- Файл
Марія
Адміністратор, офіс-менеджер
- Город проживания:
- Ирпень
- Готов работать:
- Буча, Ирпень, Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12266569/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Адреса: Україна, Київська обл., м. Ірпінь,
вул. Т. Шевченка. буд. 4,
Контактний телефон: [
Електронна адреса: [
Дата народження: 14.03.1984 р.
Освіта
2004-2007 – Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана
Факультет Економіки та управління
Спеціальність – Економіка підприємства
Фах - економіка підприємства (бакалавр)
2002 – 2004 – Київський технікум Київського національного економічного університету
Факультет Економіки підприємства
Спеціальність – Економіка підприємства
Фах - економіст з планування (молодший спеціаліст)
2001 – 2002 – ТОВ Інститут секретарів
Фах – секретар-діловод
Трудова діяльність
- грудень 2022 р. - грудень 2024 р. - Благодійна організація “Київське обласне відділення “Благодійний фонд “СОС Дитяче містечко”
Посада: адміністратор
Основні обов’язки: зустріч та перенаправлення відвідувачів, їх первинне консультування, приймання телефонних дзвінків та звернень, їх реєстрація, приймання та відправлення кореспонденції, замовлення та отримання замовлень від постачальників (канцелярія, господарські товари, меблі, техніка, медикаменти, розхідні матеріали для занять із дітьми тощо), забезпечення безперебійної роботи офісної, та побутової техніки, контроль обігу первинної бухгалтерської документації (виставлення рахунків-фактур, оформлення та отримання видаткових накладних та актів виконаних робіт тощо), складання та друк документації (акти обстежень житлово-побутових умов, протоколи виїздів, протоколи проведення нарад і заходів, листи і звернення, договори про співпрацю та меморандуми), робота із поштою та календарем Outlook, Teams (листування, формування календаря задач, участь у нарадах та навчанні онлайн тощо), допомога в організації та участь у масових заходах для дітей (групові заняття та майстер класи, заходи за методикою Play Bus)
- квітень 2018 р. – липень 2020 р. – приватна нотаріальна контора, м. Ірпінь
Посада: секретар нотаріуса-діловод
Основні обов'язки: підготовка, складання, перевірка текстів документів (договорів відчуження рухомого та нерухомого майна, оренди, іпотеки нерухомого майна тощо, підготовка, перевірка та друк документів різної складності, їх облік, контроль виконання тощо), консультації клієнтів з питань нотаріального оформлення документів та з юридичних питань, діловодство та ведення архіву, листування, телефонні переговори, інформаційний облік (контроль оновлення законодавчої бази тощо)
- вересень 2017 р. – січень 2018 р. – Автомобільна компанія «АВТЕК»
Посада: секретар рецепції.
Основні обов'язки: ведення телефонних переговорів (вхідні та вихідні дзвінки, міні-АТС), ведення ділового листування, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, робота з кур’єрськими службами та перевізниками, замовлення квитків та бронювання житла, замовлення різноманітних товарів та послуг для потреб офісу, забезпечення життєдіяльності офісу великої компанії, забезпечення комфортного перебування відвідувачів офісу тощо.
- липень-серпень 2017 р. – ТОВ «Беттертон» (ЛОР-центри), м. Київ
Посада: помічник керівника, секретар
Основні обов'язки: ведення діловодства у Google Docs, ділова переписка, реєстрація вхідних та вихідних документів, робота зі службами доставки, ведення Google Calendar, ведення звітності, консолідація звітності, робота з Binotel, первинний відбір потенційних кандидатів на вакантні посади в компанії (відбір резюме, первинна коротка співбесіда по телефону, очна співбесіда та первинна оцінка, тестування кандидатів), проведення та протоколювання зборів.
- 2012 - 2013 роки – ТОВ «Балтік Тренінг Груп», м. Київ
Посада: менеджер з адміністративної діяльності
Основні обов'язки: підготовка, складання, перевірка, редагування й коректування друкованих матеріалів для тренінгів, коуч-сесій та інших навчальних програм, ведення календаря заходів, робота з ментальними картами, розсилання матеріалів та інше.
- 2004 - 2011 роки – приватна нотаріальна контора, м. Ірпінь
Посада: секретар нотаріуса-діловод
Основні обов'язки: підготовка, складання, перевірка текстів документів (договорів відчуження рухомого та нерухомого майна, оренди, іпотеки нерухомого майна тощо, підготовка, перевірка та друк документів різної складності, їх облік, контроль виконання тощо), консультації клієнтів з питань нотаріального оформлення документів та з юридичних питань, діловодство та ведення архіву, листування, телефонні переговори, інформаційний облік (контроль оновлення законодавчої бази тощо)
- вересень-жовтень 2004 року – ТОВ "Баклажан", магазин №4, м. Київ
Посада :продавець-консультант
Основні обов'язки: Викладання товарів, слідкування за термінами придатності товарів та відповідністю цінників, робота з касовим апаратом тощо
- січень-серпень 2002 року – офіс-менеджер ТОВ "Інтер-Класік", м. Київ
Посада: офіс-менеджер
Основні обов'язки: організаційна та документальна підготовка проведення театральних вистав, концертів, виступів іноземних танцювальних колективів, переклад документів з російської на українську мову та з української на російську мову, складання, редагування та друк текстів документів з особового складу, договорів, угод тощо; листування, телефонні та особисті переговори, замовлення квитків, організація проживання, харчування, транспортного супроводу запрошених акторів
Професійні навички та знання
Впевнений користувач ПК: Windows’ 95/98/2000/XP/Vista/7, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Project), Outlook, Teams, Zoom, Internet, продукти Google (Docs, Calendar, Maps, Mail)
Діловодство, архівна справа, офісна техніка, основи права, діловий етикет.
Знання мов: Українська та російська – вільне володіння. Англійська – вивчаю
Про себе
Грамотна, вимоглива, відповідальна, комунікабельна, стресостійка, ініціативна, вмію працювати в команді, готова підвищувати професійний рівень, легко засвоюю нові знання, не маю шкідливих звичок
Сімейний стан: маю сина 10,5 років
Національність: українка
Захоплення: читання художньої літератури, рукоділля, музика
Похожие кандидаты
-
Бізнес-асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, заступник бухгалтера, адміністратор
40000 грн, Киев -
Асистент керівника, помічник директора, адміністратор, виконавчий директор
Киев -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, секретар, помічник керівника
30000 грн, Киев -
Офіс-менеджер, секретар-діловод, особистий помічник керівника
Киев, Обухов -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
30000 грн, Киев -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев