Резюме от 31 августа 2021 PRO

Волошина Катерина Олександрівна

Асистент керівника, офіс-менеджер, адміністратор, спеціаліст відділу кадрів

Полная занятость.

Возраст:
38 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Опыт работы

Головний адміністратор

с 04.2018 по наст. время (3 года 8 месяцев)
МКЗК "ТЕЛЕТЕАТР", Дніпро (Театральна та концертна діяльність; виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм)

- оформлення договорів та актів виконанних рбіт, додаткових угод;
- проведення банківських операцій клієнт-банк;
- робота з СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство";
- ведення первінної документації;
- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
- пошук і підготовка необхідної інформації;
-вміння приймати рішення і діяти в умовах обмеженого часу;
- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

Помічник бухгалтера

с 09.2014 по 03.2018 (3 года 6 месяцев)
МКЗК "ТЕЛЕТЕАТР", Днiпро (Театральна та концертна діяльність; виробництво кіно- та відеофільмів, телевізійних програм)

- ведення первинної документації;
- реєстрація авансових звітів;
- видача довіреності;
- здача готівки в банк;
- проведення банківських операцій;
- ведення договорів.

Секретар

с 01.2006 по 05.2012 (6 лет 4 месяца)
МКЗК "ТЕЛЕТЕАТР", Дніпро (Создании нового типа фильмов, сплава театральной выразительности спектаклей и кинематографических средств)

- робота з міні-АТС.
- робота з відвідувачами в офісі керівника.
- ведення документації.
- обробка вхідної кореспонденції.
- координація телефонних дзвінків.
- пошук і підготовка необхідної інформації.
- організація поїздок, замовлення квитків, готелів
- прийом і відправка кореспонденції.
- робота з кур'єрською службою.
- висновок і оформлення договорів.
- робота з оргтехнікою, закупівля канцтоварів.
- ведення кадрового діловодства (накази кадрові та основної діяльності, особисті справи).


Образование

Дніпропетровська державна фінансова академія

Управління персоналу та економіка праці, Дніпро
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Спеціаліст


Дополнительное образование

  • Користувач ПК (2005год 1 месяц)
  • Оператор ЭККА (2001год)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    уверенный пользователь ПК: Word, Excel, Internet браузеры: Opera, Mozilla Firefox, Google chrom, Internet Explorer.
    Поисковые системы: Яндекс, Google, Mail.RU и другие.
  • Ведення кадрового діловодства (1 год опыта)
    Начинающий, использую в настоящее время.
  • Посвідчення водія категорії В (10 лет опыта)
    Выше среднего, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Прагнення до отримання нових знань і практичних навичок в роботі, цілеспрямованість, уміння швидко налагоджувати контакт з людьми, відповідальність, чуйність, здатність швидко навчатися.


Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: