Сергій
Оператор чата
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/16651378/
Опыт работы
Нет опыта работы.
Образование
НАУ
Авіоніка, Київ
Высшее, с 2018 по 2021 (3 года)
ККТЕ НАУ
Радіотехніка, Київ
Среднее специальное, с 2015 по 2019 (4 года)
Знания и навыки
- Сумлінність
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
- Неконфліктність
- Чесність
- Адаптивність
- Швидкий набір тексту
- Дисциплінованість
- Посидючість
- Робота із запереченнями
- Технічна підтримка користувачів
- Клієнтоорієнтованість
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
ТІЛЬКИ ДИСТАНЦІЙНА РОБОТА, ДЯКУЮ
Оператор онлайн-чату з досвідом роботи понад 2 року у сфері фінансових послуг (спілкування та консультація у чаті) . За короткий період досяг високих показників ефективності, перевершив результати колег та отримав підвищення. Майже щомісяця отримував бонуси за виконання та перевиконання KPI.
Спеціалізуюся на текстовій комунікації з клієнтами, швидкій та коректній обробці звернень, наданні консультацій і підтримці високого рівня клієнтського сервісу. Орієнтований на результат, якість обслуговування та позитивний імідж компанії
Основні обов’язки та навички :
Ведення онлайн-чатів з клієнтами
Обробка вхідних звернень, запитів та скарг
Надання консультацій щодо продуктів і послуг
Запис клієнтів на консультації або прийом
Ведення та оновлення клієнтської бази
Аналіз відгуків і пропозицій клієнтів
Моніторинг повідомлень у соціальних мережах
Дотримання стандартів якості та корпоративної комунікації