Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 15 декабря 2023 PRO

Тетяна

Казначей-бухгалтер, 32 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Казначей- бухгалтер

с 03.2020 по наст. время (4 года 1 месяц)
КОМЕРЦІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ, Київ (Автобізнес та автосервіс)

•Організація та ведення кадрового діловодства (прийняття на роботу, переміщення, звільнення; формування особових справ; оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок);
•Відкриття, супровід, закриття поточних та депозитних рахунків у банках;
•Збір та подання до банку документів для погодження кредитних ліній, овердрафту, банківських гарантій;
•Досвід взаємодії з банками за контрактами із ЗЕД;
•Супровід та координація зарплатного проекту;
•Ефективне управління ліквідністю грошових потоків (розміщення коштів на короткострокові депозити, овернайт);
•Формування платіжного календаря, узгодження реєстру платежів (організація та контроль внутрішньогрупових розрахунків, розподіл коштів між рахунками), забезпечення ефективності використання грошових ресурсів відповідно до плану платежів, робота в різних системах Клієнт-Банків;
•Контроль кредиторської та дебіторської заборгованості;
•Контроль за дотриманням нормативів та законодавства (ковенанти, фінансовий моніторинг).

Бухгалтер з первинної документації

с 02.2018 по 02.2020 (2 года)
ТОВ "Лоренс Сервіс", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

•ведення первинної бухгалтерської документації (рахунки – фактури, прибуткові, видаткові накладні, довіреності, акти виконаних робіт, ТТН, шляхові листи);
•бухгалтерські операції, пов'язані з програмою "Клієнт - Банк", ведення взаєморозрахунків із контрагентами, акти звірки, формування реєстрів первинної документації, запит та контроль боргів за документами;
•формування податкових накладних у системі 1С8 (вхідного та вихідного ПДВ 644/643);
•облік, реєстрація та контроль договорів, складання та подання внутрішньої бухгалтерської звітності для прийняття управлінських рішень;
•виконання доручень директора та головного бухгалтера;
•володію практичним досвідом відкриття та обслуговування банківських поточних рахунків юридичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій із вкладів, закриття рахунків;
•маю практичний досвід ведення переговорів із клієнтами, приймати швидкі та ефективні рішення, вибудовувати чіткі перспективи, аналізувати;
•вмію слухати та чути. У ділових переговорах маю вміння мобільності, гнучкості, пошуку нестандартних рішень.
•супровід, ведення обліку валютних операцій з купівлі, продажу, конвертації валюти та банківських металів на МВРУ;
•оформлення та обслуговування платіжних карток за зарплатними проектами юридичних осіб;
•участь у розробці тарифів, договорів, інструкцій, положень, технологічних карток.

Бухгалтер з первинної документації

с 12.2016 по 11.2017 (11 месяцев)
ТОВ «БЛС Інтернешнл сервіс», Київ (Туризм)

•Бухгалтер з первинної документації підприємства;
•Листування з контрагентами;
•Відкриття рахунків у банках. Проведення платежів у системі «Клієнт-Банк»;
•Організація касової дисципліни;
•Авансові звіти, відрядження;
•Ведення та контроль валютних контрактів, своєчасність купівлі іноземної валюти та відправлення за межі України;
•Знання бухгалтерського обліку та діючого законодавства в сфері бухгалтерського обліку, робота із програмою 1С 8.2, M.E.Doc.

Зас. Начальника відділу роботи з юридичними та фізичними особамив ГБ

с 10.2003 по 06.2016 (12 лет 8 месяцев)
Комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Маю практичний досвід правильно вести переговори з клієнтами, приймати швидкі та ефективні рішення, вибудовувати чіткі перспективи, аналізувати, не стереотипно мислити;
•У ділових переговорах маю вміння мобільності, гнучкості, пошуку нестандартних рішень.
•обслуговування поточних рахунків фізичних та юридичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій з депозитних вкладів;
•підготовка щомісячної звітності щодо депозитів, арешти, платіжні вимоги за рахунками юридичних осіб;
•контроль коштів на рахунках нез'ясованих сум (3720); обслуговування клієнтів у системі «Клієнт-Банк»;
•встановлення роздрібної ціни купівлі/продажу на банківські метали та монети в ГО;
•відкриття, супровід, закриття поточних та депозитних договорів у банківських металах;
•прийом платіжних доручень клієнтів у іноземній валюті;
•супровід, ведення обліку валютних операцій із купівлі, продажу, конверсії в іноземній валюті, банківських металах на МВРУ; участь у розробці рекламних акцій, тарифів, договорів, положень, банківських продуктів;
•контроль за доходами та витратами банку за рахунками фізичних та юридичних осіб;
•операції з WESTERN UNION, Money Gram, ЮНІСТРІМ (контроль щодо відшкодування коштів та доходів);
•оформлення та обслуговування пластикових карток за зарплатними проектами юридичних осіб міжнародних платіжних систем VISA International та MasterCard International;
•оформлення та супровід операцій за індивідуальними банківськими сейфами;
•знання нормативних документів НБУ, Законів України пов'язаних із банківською діяльністю;
•виявлення та реєстрація фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
•вільне володіння на рівні користувача: Windows XP/Windows 7, MS Word, MS Excel, MS Outlook та інші офісні програми, а також інформаційно-пошукові системи (liga).

Начальник відділення банку

с 06.1998 по 09.2003 (5 лет 3 месяца)
АТ "Державний ощадний банк України", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Контроль ефективність роботи відділення. Обслуговування поточних рахунків фізичних осіб у національній та іноземній валютах, оформлення операцій із депозитів фізичних осіб; контроль за доходами та витратами банку за рахунками фізичних осіб; підготовка щомісячної звітності щодо депозитів; участь у розробці рекламних акцій; розробка тарифів, договорів, положень; Розробка бюджету відділення.

Образование

Тернопільська академія народного господарства

Облік та аудит, Тернопіль
Высшее, с 2000 по 2003 (3 года)

Кваліфікація магістра з обліку і аудиту

Дополнительное образование и сертификаты

тренінг: Розвиток продажів банківських продуктів

2016

Підвищення кваліфікації, навчання в НАУ за програмою "Бухгалтер (М.Е.Doc та 1С:Підпиємство)"

з 15.11.2016р. по 13.01.2017р.

Знания и навыки

1С:Бухгалтерія Клієнт-Банк M.E.Doc Знання ПКУ Знання КЗпП України у сфері кадрового обліку Знання бухгалт. обліку та діючого законодавства Знання нормативних документів НБУ MS Office.

Дополнительная информация

Мої особисті якості: комунікабельність, стресостійкість, висока ділова активність, пунктуальність, старанність, продуктивність, системність, швидкість та порядок у роботі.

ціль
Життєва позиція – працювати на результат

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: