- Файл
Яна
Адміністратор, керуючий, помічник HR-менеджера, менеджер по роботі з клієнтами
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12051283/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
менеджер по роботі з клієнтами, тощо.
Міхницька Яна Володимирівна
43 роки
Киянка, заміжня, син 13 років, проживаю: Киів, вул.
Микільсько-Слобідська (м.Лівобережна), наявність прав
кат. В, досвід водіння більше 10 років, можливість
використання власного авто за домовленістю.
Навички: MS Office (Word, Exсel), Instagram, AI.
Графічні редактори (Photoshop, CorelDraw, Figma).
Особисті якості: Комунікабельність, креативність, відповідальність, орієнтація на
результат.
Вміння швидко вирішувати проблеми, єднати людей навколо ідеї, позитивний погляд на
життя.
Телефон/viber/telegram: [
Cоцмережі: [
Освіта: вища, спеціальність “Фінансист-економіст зі знанням іноземної мови” (1998 - 2003
Київський Гуманітарний інститут)
Додаткова освіта:
2003 – Курс дизайн-інтер'єру, школа “Успіх”.
2018 – Спеціальний курс англійської мови "Speak Up" рівень intermediate B1.
2024 - Курс UI/UX Design, it школа “GoIT”
Досвід роботи:
2000 - 2002 ТОВ “Укрпродукт”, офіційний дистриб`ютор ТМ "РОШЕН"- реалізація
кондитерських виробів по Києву та Київській області.
Посада: завідуюча складом.
Функціональні:
організація, контроль та звітність обігу кондитерського товару
Досягнення: впровадження програми 1С на складі підприємства.
2003-2015 ТОВ фірма «Студент» (тепер СТ Групп) – власне меблеве виробництво (від
дзеркал та стільців до шаф-купе)
Посада: Начальник виробничого відділу (комплексне оформлення інтер'єрів картинами,
фотообоями, скіналі, фасадами шаф-купе)
Кількість підлеглих - 7
Функціональні:
робота на міжнародних виставках
співпраця з іноземними партнерами
супровід керівника компанії (організація поїздок за кордон, супровід та переклад бізнес
зустрічей, участь у проведенні перемовин, допомога в укладанні угод на постачання
продукції)
створення проектів 3D Max (шафи-купе,розробка декор проектів, макетів комерційних
об'єктів)
підбір та навчання персоналу , координація та контроль його роботи
вирішення проблемних ситуацій в процесі виробництва, звітність по проекту, аналіз і
пошук розвитку направлення
впровадження нових технологій
Досягнення:
запуск першого на Україні широкоформатного 1.5 м принтера на пігментних чорнилах, в
результаті - запуск пілотного, першого проекту на Україні - нанесення повнокольорового
малюнка на скло (створення рекламної продукції та підвищення об’ємів продажів,
створення мережі магазинів, контроль за якістю їх роботи).
Бажаний рівень ЗП від 20000 грн.
Хочу знайти цікаву, гідно оплачувану, стабільну роботу офлайн, на тривалий термін.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами, аналітик, логіст, account manager, помічник керівника
Киев -
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Киев, Удаленно -
Керівник середньої ланки, куратор клініки, адміністратор, офіс-менеджер, асистент
35000 грн, Киев -
HR-manager, HR generalist, рекрутер, начальник відділу кадрів
Киев -
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Киев, Борисполь