• PRO

Олена

Руководитель, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Економіст з питань фінансової роботи/бухгалтер

с 11.2015 по наст. время (9 лет 3 месяца)
Група компаній "RostGroup", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- оформлення та бухгалтерський супровід СПД на ЄП 3 група (14 ФОП) - формування та подання звітності, сплата податків, відкриття/закриття рахунків у Банках, оформлення первинних документів.
- бухгалтерський супровід ТОВ (з ПДВ) – підготовка та подання звітів до контролюючих органів. Формування рахунків на оплату, формування та реєстрація податкових накладних, контроль оплат та повернення первинної документації, формування та рознесення виписки,
- робота в 1С 8.3.УТП: нарахування авансу/ЗП/відпускних, формування довідок про доходи, формування актів виконаних робіт з ЦПД, моніторинг повернення АВР.
Адміністрація офісів Сервісних Компаній (15 офісів), а саме:
- контроль оплати оренди по головним та сервісним компаніям;
- ПК M.E.Doc-підключення, контроль за терміном дії сертифікатів, ключами; формування запитів, звітів для контролюючих органів;
- підготовка пакетів документів для банків на відкриття поточних рахунків, зарплатних договорів, контроль за терміном дії ключів щодо банків у Клієнт-банку;
- взаємодія із держорганами (ДФС, ЦЗ, поштовими відділеннями), банками. Підготовка відповідей на запити;
- підготовка документів при перевірках ФСС, ДФС формування копій документів, формування необхідних (запитуваних) звітів.
- нарахування ЗП тимчасовому персоналу мережевим торговим точкам

Менеджер по роботі з клієнтами

с 10.2014 по 11.2015 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Авто Холл», Київ (Автобізнес та автосервіс)

-оформлення – переоформлення транспортних засобів, плав засобів, спец. техніки.
-оформлення запитів до баз МРЕВ, МінЮсту, отримання спец. продукції.

Від касира до заступника керівника відділення

с 10.2001 по 10.2014 (13 лет)
КБ ПриватБанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

листопад 2001 - червень 2002 - касир відділення
червень 2002 - серпень 2005 - економіст з обслуговування фіз. осіб
серпень 2005-вересень 2006 – начальник відділу з обслуговування фіз. осіб
жовтень 2006-травень 2008 – Директор відділення гр. Б ( підпорядкованість 5 чол)
травень 2008 – червень 2010 – Заступник головного бухгалтера за напрямом «Back-office»
липень 2010-жовтень 2014 –Заступник директора відділення гр.А (підпорядкованість 7 відділень . гр Б до 45 чоловік).

Образование

Київський Національний Економічний Університет ім. Вадима Гетьмана

Економіка підприємства, Київ
Высшее, с 2004 по 2008 (4 года)

Кременчуцький Державний Політехнічний Університет

Економіка підприємства, Кременчук
Среднее специальное, с 1998 по 2001 (3 года)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Internet Explorer
  • Outlook Express
  • Банківські програми
  • Express
  • Організаторські здібності, вміння швидко орієнтуватися в ситуаці

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты