Резюме от 13 января 2019 PRO

Загурська Марія Степанівна

Бухгалтер, заступник керівника, 13 000 грн

Неполная занятость, удаленная работа.

Возраст:
26 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Бухгалтер (єдиний)

с 07.2015 по наст. время (3 года 6 месяцев)
ТзОВ "7Ясен", Львів (Торгівля)

• облік касових операцій;
• облік банківських операцій;
• розрахунки з постачальниками;
• ведення касової книги;
• нарахування та виплата заробітньої плати, відпускних, лікарняних та декретних;
• реєстрація податкових накладних;
• проведення банківських операцій через клієнт-банк;
• виписка рахунків та актів виконаних робіт;
• формування та відправка фінансової, податкової, статистичної звітності юридичної особи;
• звірка з контрагаентами;
• обробка первинної документації;
• проведення актів отриманих робіт та послуг (ведення 68 рахунку)
• подання звітності в ФСС з ТВП;
• реєстрація касових апаратів та книг КОРО;
• звітність перед керівництвом (внутрішні звіти в екселі);
• формування та відправка звітності ФОП (2 та 3 групи), ПП на спрощеній системі оподаткування (3 група).

Заступник керівника

с 07.2015 по наст. время (3 года 6 месяцев)
ТзОВ "7Ясен", Львів (торгівля)

• кадровий облік;
• спілкування та переговори з постачальниками;
• вирішення організаційних питань;
• формування внутрішніх наказів і розпоряджень;
• оформлення посадових інструкцій, штатних розписів;
• паперове листування з державними органами та контрагентами;
• управління персоналом (10 людей);
• оцінка персоналу;
• підбір персоналу;
• прийняття невідкланних рішень по ситуації;
• взаємодія з нотаріусами та консультантами відносно реєстрації та розширення діяльності;
• оформлення договорів оренди;
• організація відкриття нових структурних підрозділів (ребрендиг та відкриття з нуля);

Менеджер по роботі з клієнтами (Кредитний консультант)

с 12.2014 по 06.2015 (6 месяцев)
ПАТ "УкрСиббанк", Львів (Банки)

Посадові обов’язки:
• надання консультацій, активне залучення клієнтів;
• продаж банківських та страхових продуктів;
• ідентифікація клієнта, оформлення кредитних заявок;
• надання консультацій персоналу магазинів-партнерів стосовно актуальних продуктів і послуг, які реалізуються на території магазину-партнера Банку, в рамках своїх повноважень;
• підготовка, навчання та супровід нових працівників;
• формування документації та звітності;
• виконання поставленого бізнес-плану;
• здійснення контролю за заборгованістю клієнтів по кредитах;
• моніторинг діяльності конкурентів.


Образование

ЛНУ ім. Івана Франка

Психологія, Львів
Неоконченное высшее, с 09.2018 по 06.2020 (1 год 9 месяцев)

ЛНУ ім. Івана Франка

Економічний факультет, спеціальність "Фінанси і кредит", магістр, Львів
Высшее, с 09.2009 по 06.2014 (4 года 9 месяцев)

04.07.2012 - 31.07.2012 Навчальна виробнича практика у Львівській філії ПАТ «Імексбанк» у м. Львові
14.04.14-25.05.2014 Фінансово-економічна практика у відділі бухгалтерії Юридичної консультації Франківського району в м. Львові
09.2013-06.2014 Виконання магістерської кваліфікаційної роботи на тему «Вплив системи оподаткування на фінансові результати діяльності підприємств в Україні».
10.10.14-24.10.14. – стажування в ПриватБанку.


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Впевнений користувач. Досконало володію MS Windows, Mac OS, основними складовими пакету MS Office, 1С, M.E.DOC.IS, Servio, Компас, Клієнт-Банк, Google Docs, пошуковими та іншими web-ресурсами.


Знание языков

  • Польский — начинающий
  • Английский — средний
  • Русский — средний

Дополнительная информация

Особисті риси. Дисциплінованість, відповідальність, наполегливість, креативність, організаторські здібності, комунікабельність, пунктуальність, цілеспрямованість та орієнтованість на результат, здатність планувати та визначати пріоритети в роботі, здатність тримати у фокусі кілька напрямків діяльності, відсутність шкідливих звичок. Готовність до навчання та вдосконалення знань.
Незаміжня, дітей немає.

За три роки на посаді єдиного бухгалтера здобула в тому числі і багатий управлінський досвід:
ведення переговорів з постачальниками;
згладжування конфліктних ситуацій;
постановка планів і завдань перед співробітниками;
організація відкриття нових підрозділів (ребрендинг та з "нуля");
проведення співбесід;
навчання персоналу;
розробка системи мотивації персоналу:
прийняття невідкладних рішень по ситуації;


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: