Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 7 сентября 2023 PRO

Олександр

Директор з логістики

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор зі складської логістики

с 10.2022 по наст. время (1 год 6 месяцев)
LLC ZTE Ukraine 中兴 (Міжнародна корпорація - виробник та постачальник телекомунікаційного обладнання ZTE, www.zte.com.cn), Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Організація Складу 2000 п/м на базі складу класу “A” з адресним зберіганням та WMS обліком. Оптимізація внутрішніх процесів Склада та процесів взаємодії з іншими Департаментами виробничої компанії та Логістичним оператором. Розробка оргструктури та функціональних обов`язків персоналу Склада. Оптимізація бюджету Департаменту складської логістики. АВС аналіз залишків та рішення накопичених роками невирішених питань (облік, сортування, утилізація).

Logistics and Supply Chain Coordinator (NGO, проектна робота)

с 05.2022 по 11.2022 (6 месяцев)
World Vision Ukraine Response (NGO, https://www.wvi.org/emergencies/ukraine), Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Організація та розробка оптимальної стратегії логістичного ланцюга постачання продукції від Постачальника до Партнерів/отримувачів, бюджетування, розрахунок собівартості та витрат та графіків постачання, пошук, проведення маркетингових досліджень та визначення на тендерах Постачальника товарів та послуг, організація документообігу по всьому логістичному ланцюгу, Договорний процес, підбір Складів для кросс-докінгу та глибокого зберігання по території України з урахуванням карти горячих зон, робота по організацї всіх циклів взаємодії з Партнерами/отримувачами, організація процесу перепакуфання та фасування, організація обліку, організація служби перевезення персоналу, обліку палива, проведення тендеру з послуг Лізінгу авто та Таксі для Компаніїї з урахування вимог безпеки міжнародної НГО.

Начальник відділу логістики / Заступник Операційного Директора (проектна робота)

с 12.2021 по 05.2022 (5 месяцев)
LLC Sferaline (ТОВ «Сфералайн ЛТД», www.sferaline.ua, поставщик электрооборудования, кабельно-проводниковой и светотехнической п, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Реорганізація відділу Логістики, перебудова Складу відповідно до вимог адресного зберігання та оптимізація процесів, системи Мотивації та оргструктури, підбір та закупівля необхідного складського обладнання, оптимізація топології та операційних зон Складу, автоматизація виробничих процесів та доопрацювання власної CRM Компанії, 1С, вибудовування оптимальних для власних автомобілів (15 різної тонажності за напрямками) Компанії, оптимізація процесів взаємодії між підрозділами Компанії та документообігу.

Директор зі складскої логистики / Заступник Операційного директора

с 11.2020 по 12.2021 (1 год 1 месяц)
PATRIOT Rental (Рентал ТОВ «Патріот Рентал Сервіс», www.patriot.ua), Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Організація та оптимізація процесів взаємодії між підрозділами Компанії. Організація «з нуля» нових та оптимізація існуючих Топології та Процесів Складів підприємства та філій з Rental- специфікою B2B. Організація «з нуля» WMS (на базі 1С) та адресного зберігання на складах (розробка ТЗ, тестування, впровадження, опис процесів). Організація Топології та Операційних зон на Складах, розподіл Потоків руху продукції на Складах та Навантаження на виробничі потужності. Розрахунок стелажних систем на Складах. Оптимізація складського обліку та пов'язаних процесів. Підбір Складського обладнання та Техніки, що відповідають специфіці процесів та товарів на Складах. Розробка оптимального Штатного розкладу Складів, розробка Змінного графіка для підприємства під час цілодобової роботі Складів. Розробка системи мотивації персоналу.

Операційний (Комерційний) директор (проектна робота)

с 04.2020 по 10.2020 (6 месяцев)
COOKER (Інтернет-супермаркет-delivery,ТОВ «Балатон», група "СМК", www.cooker.net.ua), Київ (Роздрібна торгівля)

Організація e-commerce delivery бізнесу з «0», автоматизація та оптимізація всіх процесів Компанії, розвиток роздрібної мережі (створення та координація 12-ти Dark Store/станцій), запуск, налаштування, супровід та просування Сайту Компанії (Інтернет-магазин), Організація Call-center, розробка та проведення маркетингових Акцій, організація власної системи кур'єрської доставки B2C (15 хвилин у з покриттям Києва та області), Бюджетування та Планування, розробка та оптимізація Оргструктури підприємства, розробка Системи мотивації персоналу

Директор з логістики / Заступник Операційного директора (проектна робота)

с 11.2019 по 11.2020 (1 год)
Mediaprint Ukraine (Офіційний імпортер “Mimaki”, ТОВ «Медіапринт Україна», www.mediaprint.com.ua), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Вибудовування оптимальних виробничих процесів на підприємстві, регламентів та API обмінів. Вибудовування топології, Оптимізація та Автоматизація Складу підприємства. Організація настройки програмного забезпечення 1С під процеси Компанії. Розробка, тестування та впровадження Системи адресного зберігання на складі.

Директор та співзасновник

с 02.2019 по 05.2020 (1 год 3 месяца)
MELODY TM (Інтернет-магазин/мережа Роздрібних магазинів ТОВ «Мелоді-шоп», www.melody-shop.com.ua), Київ (Роздрібна торгівля)

Створення з «0» функціонуючого Інтернет-магазину зі стабільно-зростаючим обсягом продажів та прибутковістю. Налаштування всіх процесів Інтернет-магазину, автоматизація процесів, координація маркетингових процесів, процесів розробки та просування Сайту, побудова відділів Продажів, Call-center, Логістики (склад, доставка), Бюджетування та Планування, залучення Інвестиційного капіталу. Розвиток ритейл-мережі шоурумів.

Директор з логистики / Заступник директора

с 02.2016 по 02.2019 (3 года)
FUNDUK.UA (Інтернет-магазин/мережа Роздрібних магазинів ТОВ «Інтернет Трейдинг», www.funduk.ua), Київ (Роздрібна торгівля)

Вибудовування ефективних ланцюжків доставки, процесів, комунікацій, регламентів, KPI; - організація оптимальної оргструктури підрозділу логістики, побудова команди, розробка та впровадження ефективної системи мотивації персоналу; - оптимізація та опис робочих процесів - розвиток рітейл-мережі роздрібних магазинів; - Організація Складського обліку та впровадження WMS та адресної системи зберігання на складах, автоматизація всіх процесів виробництва; - Організація ефективної роботи з Поштовими та Кур'єрськими службами (в т.ч. договірний процес та впровадження API, претензійна робота), з перевізниками, з власним автопарком, з операторами та диспетчерами, розробка та впровадження систем маршрутизації та звітності по кілометражу та ПММ); - Оптимізація всіх статей витрат логістичного підрозділу зі збільшенням пропускної спроможності Складу та якості обробки та своєчасності доставки вантажів/Замовлень. - Розробка, організація та оптимізація систем обліку Оплат та Виконання замовлень Клієнтів Інтернет-магазину, аналітика та контролінг;

Директор департаменту Fulfillment (проектна робота)

с 10.2015 по 02.2016 (4 месяца)
LLC Logistic Plus Ukraine (Логістичний 3-PL оператор ТОВ "Логістик-Плюс" www.logisticplus.com.ua), Київ (Транспорт, логістика)

Розробка, запуск "з нуля" та розвиток проекту Fulfillment B2B (повний цикл логістичного обслуговування компаній E-commerce (Інтернет-магазинів)). Налаштування процесів, підготовка документації та інструментів взаємодії із Замовниками.

Організація API-інтеграції систем управління Замовленнями із Замовниками, з Поштовими та Кур'єрськими службами.

Директор з логістики

с 10.2013 по 10.2015 (2 года)
LLC Studio Moderna (Інтернет-супермаркети TM "TOP SHOP", "Dormeo", "Delimano", "Shoping TV", www.studio-moderna.com), Київ (Роздрібна торгівля)

TM "TOP SHOP", "Dormeo", "Delimano", "Shoping TV" - Роздрібна торгівля в мережах, власних брендових магазинах, ТВ-шопінг, Інтернет-продаж, Call-center.

У безпосередньому підпорядкуванні – 170 співробітників по Україні.

Організація оптимальної оргструктури, штатного розпису та робочих процесів (з описом) складського підрозділу, оптимізація всіх статей витрат, що дозволило серйозно знизити показники витрат за кожною з бюджетних статей підрозділу.

Організація ефективної матеріально-технічної бази підрозділу, впровадження WMS та адресної системи зберігання, автоматизація всіх процесів на складі класу "А" (15000 м.кв., 2500 артикулів товару, обробка до 3000 замовлень на день).

Директор з логістики / Директор української філії

с 10.2011 по 10.2013 (2 года)
LLC Belwooddoors Ukraine (Міжнародний виробничий холдинг "Belwooddoors", украинский филиал ТОВ «БВД-Украина», Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка та впровадження Системи формування запасів та поставок на основі АВС аналізу; оптимізація транспортної логістики підприємства; курування ЗЕД; розробка та впровадження адресної системи зберігання та автоматизованого управління складом компанії; реалізація проектів з оптимізації процесів підприємства; Стратегування, Бюджетування Компанії; розробка та впровадження системи мотивації підрозділів; організація діловодства Компанії та проходження сертифікації Менеджменту якості ISO 9001:2008, управління забезпеченням життєдіяльності компанії. У безпосередньому підпорядкуванні – 25 співробітників, у загальному підпорядкуванні – 40 співробітників. Склад класу "В" 1500 кв.м., автопаркОбов'язки та досягнення: реалізація Проектів з оптимізації процесів підприємства; Стратегування, Бюджетування Компанії; розробка та впровадження системи мотивації підрозділів; організація діловодства Компанії та проходження сертифікації Менеджменту якості ISO 9001:2008; розробка та впровадження Системи формування запасів та поставок на основі АВС аналізу; оптимізація транспортної логістики компанії (вибудовування оптимальних маршрутів та регламентів роботи власного та найманого автотранспорту; взаємодія DYI-мережами з питань доставки, вивантаження, зберігання та роботи з шлюбом; курування ЗЕД (оформлення та доставки вантажів); розробка та впровадження проекту WMS - адресної системи зберігання та автоматизованого управління складом Компанії, розробка та впровадження проекту автоматизації TMS-контролінгу автотранспорту підприємства, управління забезпеченням життєдіяльності компанії, координація тендерів Компанії.

Директор Регіональної филії

с 06.2007 по 10.2011 (4 года 4 месяца)
Asstra Associated Traffic AG (Міжнародний логістичний холдинг Asstra, 3-PL логістичний оператор, українська філія "Асстра Логіст, Київ (Транспорт, логістика)

Створення ефективної структури Компанії (створення з нуля та розвиток Відділу роботи з клієнтами, Відділу аналітики та Секретаріату, управління Відділом бухгалтерії, Відділом кадрів та Відділом господарського забезпечення, координація транспортного відділу та відділу складських послуг); стратегування, планування та бюджетування Компанії; координації платіжного календаря, фактурування та репортингу; розробка систем мотивації підрозділів; аналіз ринку послуг логістичних операторів та комерційної нерухомості, проведення конкурентних розвідок, створення системи визначення собівартості та ціноутворення логістичних послуг Компанії, розробка та впровадження системи автоматизованого білінгу (обліку виконаних операцій) послуг компанії, створення аналітичних інструментів Компанії, реалізація Проектів з оптимізації та автоматизації Процесів підприємства ; організація діловодства Компанії та сертифікація Менеджменту якості ISO 9001:2008.

Контроль координацію власного автотранспорту та роботи з перевізниками. розробка та впровадження проекту автоматизації TMS-контролінгу автотранспорту підприємства; управління забезпеченням життєдіяльності Компанії; координація тендерів компанії.

Склади класу "А" 40000 кв.м.

Провідний менеджер по закупках

с 06.2004 по 06.2007 (3 года)
ТММ (Будівельна компанія "Фірма "Т.М.М." - ТОВ", www.tmm.ua), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Безперебійне забезпечення будівельних об'єктів Компанії по товарних групах: бетони, ЗБВ, сипучі матеріали, будівельні суміші. Контроль виконання регламентів відділу логістики

Образование

НТУУ «Київський політехнічний інститут»

НТУУ "КПІ" Приладобудівний факультет/ Кафедра приладів точної механіки, Київ
Высшее, с 1993 по 1999 (6 лет)

– 2009 р. – Всеукраїнська практична конференція «Як заощадити та заробити на логістиці»: нові виклики та рішення.
– 2009 р. Семінар: ефективне управління запасами. Планування, прогнозування та управління запасами на підприємстві.
– 2010 р. – Консалтингова група «АС», тренінг «Прихований резерв збільшення доходів компанії – оптимізація складської логістики», тренер В.Гусєв
- 2011 р. – Практикум: «Удосконалення системи оплати праці та мотивації на підприємстві» Консалтингова компанія «H-Art»
- 2010 р. -2018 р. - Щорічні всеукраїнські логістичні форуми LOGISTICS FORUM
- 2014 р. -2018 р. - Щомісячні всеукраїнські логістичні форуми «Логістичний сніданок»
- 2022 р. - World Vision`s COMPLIANCE TRAINING
- 2023 р. - ZTE 中兴 COMPLIANCE TRAINING

Дополнительное образование и сертификаты

Практикум: «Удосконалення системи оплати праці та мотивації на підприємстві» Консалтингова компанія «H-Art»

2011

Консалтингова група «АС», тренінг «Прихований резерв збільшення доходів компанії – оптимізація складської логістики»

2010

World Vision`s COMPLIANCE TRAINING

2022

ZTE 中兴 COMPLIANCE TRAINING

2023

Знания и навыки

Чесність Управління рітейлом Управлінські навички Уміння аналізувати Користувач 1С Стратегічне планування MS Excel Критичне мислення Управління підприємством Управління командою Систематизація бізнесу Ведення CRM Управління готельно-ресторанним бізнесом Фінансове планування 1С:Підприємство Впровадження системи KPI Ризик-менеджмент

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Немецкий — начинающий

Рекомендации

Плахтій Олег

Плахтій Олег

Начальник Відділу кадрів, Міжнародна логістична компанія Asstra Associated Traffic AG

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Досвід керівної роботи в E-commerce та Логістиці = 16 років. Загальний стаж адміністративної роботи в управлінні та налаштування виробничих процесів = 25 років.
Організація оптимальної оргструктури підрозділу логістики, побудова команди, розробка та впровадження ефективної системи мотивації персоналу; Оптимізація та опис робочих процесів; Оптимізація всіх статей витрат логістичного підрозділу зі збільшенням пропускної спроможності Складу та якості обробки та своєчасності доставки вантажів/Замовлень.
Організація Складського обліку та впровадження WMS та адресної системи зберігання на складах, автоматизація всіх процесів виробництва; Розробка та впровадження ефективної системи мотивації персоналу; Оптимізація та опис робочих процесів.
Повна автоматизація, налаштування та оптимізація процесів складів площею до 40000 м.кв. (в т.ч. клас «А»), створення та налаштування WMS, зберігання до 60000 артикулів товару, обробка до 3000 замовлень на день, управління персоналом до 170 осіб); Оптимізація всіх статей витрат Підприємства; автоматизація всіх процесів виробництва;
Організація системи власної кур'єрської доставки (15 хв. у будь-яку точку Києва та області), робота з кур'єрськими службами (в т.ч. договірний процес та впровадження API, претензійна робота), з перевізниками, з власним автопарком, з операторами та диспетчерами, розробка та впровадження систем маршрутизації та звітності по кілометражу та ПММ); Розробка, організація та оптимізація систем обліку Оплат та Виконання замовлень Клієнтів Інтернет-магазину, аналітика та контролінг; Вибудовування ефективних ланцюжків доставки, процесів, комунікацій, регламентів, KPI.
Організація ефективної роботи Підприємства, запуск та розвиток он-лайн проектів з «0», вихід на самоокупність та прибутковість, Організація Call-center c «0», організація процесів з просування Сайтів, Організація систем власної кур'єрської доставки, налагодження процесів взаємодії підрозділів, координація роботи відділів, побудови Команди.
Системний підхід до роботи, стратегічне мислення, аналітичні здібності, активність, націленість на результат, відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, швидка навчання, висока самовіддача та працездатність, стійкість до навантажень та стресів, організація командної роботи, розвиток Стартапов, ефективне управління персоналом, прагнення до роботи самовдосконалення.
* авто: к
атегорія "В" (досвід водіння автомобіля з 1996 р.), маю особисті автомобілі
* Сімейний стан:
Одружений з 2001 року, маю двох неповнолітніх синів
* Військова служба
Офіцер запасу, звільнений в запас за станом здоров'я
*Мета
Займатися цікавою стабільною справою, яка дозволить максимально реалізувати мій професіоналізм, потенціал та енергію, приносячи процвітання Україні, успіх Компанії та добробут моїй РОДині.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: