- Файл
Анна
Начальник відділу з управління персоналом, адміністратор (кадри, HR, рекрутинг)
- Рассматривает должности:
- Начальник відділу з управління персоналом, адміністратор (кадри, HR, рекрутинг), Рекрутер
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/12659707/
Загруженный файл
Файл содержит еще 2 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Регіон :
Київ
Контакти:
[
E-mail:
[
ДИРЕКТОР З УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Директор адміністративний
Начальник відділу кадрів
Досвід роботи:
2024 – по т.ч.
будівельна компанія в галузі енергетики
начальник відділу з управління персоналом
(фактично об’єднаний функціонал HRD, рекрутер, кадри, директор адміністративний, фахівець з військового обліку)
Функціональні обов’язки:
• організація роботи підпорядкованих структурних підрозділів, планування роботи, контроль за виконанням функціоналу, надання звітності керівництву.
• ведення ФОТ
• створення шаблонів нових документів, розробка та написання наказів, положень, ПІ, регламентів, інструкцій, уніфікація документів Компанії.
• створення структури Компанії, адоптація бізнес - процесів.
• залученість працівників.
• навчання співробітників (аналіз необхідності, пошук тем, фахівців)
• участь у побудові мотиваційних програм.
• організація відряджень, закордонних поїздок.
• організація повного циклу підбору персоналу (рекрутинг, масовий підбір, підбір топ та мідл менеджменту, проведення телефонних та особистих співбесід, формування рекомендацій щодо кандидата, організація виходу нового працівника, адоптація та інтеграція на посаду, формування кадрового резерву).
• створення та ведення бази даних кандидатів, пул резюме
• моніторинг ринку праці та оплати праці, щорічний зріз по з/п працівників галузі.
• Формування кадрового документообігу з нуля (в.т.ч. упорядкування напрямку за попередні роки).
• Виконання функції відділу кадрів (прийом, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, атестація робочих місць, формування особових справ працюючих та звільнених працівників, довідки, штатні розписи та ін.)
• Комунікація з профільними державними установами (міністерства, ПФУ, ТЦК та ін).
• Військовий облік (в рамках, визначених директором).
• Отримання та підтвердження критичності підприємства, бронювання.
• Договірна робота (створення реєстру та архіву договорів).
• Адміністративна робота (створенні наказів з основної діяльності, охорони праці, адміністративно-господарської діяльності, закупка та ін.).
• Отримання дозволів на виконання робіт (підготовка пакету документів для проведення експертиз в т.ч.)
Особисті досягнення:
• побудова організаційної структури з нуля
• кадрове діловодство з нуля
• створення документообігу з нуля
• створення та впровадження процесів в Компанії з нуля (за напрямками діяльності підпорядкованих структурних підрозділів)
• впровадження програми BAF ЗУП.
• Отримання компанією статусу критично важливого підприємства.
2015 –2023 р.р.
ТОВ «ЕРІДОН БУД»
начальник загально-адміністративного відділу до 2018 року
директор з управління персоналом
(у підпорядкуванні: загально-адміністративний відділ, ІТ відділ, відділ кадрів)
Функціональні обов’язки:
• організація роботи підпорядкованих структурних підрозділів, планування роботи, контроль за виконанням функціоналу, надання звітності керівництву.
• планування та захист бюджету, контроль за дотриманням.
• ведення ФОТ
• контроль за виконанням працівниками правил, що затверджені внутрішніми нормативними документами
• створення шаблонів нових документів, розробка та написання наказів, положень, ПІ, регламентів, інструкцій, уніфікація документів Компанії.
• створення номенклатури.
• створення структури Компанії, адоптація бізнес - процесів.
• оцінка персоналу
• eNPS - (Employee Net Promoter Score), Q12«індекс задоволеності персоналу».
• Q12 (залученість працівників)
• навчання співробітників (аналіз необхідності, пошук тем, фахівців
• участь у побудові мотиваційних програм, розробка KPI.
• організація та проведення корпоративних заходів (написання сценаріїв в т.ч.)
• організація відряджень, закордонних поїздок, візовий супровід.
• розвиток корпоративної культури та організація командоутворюючих заходів.
• створення корпоративного стилю (logo book, wellcome book, сайт, корпоративна продукція, корпоративні подарунки, дизайн та ін.)
• організація повного циклу підбору персоналу (рекрутинг, масовий підбір, підбір топ та мідл менеджменту, проведення телефонних та особистих співбесід, формування рекомендацій щодо кандидата, організація виходу нового працівника, адоптація та інтеграція на посаду)
• створення та ведення бази даних кандидатів, пул резюме
• моніторинг ринку праці та оплати праці, щорічний зріз по з/п працівників галузі.
Особисті досягнення:
• побудова організаційної структури з нуля
• створення HR бренду Компанії
• кадрове діловодство з нуля
• створення документообігу з нуля
• створення та впровадження процесів в Компанії з нуля (за напрямками діяльності підпорядкованих структурних підрозділів)
• впровадження ERP в роботі підпорядкованих структурних підрозділів
2014 –2015 р.р.
АСК «Укррічфлот»
Керівник адміністративної групи (у підпорядкуванні: секретаріат, адміністративна група, канцелярія, архівний підрозділ)
Функціональні обов’язки:
• забезпечення ТМЦ центрального офісу та регіональних філіалів Компанії (меблі, посуд, офісна оргтехніка, канцтовари, періодичні видання, забезпечення приймальні керівників)
• проведення тендерів контрагентів, контроль над раціональним використанням фінансів, що виділенні на певні статті витрат.
• планування та захист бюджету по підпорядкованим структурним підрозділам, звітність по витратам.
• своєчасна акредитація контрагентів, підписання договорів, дотримання пунктів підписаних договорів контрагентами.
• ведення електронної бази всіх договорів Компанії (1С-ДО).
• реєстрація та зберігання всіх договорів Компанії.
• проведення інвентаризації (офіс, склади).
• контроль за своєчасністю введення в експлуатацію/ списанням ТМЦ и ОЗ.
• погодження рахунків в 1С (контроль за дотриманням лімітів витрат по статтям, раціональне використання коштів).
• планування проведення ремонтних робіт в офісах, переїздів / переміщень, складання планів розміщення працівників в офісах.
• контроль за виконанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку.
• контроль документообігу, дотримання правил реєстрації та надходження документів по підрозділам
• розробка та впровадження процесів електронного документообігу (підготовка базової інформації для подальшої реалізації працівниками ІТ департаменту)
• створення нових форм документів.
• написання наказів, положень, регламентів, інструкцій та ін. локальних документів Компанії, їх уніфікація.
• підготовка номенклатури справ структурних підрозділів Компанії та сводної номенклатури ( з урахуванням всіх філіалів), затвердження її в Державному архіві.
• складання описів документів Компанії .
• створення архіву Компанії ( упорядкування документів, формування у справи, передача на зберігання в державні архівні установи, акти на списання документів тимчасового терміну зберігання)
• організація та проведення корпоративних заходів.
• організація участі у виставках, конференціях ( в т.ч. закордонних).
• участь у розробці корпоративного стилю та рекламної продукції ( в т.ч. веб ресурси, корпоративна газета)
• написання та розміщення інформаційних статей, редагування, переклад, фотоматеріал.
• моніторинг тематичних новин в медіа, пов’язаних з основною діяльністю Компанії.
• надання звітності по роботі підпорядкованих підрозділів керівництву Компанії.
• організація відряджень(відповідність вимогам та стандартам Компанії, своєчасність оплат, закриття документів)
• розподіл заявок на службові автомобілі
• закупівля паливних матеріалів, проходження т/о, ремонту., звіт по використанню палива.
Особисті досягнення:
• створення архіву з нуля ( склад документів з 1941 року)
• уніфікація процесів документообігу, їх автоматизація в електронному ДО.
• систематизація договірної роботи
2011 –2014 р.р.
заступник директора з адміністративної діяльності, помічник депутата, радника Голови ВРУ
2006 –2011 р.р.
«ТОНІС»
«Медіа Проекти» (газета 24,
портал 24)
«СІТІ»
Помічник голови правління
Керівник департаменту документально-організаційної роботи
2005 –2006 р.р.
Bestcourt Properties Limited
The Grand Hotel (England)
personal assistant & translator (English - Russian) – part time
the receptionist– full time
Bestcourt Properties Limited , The Grand Hotel (England)
2004 –2005 р.р.
ВРУ
Помічник НДУ
2000 –2003 р.р.
МТУ
Помічник І-го заступника міністра (державного секретаря МТУ)
Освіта:
1995 – 2000 р.р.: Київський міжнародний університет лінгвістики та права
Знання мов:
Англійська, іспанська (базова)
Додаткова освіта (курси, тренінги):
КАДРОЛЕНД
рік закінчення: серпень 2024 р.
«Сертифікований спеціаліст з військового обліку на підприємстві». (сертифікат державного зразка).
ВІЧЕ КОНСАЛТІНГ
рік закінчення: лютий -березень 2023 р.
«Онлайн Ассессмент +360»
ВІЧЕ КОНСАЛТІНГ
рік закінчення: листопад - лютий 2022 р.
"Майстер компетенцій", "Майстер KPI", «Грейдова система оплати праці та мотивація»
Equilibrium (В. Жерновий)
рік закінчення: 2021 р.
Системний менеджмент. Коучінг в менеджменті.
МАУП
рік закінчення: березень – червень 2020 р.
підвищення кваліфікації за програмою «Директор департаменту кадрової політики та персоналу»
Академія бізнеса EY
рік закінчення: 2020 р.
«Як розробити КРІ компанії, відділу, працівника»
Master Coach Ukraine
рік закінчення: 2020 р.
«Менеджмент в стилі коуч»
Equilibrium (В. Жерновий)
рік закінчення: 2019 р.
Структура підприємства. Team building.
---
рік закінчення: серпень 2019 р.
«Кадровий облік і розрахунок зарплати в прикладному рішенні BAS ERP»
Житкова І.М. (MCFR: Кадри)
рік закінчення: 2019 р.
«Графік відпусток без помилок»
Консалтінгова компанія «PASSAT»
рік серпень 2018 р.
«Кадри: новації законодавства»
ТОВ «СЕРТИФІКАНТ»
навчання за курсом «Внутрішній аудит та оцінка інтегрованої системи менеджменту згідно з вимогами стандартів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015; ISO 45001:2018; ISO 19011:2018
Learndirect (Eastbourne, England)
рік закінчення: 2005
Certificate in adult literacy
Британский Cовет
рік закінчення: 1999
Курси методики викладання англійської мови
Додаткова інформація:
Навички:
Power Point, Photoshop, 1С (8.3), 1С-ДО, BAS ERP
Посвідчення водія категорія "В"
Захоплення:
фотографія, психологія
Другие резюме этого кандидата
Киев
Марчаускайте Анна Сергіївна Регіон : Київ Контакти: - viber E-mail: ДИРЕКТОР З УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ Директор адміністративний Начальник відділу кадрів Досвід роботи: 2024 – по т.ч. будівельна компанія...
Киев
Марчаускайте Анна Сергіївна Регіон : Київ Контакти: - viber E-mail: HRD, HRG, HRBP Досвід роботи: 2024 – по т.ч. будівельна компанія в галузі енергетики начальник відділу з управління персоналом (фактично...
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Киев, Борисполь -
Директор з персоналу, керівник відділу HR, рекрутингу
Киев -
HR-керівник, начальник відділу кадрів (HR)
Киев, Львов , еще 6 городов -
Керівник відділу кадрів, заступник керівника, менеджер з управління персоналом
Киев -
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков