Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 6 июля 2022 PRO

Ріта

Провідний бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
56 лет
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний бухгалтер

с 10.2020 по 06.2021 (8 месяцев)
ПрАТ "ЗКЗ", Запоріжжя (Виробництво)

1.Ведення обліку давальницької сировини.
2. Формування фінансової (баланс, ф.2,3,4,5) та податкової звітності (податок на прибуток (квартал, рік), екологічний податок)
3. Знання програм Медок, електроний кабінет платника податків, EXCEL, WORD, власної програми вказаного підприємства
4. Ведення переписки з ДПІ та фондами (заперечення, відповіді на запити)
5. Знання основ українського діловодства та кадрової документаціїї

Виконуюча обов'язки головного бухгалтера

с 08.2015 по 09.2020 (5 лет 1 месяц)
державне підприємство БВК№77, Бердянськ (виробництво)

1.Ведення бух.обліку (матеріальні рахунки, зарплата, розрахунки з підзвітними особами, податки та збори, розрахунки з постачальниками та розрахунки за іншими операціями, розрахунок фактичної собівартості готової продукції)
2. Ведення головної книги
3. Податковий облік (виписка та реєстрація податкових накладних) 4. Подання фінансової та податкової звітності.
5. Маю досвід у відновленні бухгалтерського обліку саме по цьому підприємству.
6. Маю досвід 2 перевірок фіскальної служби України , Фонда соціального страхування України та аудиторської служби Міністерства юстиції України.
6. Вільно володію українською діловою мовою.
7. Добре розуміюсь на кадровому діловодстві (листи, накази).

Бухгалтер за сумісництвом

с 01.2013 по 09.2014 (1 год 8 месяцев)
ТОВ "Суворов плюс", Донецьк (виробництво та послуги охорони)

Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку
Формування та надання звітності до ДПІ, фондів та статистичної звітності.

Головний бухгалтер

с 07.2005 по 11.2014 (9 лет 4 месяца)
Кредитна спілка "Гарант", Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

1.Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку.
2.Контроль за дотриманням касової дисципліни.
3.Формування та надання податкової звітності, звітності до державних фондів, а також надання статистичної звітності.
4.Формування та надання звітності до Нацкомфінпослуг України
5.Маю досвід 2 перевірок фіскальної служби України , Пенсійного фонду, інших фондів та Нацкомфінпослуг України.
6.Маю досвід відновлення бухгалтерського обліку в кредитній спілці та запровадження програмного забезпечення кредитних спілок

Головний бухгалтер

с 09.1997 по 06.2005 (7 лет 9 месяцев)
ТОВ "Содействие", Донецьк (послуги ЖКХ та виробництво)

1.Ведення бух.обліку (матеріальні рахунки, зарплата, розрахунки з підзвітними особами, податки та збори, розрахунки з постачальниками та розрахунки за іншими операціями, розрахунок фактичної собівартості готової продукції)
2. Ведення головної книги
3.Податковий облік (виписка та реєстрація податкових накладних) 4.Подання фінансової та податкової звітності.
5.Причина звільнення - працевлаштування в кредитну спілку

Образование

Донецький національный університет

Облік та аудит, Донецьк
Высшее, с 1991 по 1996 (4 года 9 месяцев)

В 2005, 2008 и 2013г.г. підтвердила статус головного бухгалтера фінансової установи

Дополнительное образование и сертификаты

Курси підвищення кваліфікації Нацкомфінпослуг України

2005 р. - 2 неділі, 2008 р.- 2 неділі, 2013 р.- 2 неділі

Знания и навыки

MS Excel MS Word Електронний кабінет платника податків M.E.Doc Користувач Internet Банківські програми Досвід роботи на посаді головного бухгалтера 20 років

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Мої особисті якості:
- Акуратність, скрупульозність, комунікабельність, уважність.
- Повна самостійність в роботі з документами і обліковими процедурами.
- Стійкість до стресів.
- Бажання вчитись.
- Відповідальність.
- Мобільність.
- Тактовність.
- Гнучкість.
- Вміння приймати самостійно відповідальні рішення в рамках своєї компетенції.
- Вміння чітко, зрозуміло і обгрунтовано висловлювати свої висновки керівництву.
Сімейний стан: розлучена
Діти: Донька - 2002 р.н

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: