Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Лілія

Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор Aкадемії англійської мови

с 08.2022 по наст. время (2 года 3 месяца)
Study Academy, Київ (Освіта, наука)

Асистент відділу продажів

с 09.2021 по 07.2022 (10 месяцев)
Newrealgoal, Київ (Освіта, наука)

- допомога відділу продажів у супроводі угод;
- ведення бази клієнтів в amoCRM, заповнення карток клієнтів;
- допомога в організації онлайн та офлайн тренінгів;
- ведення звітності;
- робота з документацією (акти, рахунки, договори);
- підготовка матеріалів для тренінгів та сертифікатів для учасників (в т.ч. англійською мовою);
- аналітика роботи компанії;
- систематизація та зберігання програм тренерів;
- допомога в організації зустрічей з новими тренерами;
- участь організації у відкритих заходах компанії;
- допомога у веденні соцмереж компанії: Facebook, Linkedin, Telegram.
- курування курсу з навчанню Microlearning (заповнення навчальної платформи матеріалами курсу, ведення ТГ-каналу, організація зум-уроків, підготовка сертифікатів учасникам);
- виконання різноманітних робочих доручень CEO, менеджерів, відділу маркетингу.

Адміністратор Aкадемії англійської мови

с 08.2019 по 08.2021 (2 года)
Study Academy, Киев (Освіта, наука)

Основні обов'язки:
- комунікація зі студентами Академії та їх батьками;
- організація тестування клієнтів;
- прийом оплат за навчання;
- робота з 1С (Підприємство) та amoCRM, ПРРО;
- робота з LMS (реєстрація нових студентів, вирішення проблем з платформою);
- допомога менеджеру та викладачам у вирішенні поточних питань;
- ведення встановленої документації та звітності;
- забезпечення життєдіяльності Академії(вчасна закупка води, госп- та канцтоварів, подача заявок на ремонт, закупку техніки та меблів, контроль оплат комунальних послуг і т. д.).
Досягнення: запуск та налагодження робочих процесів Академії з нуля.

Офіс-менеджер

с 11.2018 по 03.2019 (4 месяца)
SolringAir, Київ (IT)

- прийом та розподілення дзвінків;
- робота з логістичними компаніями;
- допомога в організації заходів;
- забезпечення життєдіяльності офісу(закупка госп., канцтоварів, меблів, продуктів)
- виконання доручень керівництва.

Менеджер бюро перекладів

с 10.2017 по 07.2018 (9 месяцев)
International Language Company, Киев (Освіта, наука)

- прийом и обробка заявок на переклади;
- консультування по курсам іноземних мов, тестування клієнтів;
- ведення бази даних клієнтів;
- работа з перекладачами і викладачами;
- пошук нових перекладачів і викладачів;
- організація занять для студентів, формування розкладів викладачів;
- прийом оплат за переклади і курси;
- складання договорів, актів та рахунків-фактур для замовників;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- виконання поточних доручень керівництва (моніторинг ринку, збір інформації та її систематизація, допомога в підготовці заходів і т.д).

Адміністратор

с 11.2016 по 09.2017 (10 месяцев)
Школа англійської мови "Big Step", Киев (Освіта, наука)

- ведення бази даних клієнтів та робота з нею (Bitrix24);
- підписання договорів з клієнтами;
- супроводження поточних клієнтів;
- формування розкладу та контроль викладачів;
- ведення встановленої документації та звітності;
- набір груп студентів;
- організація господарської діяльності в школі і т.д.
Досягнення: розробила і ввела систему планування занять в школі.

Образование

Національный педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова

Інститут історичної освіти, Киев
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси англійської мови Big Step School

2017 р.(лютий-грудень), 2018 (липень-вересень), грудень 2019-лютий 2020 (рівень В2)

LinguaCourse, Марафон "От Intermediate до Advanced"

січень-лютий, липень-серпень 2021

Курс по налаштуванню таргетованої реклами "ТУТ" Світлани Власюк

червень-серпень 2023
Сертификат

Знания и навыки

  • PC User
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Internet User
  • 1С:Предприятие
  • 1C:Enterprise
  • CRM
  • Bitrix24
  • Google Docs
  • Google
  • AmoCRM
  • Facebook Ads Manager
  • Користувач ПРРО

Знание языков

  • Английский — средний
  • Итальянский — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості: відповідальність, стресостійкість, уважність до деталей, аналітичне мислення, швидко навчаюсь, шкідливих звичок не маю, вмію планувати та розставляти пріоритети, вмію працювати як самостійно, так і в команді.
Наявність закордонного біометричного паспорту.
Хобі: іноземні мови, дизайн одягу, пінг-понг, футбол, танці.
В першу чергу розглядаю пропозиції віддалено,а далі територіально на Лівому березі або в центрі Києва,
Чекаю Ваших пропозицій на пошту.
P.S. Шановні рекрутери, якщо ви не отримали від мене відповіді протягом 5 робочих днів, значить вакансія з тих чи інших причин мені не підходить.
Прошу НЕ ПРОПОНУВАТИ ВАКАНСІЇ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ/ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ ТА РЕСЕПШИОНІСТА. Не відповідаю на вакансії та повідомлення, які написані на мові агресора.
Дякую за розуміння.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: