Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Андрій

Customer support representative

Рассматривает должности:
Customer support representative, Support manager, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з розвитку, Контент-менеджер, Адміністратор сайта, SMM-менеджер, Direct-менеджер, Лід-менеджер, Менеджер проєктів
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
18 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами

с 03.2023 по 09.2023 (6 месяцев)
Інстаграм магазин bbeam_sklep (Роздрібна торгівля)

Образование

Технічний університет у Кошице

Факультет виробничих технологій у Прешові, Івано-Франківськ
Неоконченное высшее, с 2024 по 2027 (3 года)

ліцей № 18

Івано-Франківськ
Среднее, с 2013 по 2024 (11 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Школа Комп'ютерної Майстерності

2019-2023

Знания и навыки

  • MS Word
  • MS Excel
  • Копірайтинг
  • Розробка сайтів
  • Робота з клієнтами
  • Швидкий набір тексту
  • Неймінг
  • Іміджевий копірайтинг
  • Креативність
  • Рекламний копірайтинг
  • SEO-копірайтинг
  • Неконфліктність
  • Рерайтинг
  • Технічний копірайтинг
  • Копірайтинг (мобільні ігри)
  • Technical support for users

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Украинский — свободно
  • Словацкий — средний

Дополнительная информация

Доброго дня!


Я зацікавлений у вакансії Customer Support Representative, яку ви пропонуєте. Маю понад 4 роки досвіду у роботі з клієнтами, включаючи онлайн-підтримку, обробку запитів та вирішення проблем.


Володію швидким набором тексту (170+ знаків/хв), чітко та ввічливо комунікую, а також маю навички ведення ділового листування та комунікації українською, англійською та словацькою мовами.


Мені близький клієнтоорієнтований підхід, я швидко адаптуюся до нових інструментів (CRM, чати, email-платформи) та зберігаю спокій у стресових ситуаціях.


Впевнений, що мій досвід і ставлення до якості сервісу будуть корисні вашій команді. Буду радий обговорити деталі та відповісти на ваші запитання.


Чекаю на зворотний зв’язок!


Мій телеграм - @winakerr

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: