Резюме от 9 ноября 2018 PRO

Мошева Анастасія Сергіївна

Event-менеджер

Полная занятость.

Возраст:
30 лет
Город:
Николаев (Николаевская обл.)
Готов переехать в:
Киев, Львов, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Асистент відділу продажів Південного бізнес-регіону

с 01.2014 по наст. время (4 года 10 месяцев)
ТОВ "Сингента", Миколаїв (АПК (Агропромисловий комплекс))

Посадові обов'язки:
- розробка та проведення заходів для клієнтів та представників дистриб'юторських компаній;
- брендування сувенірної продукції та текстилю;
- здійснення комунікацій між регіональним підрозділом та відділом маркетингу: підтримка маркетингових програм лояльності «Агро Бонус» та «Агро Ліга» шляхом перевірки та внесення даних у систему CRM; замовлення на відпуск зі складу, логістика та контроль списання ЗЗР та насіння на Демо та Семплінг; замовлення та розподіл сувенірної та паперово-рекламної продукції між співробітниками підрозділу; консолідація замовлень та контроль списання феромонних пасток та розпилювачів; щомісячне звітування щодо маркетингових заходів, які проходять у регіоні;
- розміщення рекламних статей в регіональних ЗМІ;
- організація трансферу та відряджень для співробітників, внутрішніх зустрічей і тимбилдингів;
- підтримка процесу вибору постачальника (проведення тендерів) у відповідності з внутрішньою політикою закупівель та укладання контрактів у різних сферах;
- адміністративна підтримка трьох офісів в Південному бізнес-регіоні;
- щотижневе звітування з продажів ключових продуктів в регіоні;
- здійснення контролю витрат у відповідності з бюджетом відділу;
- контроль та щомісячне звітування по відвідуванню менеджерами зі збуду клієнтів
Досягнення:
- організовано та проведено 92 західи для клієнтів, дистриб'юторів і співробітників;
- проведено комплексний аналіз регіональних ЗМІ (засобів масової інформації) та глибинне маркетингове дослідження у 2014 з метою охопити ключових клієнтів компанії для побудови ефективних каналів комунікації. Результатами дослідження компанія успішно користується протягом 2015-2016 рр., розміщуючи тематичні публікації в найбільш ефективних ЗМІ та поширюючи зовнішню рекламу по ключовим містам та районам області.

Спеціаліст адміністративної діяльності

с 04.2013 по 08.2013 (4 месяца)
ТОВ «САВ-Дістрибьюшн» (Фокстрот), Миколаїв (Торгівля роздрібна)

Посадові обов'язки:
- організація зустрічей, тренінгів та інших заходів для співробітників;
- оформлення документів з працевлаштування нових працівників;
- координація документообігу в офісі;
- замовлення, оформлення та зберігання канцелярського приладдя, витратних та інших товарно-матеріальних цінностей
Досягнення:
- структурування документів у базу даних;
- вибір кращого постачальника видаткових матеріалів для офісу під час скорочення бюджету

Секретар канцелярії

с 12.2010 по 07.2012 (1 год 7 месяцев)
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, Миколаїв (Освіта)

Посадові обов'язки:
- оформлення та контроль виконання наказів і інструкцій відповідно до ГОСТ;
- організація ділового листування і відряджень співробітників та студентів;
- оформлення сертифікатів та спеціальна підтримка

Стажування в якості секретаря приватного нотаріуса

с 06.2010 по 10.2010 (4 месяца)
Приватний нотаріус, Миколаїв (Юриспруденція)

Посадові обов'язки:
- прийом відвідувачів, юридичні консультації та координація ділового листування;
- підтримка в області бухгалтерського обліку, підписання і виконання контрактів;
- робота з архівом


Образование

Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова

Комп’ютерні науки, програмне забезпечення автоматизованих систем, Миколаїв
Высшее, с 09.2005 по 03.2011 (5 лет 6 месяцев)


Дополнительное образование

  • Тренінг "Техніка продаж" (2013, 2 дні)
  • Управління конфліктами та стресами (2014, 2 дні)
  • Тонкощі успішної комунікації (2015, 1 день)
  • Навички та культура презентацій за допомогою програми Microsoft PowerPoint (2014, 1 день)
  • Ораторське мистецтво (2016, 2 дні)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Досвідчений користувач ПК, Internet, повний пакет програм MS Office, Adobe Photoshop, HTML, Pinnacle Studio тощо.
    Знання і розуміння CRM систем та SAP.
    SEO (копірайтінг, рерайтінг, e-mail маркетинг). Адміністрування web-сайтів.
  • Організація заходів (семінари, конференції, наради, тренінги) (3 года опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.
  • SEO (копірайтинг, рерайтінг, е-mail маркетинг) (1 год опыта)
    Начинающий, 2 года назад.
  • Проведення тендерів (5 лет опыта)
    Выше среднего, использую в настоящее время.
  • Діловодство в повному обсязі (4 года опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.
  • Робота з наказами, розпорядженнями, договорами (4 года опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості:
- відповідальна та орієнтована на результат;
- вмію працювати самостійно та в команді;
- проактивна та із доброю організацією;
- з аналітичним складом розуму;
- уважна до деталей.

Сімейний стан: незаміжня.
Готова до відряджень.
Дійсний закордонний паспорт.
Шкідливі звички відсутні.
Хобі: туризм, психологія, фотографія, велоспорт.
Рекомендації на вимогу.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: