Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 13 февраля 2019

Инесса

Администратор, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Житомир
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Риелтор

с 09.2014 по наст. время (9 лет 7 месяцев)
АН "Елена", Житомир (Нерухомість)

- Консультация клиентов по вопросам покупки-продажи недвижимости,
- Подбор необходимой информации,
- Сопровождение сделок.

Дополнительная информация

Kовалик Інесса Володимирівна

Моб. Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Рік та місце народження 12.09.1982р. смт. Ланівці Лановецького району
Тернопільської області
Національність Українка
Сімейний стан Незаміжня
Освіта 01.09.2000р.- 31.01.2006 Житомирський державний технологічний університет. Спеціальність : „Облік і аудит”

Досвід роботи: 01.09.2014 по сьогоднішній час працюю в АН «Елена» агентом з нерухомості.
Основні обов’язки:

•Консультація клієнтів з питань купівлі-продажу нерухомості,
•Підбір необхідної інформації,
•Супроводження угоди з купівлі-продажу,

13.02.2014-30.04.2014 працювала в ПАТ „УкрСиббанк” адміністратором.
Основні обов’язки:
•Зустріч та консультація клієнтів,
•Направлення клієнтів до фінансових консультантів відповідно до їх потреби,
•Обробка вхідних і вихідних дзвінків,
•Робота із кур’єрськими службами,
• Контроль роботи і допомога із апаратом Cash-in і банкоматом.


01.05.2009-04.01.2013 працювала в ТОВ «ТРК Телеінформаційні технології» менеджером по обслуговуванню клієнтів.
Основні обов’язки:
•Зустріч та консультація клієнтів,
•Обробка вхідних і вихідних дзвінків,
•Приймання заяв,
•Контроль оплати за послуги ,
•Обробка та реєстрація поточної документації,
•Робота з офісною технікою,
•Виконання доручень керівника.

01.06.07-01.06.08 працювала у відділенні Київського ЗАТ ОТП в операційному відділі старшим економістом .
Основні обов’язки:
•обробка вхідних переказів в іноземній валюті,
•купівля, продаж та конвертація іноземної валюти,
•відправка іноземної валюти закордон за платіжним дорученням; комісія банків кореспондентів,
•заведення кредитів фізичних та юридичних осіб, амортизація комісії, заведення поруки та застави.
•винесення на прострочку та погашення прострочки.
•платіжні доручення у національній валюті. Облік депозитів. Овердрафти.
•винесення на сумнівну заборгованість.

01.03.2006-15.11.2006 працювала в Райффайзен банку Аваль в кредитному відділі.
Основні обов’язки:
• видача карткових кредитів,
•консультація по споживчим кредитам.

02.06.2003-30.01.2004 працювала в ДП „Експерт” бухгалтером – касиром.
Основні обов’язки:
•ведення касової книги, авансові звіти,
•нарахування та видача заробітної плати,
•головна книга, оборотно-сальдова відомість,
•складання фінансової та податкової звітності.



Знання комп’ютера: На користувальному рівні - Word, Excel,
1С Бухгалтерія (курси)
Володіння іноземними мовами:
Українська – рідна мова
Російська – вільно
Англійська – зі словником.

Особисті якості: Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна, добра, чесна,
вимоглива до себе та підлеглих

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: