Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Інспектор відділу кадрів

Возраст:
45 лет
Город проживания:
Киверцы
Готов работать:
Киверцы, Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Міщук Людмила Миколаївна
Мета: Працевлаштування на посаду головного спеціаліста відділу соціальної роботи
ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 05.07.1979 рік
Сімейний стан: одружена, виховую двох доньок, 2001 р.н. та 2006 р.н.
Адреса: м.Ківерці, вул.В.Бєльського , 43/1

Контактні телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

ОСВІТА:
1999-2004 рр.
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Спеціальність: культурологія
Кваліфікація: викладач культурологічних дисциплін
1995-1999 рр
Луцьке училище культури і мистецтв
Спеціальність: народна художня творчість
Кваліфікація: викладач музичного мистецтва
Додаткова освіта:
1999 р. - курси «Секретар керівника»
2011 р.- Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості («Профорієнтаційна робота з молоддю в сучасних умовах»)
2011 р.- ТзОВ «Андар Сервіс» тренінг на тему »Сучасний підхід до пошуку роботи»
Жовтень 2024 – сертифікат на перший рівень володіння державною мовою
ДОСВІД РОБОТИ:
1999-2004 рр. ВАТ «Ківерціспецлісмаш» - секретар керівника;
2004 р. -2017рр. – Ківерцівський районний центр зайнятості, провідний фахівець з питань зайнятості (виконувала функції профінформатора, профконсультанта, спеціаліста з профнавчання).
2018 р.- дотепер – Крупівський навчально-реабілітаційний центр – секретар

Завдання та обов’язки:
• Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
• збір та аналіз необхідної інформації;
• введення документообігу;
• оформлення внутрішніх документів (наказів, протоколів, розпоряджень)
• організація телефонних переговорів;
• ділове листування та переговори з партнерами, клієнтами;
• ведення особових справ працівників;
• ведення кадрового діловодства (прийом, переведення звільнення, сумісництво)
• розроблення посадових інструкцій;
- підготовка та організація зустрічей гостей, нарад та ін.;
• проведення співбесід з клієнтами, надання профорієнтаційних послуг: профінформаціійних, профконсультаційних в тому числі з використанням профдіагностики;
• участь та організація масових заходів, проведення семінарів, в тому числі з учнівською та студентською молоддю;
• підготовка та висвітлювання статей в ЗМІ;
• підготовка за встановленими формами і в установлені строки звітів, інформацій, аналітичних матеріалів;
• співпраця з соціальними партнерами, представниками влади, закладами освіти, підприємствами та організаціями.
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ:
Досвід ділового спілкування, знання документообігу, активна, тактовна, співчутлива, лояльна та прихильна до клієнтів, емоційно врівноважена, вмію приймати самостійно рішення, швидко адаптуюсь до умов та вимог керівництва, легка в спілкуванні, постійно прагну до самовдосконалення, вмію працювати в команді, переконлива, спрямована на результат, маю організаторські здібності.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
• впевнений користувач ПК (Word, Exсel, , Power Point), робота з Internet, зокрема соціальними мережами: Facebook, Instagram, Telegram.
- знання оргтехніки (факс, ксерокс, принтер, сканер).

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: