- PRO
Лілія
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1867285/
Опыт работы
Адміністратор Aкадемії англійської мови
с 08.2022 по наст. время
(2 года 3 месяца)
Study Academy, Київ (Освіта, наука)
Асистент відділу продажів
с 09.2021 по 07.2022
(10 месяцев)
Newrealgoal, Київ (Освіта, наука)
- допомога відділу продажів у супроводі угод;
- ведення бази клієнтів в amoCRM, заповнення карток клієнтів;
- допомога в організації онлайн та офлайн тренінгів;
- ведення звітності;
- робота з документацією (акти, рахунки, договори);
- підготовка матеріалів для тренінгів та сертифікатів для учасників (в т.ч. англійською мовою);
- аналітика роботи компанії;
- систематизація та зберігання програм тренерів;
- допомога в організації зустрічей з новими тренерами;
- участь організації у відкритих заходах компанії;
- допомога у веденні соцмереж компанії: Facebook, Linkedin, Telegram.
- курування курсу з навчанню Microlearning (заповнення навчальної платформи матеріалами курсу, ведення ТГ-каналу, організація зум-уроків, підготовка сертифікатів учасникам);
- виконання різноманітних робочих доручень CEO, менеджерів, відділу маркетингу.
Адміністратор Aкадемії англійської мови
с 08.2019 по 08.2021
(2 года)
Study Academy, Киев (Освіта, наука)
Основні обов'язки:
- комунікація зі студентами Академії та їх батьками;
- організація тестування клієнтів;
- прийом оплат за навчання;
- робота з 1С (Підприємство) та amoCRM, ПРРО;
- робота з LMS (реєстрація нових студентів, вирішення проблем з платформою);
- допомога менеджеру та викладачам у вирішенні поточних питань;
- ведення встановленої документації та звітності;
- забезпечення життєдіяльності Академії(вчасна закупка води, госп- та канцтоварів, подача заявок на ремонт, закупку техніки та меблів, контроль оплат комунальних послуг і т. д.).
Досягнення: запуск та налагодження робочих процесів Академії з нуля.
Офіс-менеджер
с 11.2018 по 03.2019
(4 месяца)
SolringAir, Київ (IT)
- прийом та розподілення дзвінків;
- робота з логістичними компаніями;
- допомога в організації заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу(закупка госп., канцтоварів, меблів, продуктів)
- виконання доручень керівництва.
Менеджер бюро перекладів
с 10.2017 по 07.2018
(9 месяцев)
International Language Company, Киев (Освіта, наука)
- прийом и обробка заявок на переклади;
- консультування по курсам іноземних мов, тестування клієнтів;
- ведення бази даних клієнтів;
- работа з перекладачами і викладачами;
- пошук нових перекладачів і викладачів;
- організація занять для студентів, формування розкладів викладачів;
- прийом оплат за переклади і курси;
- складання договорів, актів та рахунків-фактур для замовників;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- виконання поточних доручень керівництва (моніторинг ринку, збір інформації та її систематизація, допомога в підготовці заходів і т.д).
Адміністратор
с 11.2016 по 09.2017
(10 месяцев)
Школа англійської мови "Big Step", Киев (Освіта, наука)
- ведення бази даних клієнтів та робота з нею (Bitrix24);
- підписання договорів з клієнтами;
- супроводження поточних клієнтів;
- формування розкладу та контроль викладачів;
- ведення встановленої документації та звітності;
- набір груп студентів;
- організація господарської діяльності в школі і т.д.
Досягнення: розробила і ввела систему планування занять в школі.
Образование
Національный педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Інститут історичної освіти, Киев
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
Курси англійської мови Big Step School
2017 р.(лютий-грудень), 2018 (липень-вересень), грудень 2019-лютий 2020 (рівень В2)
LinguaCourse, Марафон "От Intermediate до Advanced"
січень-лютий, липень-серпень 2021
Курс по налаштуванню таргетованої реклами "ТУТ" Світлани Власюк
червень-серпень 2023
Сертификат
Знания и навыки
- PC User
- MS Office
- Користувач Internet
- Internet User
- 1С:Предприятие
- 1C:Enterprise
- CRM
- Bitrix24
- Google Docs
- AmoCRM
- Facebook Ads Manager
- Користувач ПРРО
Знание языков
- Английский — средний
- Итальянский — начинающий
- Украинский — свободно
- Немецкий — начинающий
Дополнительная информация
Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, уважність до деталей, аналітичне мислення, швидко навчаюсь, шкідливих звичок не маю, вмію планувати та розставляти пріоритети, вмію працювати як самостійно, так і в команді.
Наявність закордонного біометричного паспорту.
Хобі: іноземні мови, дизайн одягу, пінг-понг, футбол, танці.
В першу чергу розглядаю пропозиції віддалено,а далі територіально на Лівому березі або в центрі Києва,
Чекаю Ваших пропозицій на пошту.
P.S. Шановні рекрутери, якщо ви не отримали від мене відповіді протягом 5 робочих днів, значить вакансія з тих чи інших причин мені не підходить.
Прошу НЕ ПРОПОНУВАТИ ВАКАНСІЇ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ/ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ ТА РЕСЕПШИОНІСТА. Не відповідаю на вакансії та повідомлення, які написані на мові агресора.
Дякую за розуміння.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
30 000 грн
Киев, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Administrator of English Academy, Study Academy, 2 года 3 месяца
- PRO
Киев, Удаленно
Высшее образование · Неполная занятость
- Помічник таргетолога, ФОП Сахно, 4 месяца
Похожие кандидаты
-
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь, оператор ПК
20000 грн, Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 грн, Удаленно -
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Киев -
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
25000 грн, Киев -
Менеджер проєктів, секретар, адміністратор, помічник керівника
Удаленно