Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Maksym

Менеджер з підтримки клієнтів

Рассматривает должности:
Менеджер з підтримки клієнтів, Спеціаліст технічної підтримки, Technical support specialist, Customer support representative, Technical specialist, Customer service manager, Менеджер по роботі з клієнтами, Спеціаліст підтримки користувачів, Системний адміністратор, System administrator
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

MAKSYM KORCHYNSKYI

CONTACT PROFILE

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») I am an experienced young man with a strong interest in
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») technology and helping people. I have experience in sales
and technical support, which was very useful and valuable
Ukraine, Lviv
for me. It is quite important for me to communicate with
@Liereey
people and solve various problems.

Date of birth 26.03.2006 I have good analytical and communication skills, and I am
responsible for my tasks. I am also a quick learner and an
EDUCATION
optimist, with strong resilience and a positive attitude
Ivan Franko National University
toward life.
of Lviv
Faculty of Applied Mathematics and
Informatics
WORK EXPERIENCE
Computer Science
September 2023 – Present Technical Support Specialist
"Miratech"
September 2024 – March 2025 (7 months)
SKILLS
Processed and analyzed user inquiries regarding
Communication skills technical issues
Problem-solving skills Directed inquiries to the development team and other
Organization and time departments
management skills Interacted with clients through chat and handled
Windows,Linux/Unix,Jira, official email correspondence
Dynamics 365,Git,GitHub, Worked with Jira Service Desk and Microsoft Dynamics
SQL,Python,1C,Excel to manage support tickets and customer inquiries

Customer Support Manager
"Remo Software"
LANGUAGES
February 2024 – September 2024 (8 months)
Ukrainian (Native) Handled customer inquiries and resolved issues
English (B2) Created purchase requisition tickets for product procurement
Polish (B2) Managed customer data and interactions through the CRM
system (1C) and Excel
Processed online orders and provided customer consultations
Provided full customer support from order placement to
product delivery
Coordinated with various departments and stores to
streamline operations

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: