Резюме от 30 октября 2018 PRO

Соловйова Наталія Олексіївна

Менеджер по роботі з клієнтами

Полная занятость.

Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Провідний фахівець управління по роботі з медичними установами

с 03.2017 по наст. время (1 год 10 месяцев)
ТОВ "Фінанс-Лайн", Київ (асистуюча компанія)

Ведення переговорів по заключенню договорів про медичне обслуговування застрахованих осіб.
Оформлення та реєстрація договорів з медичними установами, аптеками та ін.
Ведення бази ЛПУ, аптек, оздоровчих закладів в CRM, проведення аналізу прейскурантів тощо.

Провідний фахівець відділу по роботі з медичними установами

с 04.2016 по 02.2017 (10 месяцев)
ПрАТ "СТ"Іллічівське", Київ (страхування)

Проведення переговорів по заключенню договорів медичного та медикаментозного обслуговування застрахованих осіб.
Організація роботи з медичного обслуговування ЗО в регіонах.
Ведення актуальної бази медичних установ і аптек в 1С.

Спеціаліст Управління організації медичного сервісу

с 07.2013 по 06.2014 (11 месяцев)
ТАС, Страхова група, ПрАТ, Київ (страхування)

Ведення переговорів та заключення договорів з медичними і фармацевтичними установами для обслуговування застрахованих осіб.
Ведення актуальної бази ЛПУ в 1С.
Робота з прайсами медичних установ.

Начальник відділу контролю та підтримки продажів

с 02.2010 по 04.2011 (1 год 2 месяца)
ПрАТ "СК "Провідна", Київ (страхування)

Організація роботи відділу по веденню обліку договорів: прийом, перевірка і облік переданих договорів і підтвердження їх на обслуговування.
Контроль за своєчасним надходженням платежів за договорами, складання щотижневих звітів з дебіторської заборгованості та призупинення обслуговування за договорами в разі їх несвоєчасної оплати.
Прийом і перевірка актів виконаних робіт партнерів (брокерів), формування актів з облікової системи та передача їх на оплату в бухгалтерію.
Формування звітів з продажу, звітів по дебіторської заборгованості.
Складання інших звітів за запитами керівництва.

Провідний фахівець

с 03.2008 по 02.2010 (1 год 11 месяцев)
ЧАО СК "Провидна", Київ (страхування)

Виконання обов'язків провідного спеціаліста операційного відділу: прийом і перевірка документів щодо дострокового розірвання договорів страхування, контроль за правильністю проведення процедури розірвання в обліковій системі фахівцями філій, підготовка і передача документів на виплату в Департамент бухгалтерського обліку.
Прийом, перевірка та облік додаткових договорів до договорів добровільного медичного страхування в обліковій системі.
Переведена на посаду начальника відділу контролю і підтримки продажів

Начальник управління обліку та звітності

с 03.2005 по 07.2007 (2 года 4 месяца)
УАСК "АСКА", Київ (страхування)

Організація роботи управління (прийом, реєстрація, облік, архівування та передача в ГО документів Департаменту; ведення баз даних застрахованих і виплат ЛПУ; підбір і навчання персоналу).
Складання табеля обліку робочого часу співробітників Департаменту.
Підготовка звітів за запитами керівництва, розрахунок збитковості за договорами страхування і надання даних керівництву для пролонгації договорів.
Проведення технічного контролю отриманих рахунків-фактур і актів виконаних робіт.
Контроль проведення виплат фахівцями управління в обліковій системі, складання реєстрів та передача їх на оплату в фінансове управління ГО.
Контроль за своєчасним надходженням платежів за договорами.
Складання звітів з продажу та іншої звітності за запитом керівництва.

Спеціалист по веденню баз даних

с 06.2004 по 03.2005 (9 месяцев)
ЗАО "УАСК "АСКА", Київ (страхування)

виконання обов'язків фахівця з ведення баз даних застрахованих, облік договорів добровільного медичного страхування, облік виплат за договорами, оформлення страхових актів.
Переведена на посаду начальника управління обліку та звітності

Менеджер по зв'язках з громадскістю

с 02.2003 по 02.2004 (1 год)
МБА "Чернобыль - Дети Чернобыля", Київ (благодійність)

Підготовка та участь у виставках, ведення обліку благодійних організацій, підготовка та здача звітності, ведення кадрового обліку


Образование

Міжрегіональна Академія управління персоналом

Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 11.1998 по 11.1999 (1 год)

присвоєно кваліфікацию "Менеджер бізнесу"

Київський державний інститут культури

Бібліотекознавство і бібліографія, Київ
Высшее, с 09.1991 по 06.1996 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Київський Університет ринкових відносин підвищення кваліфікації за програмою "Фінансовий аналітик" (2011-2012 (2,6 міс.))
  • Національний авіаційний університет підвищення кваліфікації за програмою "Бухгалтерський облік і аудит" (2008 (3 міс.))
  • Speak Up School (2013-2015, 18 місяців)
  • НПУ ім. Драгоманова підвищення кваліфікації за програмою "Менеджмент ЗЕД з курсом ділової англійської мови" (2015, 3 місяці)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    вільно Word, Excel, Access, 1C, MS Project, CRM
  • Складання звітів по продажах, дебіторській заборгованості, тощо (4 года опыта)
    Продвинутый, 1 год назад.
  • Робота за комп'ютером "всліпу" (20 лет опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Французский — начинающий
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості
Аналітичний склад розуму, досвід роботи з великими базами даних, уважна, цілеспрямована, швидко навчаюсь

Захоплення та інтереси
кулінарія, читання


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: