних рахунків, депозитів, карткових рахунків, перекази.
Виконання планів на 120%.
Як досягнення – перехід до відділу підтримки продажів головного офісу.

Образование

Київський національний торгівельно-економічний університет

Обліково-фінансовий ф-т, магістр з фінансів, економіст-фінансист, Київ
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Диплом з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

"Ефективна робота в Microsoft Excel 2010"

2014 год: 21.05.-23.05

Курси копірайтингу з написання продаючих текстів

2021, 4 месяца

Тренер з йоги і пілатесу

2022, 8 мес

Посвідчення водія кат В

2020

Знания и навыки

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook Написание текстов Google Брати на себе повну відповідальність за свою команду Порядок у всьому і повне володіння ситуацією Швидко навчаюсь новому і адаптуюсь, можу навчати інших Високий рівень самодисципліни і організованості Постановка цілей по SMART і планування задач для їх досягнення Чітка постановка задач і контроль їх виконання Тайм менеджмент і пунктуальність Лідерство (управління командою до 10 осіб Комунікабельність Грамотна усна та письмова мова Пунктуальність

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Пропоную якість, відповідальність та результат у роботі, особливо за наявності повноважень

Мої сильні сторони: відкритість, чесність, справедливість, швидке навчання новому, високий рівень самоорганізації та дисципліни, ставити цілі та досягати їх, бути наставником та порадником, мотивувати себе та інших

Мої слабкі сторони: бажання все контролювати, прагнення до стабільності, синдром відмінниці

Моє досягнення – з найкращого менеджера у відділенні з продажу банківських продуктів стала Начальником відділу підтримки продажів роздрібного бізнесу системного банку

Все, що роблю - роблю якісно, щоб потім не переробляти :)

Вмію знаходити підхід та плідно взаємодіяти з людьми

Гнучка - за необхідності підлаштовуюсь під обставини, але здебільшого намагаюся плануванням підлаштувати обставини під себе

Лідер - керую собою та своїм часом, тому керую командою

Мої цінності: здоров'я, сім'я, розвиток, творчість, спорт

Захоплення: йога, подорожі, енергетичні практики, водіння (є права кат. В), копірайтинг, книги, вишивка бісером. Одружена, сину 14 років

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: