Тетяна
Казначей-бухгалтер, 32 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 45 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2228437
Опыт работы
Казначей- бухгалтер
с 03.2020 по наст. время
(4 года 1 месяц)
КОМЕРЦІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ, Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Організація та ведення кадрового діловодства (прийняття на роботу, переміщення, звільнення; формування особових справ; оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок);
•Відкриття, супровід, закриття поточних та депозитних рахунків у банках;
•Збір та подання до банку документів для погодження кредитних ліній, овердрафту, банківських гарантій;
•Досвід взаємодії з банками за контрактами із ЗЕД;
•Супровід та координація зарплатного проекту;
•Ефективне управління ліквідністю грошових потоків (розміщення коштів на короткострокові депозити, овернайт);
•Формування платіжного календаря, узгодження реєстру платежів (організація та контроль внутрішньогрупових розрахунків, розподіл коштів між рахунками), забезпечення ефективності використання грошових ресурсів відповідно до плану платежів, робота в різних системах Клієнт-Банків;
•Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
•Контроль за дотриманням нормативів та законодавства (ковенанти, фінансовий моніторинг).
Бухгалтер з первинної документації
с 02.2018 по 02.2020
(2 года)
ТОВ "Лоренс Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
•ведення первинної бухгалтерської документації (рахунки – фактури, прибуткові, видаткові накладні, довіреності, акти виконаних робіт, ТТН, шляхові листи);
•бухгалтерські операції, пов'язані з програмою "Клієнт - Банк", ведення взаєморозрахунків із контрагентами, акти звірки, формування реєстрів первинної документації, запит та контроль боргів за документами;
•формування податкових накладних у системі 1С8 (вхідного та вихідного ПДВ 644/643);
•облік, реєстрація та контроль договорів, складання та подання внутрішньої бухгалтерської звітності для прийняття управлінських рішень;
•виконання доручень директора та головного бухгалтера;
•володію практичним досвідом відкриття та обслуговування банківських поточних рахунків юридичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій із вкладів, закриття рахунків;
•маю практичний досвід ведення переговорів із клієнтами, приймати швидкі та ефективні рішення, вибудовувати чіткі перспективи, аналізувати;
•вмію слухати та чути. У ділових переговорах маю вміння мобільності, гнучкості, пошуку нестандартних рішень.
•супровід, ведення обліку валютних операцій з купівлі, продажу, конвертації валюти та банківських металів на МВРУ;
•оформлення та обслуговування платіжних карток за зарплатними проектами юридичних осіб;
•участь у розробці тарифів, договорів, інструкцій, положень, технологічних карток.
Бухгалтер з первинної документації
с 12.2016 по 11.2017
(11 месяцев)
ТОВ «БЛС Інтернешнл сервіс», Київ (Туризм)
•Бухгалтер з первинної документації підприємства;
•Листування з контрагентами;
•Відкриття рахунків у банках. Проведення платежів у системі «Клієнт-Банк»;
•Організація касової дисципліни;
•Авансові звіти, відрядження;
•Ведення та контроль валютних контрактів, своєчасність купівлі іноземної валюти та відправлення за межі України;
•Знання бухгалтерського обліку та діючого законодавства в сфері бухгалтерського обліку, робота із програмою 1С 8.2, M.E.Doc.
Зас. Начальника відділу роботи з юридичними та фізичними особамив ГБ
с 10.2003 по 06.2016
(12 лет 8 месяцев)
Комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
•Маю практичний досвід правильно вести переговори з клієнтами, приймати швидкі та ефективні рішення, вибудовувати чіткі перспективи, аналізувати, не стереотипно мислити;
•У ділових переговорах маю вміння мобільності, гнучкості, пошуку нестандартних рішень.
•обслуговування поточних рахунків фізичних та юридичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій з депозитних вкладів;
•підготовка щомісячної звітності щодо депозитів, арешти, платіжні вимоги за рахунками юридичних осіб;
•контроль коштів на рахунках нез'ясованих сум (3720); обслуговування клієнтів у системі «Клієнт-Банк»;
•встановлення роздрібної ціни купівлі/продажу на банківські метали та монети в ГО;
•відкриття, супровід, закриття поточних та депозитних договорів у банківських металах;
•прийом платіжних доручень клієнтів у іноземній валюті;
•супровід, ведення обліку валютних операцій із купівлі, продажу, конверсії в іноземній валюті, банківських металах на МВРУ; участь у розробці рекламних акцій, тарифів, договорів, положень, банківських продуктів;
•контроль за доходами та витратами банку за рахунками фізичних та юридичних осіб;
•операції з WESTERN UNION, Money Gram, ЮНІСТРІМ (контроль щодо відшкодування коштів та доходів);
•оформлення та обслуговування пластикових карток за зарплатними проектами юридичних осіб міжнародних платіжних систем VISA International та MasterCard International;
•оформлення та супровід операцій за індивідуальними банківськими сейфами;
•знання нормативних документів НБУ, Законів України пов'язаних із банківською діяльністю;
•виявлення та реєстрація фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
•вільне володіння на рівні користувача: Windows XP/Windows 7, MS Word, MS Excel, MS Outlook та інші офісні програми, а також інформаційно-пошукові системи (liga).
Начальник відділення банку
с 06.1998 по 09.2003
(5 лет 3 месяца)
АТ "Державний ощадний банк України", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Контроль ефективність роботи відділення. Обслуговування поточних рахунків фізичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій із депозитів фізичних осіб; контроль за доходами та витратами банку за рахунками фізичних осіб; підготовка щомісячної звітності щодо депозитів; участь у розробці рекламних акцій; розробка тарифів, договорів, положень; Розробка бюджету відділення.
Образование
Тернопільська академія народного господарства
Облік та аудит, Тернопіль
Высшее, с 2000 по 2003 (3 года)
Кваліфікація магістра з обліку і аудиту
Дополнительное образование и сертификаты
тренінг: Розвиток продажів банківських продуктів
2016
Підвищення кваліфікації, навчання в НАУ за програмою "Бухгалтер (М.Е.Doc та 1С:Підпиємство)"
з 15.11.2016р. по 13.01.2017р.
Знания и навыки
Дополнительная информация
Мої особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, висока ділова активність, пунктуальність, старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі.
ціль
Життєва позиція – працювати на результат
Похожие кандидаты
Помічник бухгалтера, казначей
25000 грн, Киев, Боярка, Вишневое (Киевская обл.)
Бухгалтер, казначей
35000 грн, Киев
Казначей, бухгалтер
15000 грн, Киев, Удаленно
Казначей, економіст, помічник бухгалтера
Киев
Діловод, оператор 1С, казначей, фінансист, головний бухгалтер
20000 грн, Киев, Удаленно