Тетяна
Менеджер по роботі з клієнтами, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Луцк
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1541966
Опыт работы
Ліснічук Тетяна
с 01.2012 по 10.2012
(9 месяцев)
Баланс Агро, Київ (Гуртова торгівля мінеральними добривами)
Досвід роботи розміщено у розділі "додаткова інформація"
Образование
КПІ
Неорганічна хімія, Київ
Неоконченное высшее, с 1996 по 1998 (1 год 5 месяцев)
Освіта не мого напрямку
Дополнительное образование и сертификаты
Київський інститут підготовки кадрів України. Курси «секретар керівника»
6місяців
Знания и навыки
Знание языков
Польский — начинающий
Дополнительная информация
Досвід роботи:
Лютий 2019р.- 1.09.2020р
Няня-вихователь (приватний роботодавець)
Жовтень 2016р.- 1.09.2018р.
Магазин "Кокетка"(брендова жіноча білизна), продавець-консультант
Жовтень 2014р-березень 2016
Магазин"MODA"(вироби із шкіри та хутра)… продавець-консультант
1.03.2013р-1.09.2014р
Няня-вихователь (приватний роботодавець)
02.04.2012-01.10.2012рр.ТОВ «Баланс Агро
Центр»(м.Київ), офіс-менеджер(асистент директора)
Посадові обов’язки : оформлення договорів,
документообіг , робота з офісною технікою, первинна бухгалтерія в 1С 8.0,робота з клієнтами та логістика.
04.01.2012-02.04.2012рр.ТОВ «Баланс Агро» (м.Київ),
офіс-менеджер(асистент директора)
Посадові обов’язки : оформлення договорів, документообіг , робота з офісною технікою, первинна бухгалтерія в 1С 8.0,робота з клієнтами та логістика.
13.07.2009- 01.12.2010рр. ТОВ «Альтер-С» (м.Київ),
торговий представник
Посадові обов’язки : оформлення договорів, робота з клієнтами, щоденна звітніст про виконану роботу.
26.01.2009-22.06.2009рр.ТОВ «УкрТехноФос»(м.Київ),
менеджер з адміністративної діяльності,
Посадові обов’язки : документообіг, робота з оргтехнікою , мини АТС
03.03.2008-12.01.2009pp.ТОВ «ПБК «ЗЕНАКО»(м.Київ), офіс- менеджер
Посадові обов’язки : документообіг,
робота з оргтехнікою , мини АТС.
Адміністрування офісу(заказ канцтоварів, вода)
Травень 2006 р- листопад2006рТОВ «Мансарда»(м.Київ), офіс-менеджер
Посадові обов’язки :документооборот,
робота з кадровою та бухгалтерською
документацією, робота з оргтехнікою.
Листопад2005р – травень 2006рПП «Алегро-мюзік»(м.Київ),
офіс-менеджер
Посадові обов’язки :
робота з кадровою та бухгалтерською
документацією, робота з оргтехнікою
мини АТС.
Червень 2005р – вересень 2005рПП «Контакт», ресторан «Пузата Хата»(м.Київ)
Посадові обов’язки :
робота з кадровою та бухгалтерською
документацією, робота з оргтехнікою.
Пошук та підбір персоналу.
Спеціальні знання- робота на ПК (MS Office), Internet, Outlook
- діловодство
- навики роботи з кадровою документацією
- робота з офісною технікою
- первинна бухгалтерія 1С 8.2
- діловий етикет
- міні АТС
Ділові якостіВідповідальність, пунктуальність, комунікабельність, вміння працювати в колективі, доброзичливість, швидко навчаюсь.
Додаткові відомостіВільно володію - українською (рідна), російською мовою, польська мова - базова.
Похожие кандидаты
Менеджер по роботі з клієнтами
15000 грн, Луцк
Адміністратор, продавець-консультант, менеджер по роботі з клієнтами
12000 грн, Луцк
Менеджер по роботі з клієнтами
15000 грн, Луцк
Менеджер по роботі з клієнтами
7000 грн, Луцк, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами
15000 грн, Луцк, Ковель, Удаленно
Менеджер по роботі з клієнтами
Луцк, Львов