Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ольга

Бухгалтер

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Чернигов
Готов работать:
Киев, Львов, Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Кожедуб Ольга Іванівна

Дата народження: 13 жовтня 1986 рік, 38 років.
Сімейний стан: розлучена, 1 дитина – 11 років.
Адреса: м. Чернігів, вул. Курсанта Єськова, б. 14/3, кв. 38.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: Отримання посади бухгалтер

Освіта:
2004 р. – 2007 р. Чернігівський комерційний технікум, спеціальність – організатор обслуговування в готелях та туристичних комплексах.
2009 р. – 2012 р. Чернігівський державний інститут економіки та управління, факультет “Менеджмент організацій та адміністрування”, спеціальнісь – менеджмент туристичної індустрії.

Додаткова освіта:
2009 р. (1 місяць) – курси бухгалтера .
2010 р. (1 місяць) – курси по програмі 1С:Бухгалтерія.

Досвіт роботи:

10.2022 р. – 04.2025 р. – ТОВ «АРТИЗ ТРЕЙД», ТОВ «АРТІЗ ЮНІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: Виробництво металевих дверей
ПОСАДА: бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• робота з клієнт-банками;
• ведення та контроль кредитів в банках;
• надання щоденних звітів про стан коштів на рахунках та залишки коштів у касах;
• реалізація товарів покупцям;
• ведення обліку банківських та касових операцій;
• звірки з покупцями та постачальниками
• інвентаризація готової продукції, матеріалів на складі
• формування довіреностей
• ведення первинної документації
• контроль виконання валютних операцій (перевірка, підготовка договорів експорт імпорт)
• складання договорів з контраагентами (контроль виконання зобов’язань по договорам)

03.2021 р. – 09.2022 р. – ТОВ «ДВЕРІ БУЛАТ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: Виробництво металевих дверей та вікон
ПОСАДА: бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• робота з клієнт-банками (валютні операції);
• ведення та контроль кредитів в банках;
• надання щоденних звітів про стан коштів на рахунках та залишки коштів у касах;
• реалізація товарів покупцям;
• ведення обліку банківських та касових операцій;
• звірки з покупцями
• контроль та звірка магазинів
• інвентаризація готової продукції
• формування довіреностей
• складання договорів фінансово допомоги (контроль виконання зобов’язань по договорам)

12.2017 р. - 08.2020 р. – АТ «Райффайзен Банк Аваль»
СРЕЦІАЛІЗАЦІЯ: кредитно-фінансова установа
ПОСАДА: головний економіст (менеджер по обслуговуванню та кредитуванню МСБ)
• обслуговування та ведення юридичних осіб (малий, средній и корпоративний бізнес) та ФОП.
• кредитування середнього та малого бізнесу.
• ведення звітності

12.2013 р. – 12.2016 р. Декретна відпустка.

12.2012 р. – 08.2012 р. ПАТ “Акцент Банк”
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: кредитно-фінансова установа
ПОСАДА: менеджер відділення «Цок №5» у м. Суми главного офісу
ОБОВ’ЯЗКИ:
• залучення клієнтів на обслуговування (юр., фіз. осіб);
• оформлення кредитів, підготовка документів;
• збір пакету документів, юридичних та фізичних осіб для відкриття рахунків.

08.2013 р. – 12.2013 р. Переведено на посаду спеціаліста з активного продажу кредитних продуктів бізнесу А-Кредит головного офісу.

11.2011 р. – 04.2012 р. – ПП «БЕСТ ВУД»
04.2012 р. – 11.2012 р. – ПП «Газобетон Плюс»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: Лісопильне та стругальне виробництво
ПОСАДА: бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• облік надходження коштів;
• облік банківських та касових операцій;
• нарахування заробітної плати;
• ведення обліку готової продукції підприємства;
• відправка вантажу по Україні.

05.2011 р. – 10.2011 р. – ТОВ «Переробне підприємство Біомас»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: Лісопильне та стругальне виробництво
ПОСАДА: бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• організація та постановка бухгалтерського обліку з початку діяльності підприємства;
• розробка облікової політики підприємства;
• формування та здавання всіх видів звітності;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку компанії в повному обсязі:
• нарахування заробітної плати та інших додаткових нарахувань;
• облік банківських та касових операцій;
• ведення обліку ОЗ, товарно-материальних цінностей;
• облік розрахунків з постачальниками та покупцями;
• облік операцій ЗЕД (експорт).

з 06.2008 р. по 06.2010 р. – Шишківська сільська рада
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ: державна установа (орган місцевого самоврядування)
ПОСАДА: головний бухгалтер
ОБОВ’ЯЗКИ:
• організація та постановка бухгалтерського обліку;
• формування та здавання звітів у контролюючі органи;
• ведення бухгалтерського та податкового обліку місцевого самоврядування в повному обсязі:
• облік заробітної плтати;
• облік ОЗ, матеріальних і нематеріальних активів;
• облік касових та банківських операцій;

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Знання мов: українська, російська – вільне володіння, німецький – средній, англійська – початковий рівень.
Професійні навики:
Досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами. Навички раціональної організації
бухгалтерського обліку та звітності. Навички проведення аналізу фінансово-економічного стану підприємства та бюджетного планування.
Навички роботи з комп’ютером:
Впевнений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Outlook), 1С 8, соціальні мережі, Клієнт-Банк.
Особисті якості: комунікабельна, вмію аналізувати і логічно мислити, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: