Резюме от 12 ноября 2021 PRO

Кузь Наталія Ігорівна

Спеціаліст з обліку кадрів, фахівець з кадрової роботи, 16 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
40 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Опыт работы

Фахівець з кадрової роботи та праці

с 10.2019 по наст. время (2 года 1 месяц)
СО "Загін охорони" ПрАТ " Львівобленерго", Львів (Охорона)

Ведення кадрового обліку( оформлення прийому, переведення, звільнення працівників), контроль та оформлення відпусток. Надання консультацій, видача довідок. Трудові угоди. Складання статистичної та внутрішньої звітності. Введення військового обліку. Робота в R3, SAP.

Спеціаліст з обліку кадрів, інспектор з кадрів м.Львів

с 08.2013 по 02.2019 (5 лет 6 месяцев)
ПрАТ "Київстар", Львів (Мобільний зв'язок, кількість працівників 800 чол.)

Введення кадрового обліку(прийом, переведення, звільнення), оформлення відпусток. Оцифровування особових справ. Робота з структурними підрозділами Західного регіону, надання консультацій. Введення військового обліку. Складання внутрішньої звітності. Робота в програмі "Ульсимус".

Інспектор з кадрів, провідний фахівець відділу кадрів

с 08.2010 по 08.2013 (3 года)
ТзОВ "Торговий дім "Міст Експрес", Львів (доставка вантажів по Україні, кількість працівників 1200 чол.)

- ведення кадрового обліку (документальне оформлення прийняття, звільнення, переведення працівників та надання відпусток), ведення табелів обліку робочого часу, оформлення документів з тимчасової непрацездатності.
- складання штатного розпису та контроль чисельності працівників, складання звітності встановлених форм,
- робота з структурними підрозділами( кіл-сть 40 операційних відділень), надання консультацій.
- робота в 1С:Підприємство 8.2 «Управління торговими підприємствами для України»

Менеджер з персоналу

с 12.2009 по 03.2010 (3 месяца)
ТзОВ «Львівські автобусні заводи», (виробництво, кіл-сть працівників - 900 чол.)

- ведення кадрової документації (особових справ, прийняття, звільнення, відпустки, переведення, преміювання, тощо), оформлення трудових книжок;
- складання штатного розпису та контроль чисельності працівників, складання звітності встановлених форм,
- впровадження ведення кадрового обліку в 1С:Підприємство 8.1 (Зарплата і Управління Персоналом для України ред. 2.1.)

фахівець, провідний фахівець відділу кадрової документації Департаменту персоналу

с 03.2007 по 08.2009 (2 года 5 месяцев)
ТзОВ «Торгова компанія «Інтермаркет», Львів (торгівля, кіл-сть працівників – 2500 чол.)

- ведення кадрової документації (особових справ, прийняття, звільнення, відпустки, переведення, преміювання, тощо), оформлення трудових книжок;
- складання штатного розпису та контроль чисельності працівників, ведення табелів обліку робочого часу;
- облік та аналіз плинності кадрів, складання звітності встановлених форм,
- робота в 1С:Зарплата і кадри 8 версії, та 1С:Підприємство 8.1 (Зарплата і Управління Персоналом для України ред. 2.1.)

інспектор відділу кадрів, начальник ВК

с 03.2005 по 03.2007 (2 года)
ДП«ОСТ-ІНВЕСТ-унд-Баупроектменеджмент-Україна", Львів (будівництво (кіл-сть працівників -150))

- підбір персоналу, співпраця з ЗМІ, кадровими агентствами;
- навчання персоналу: організація та проведення навчання на підприємстві, - формування кадрового резерву;
- ведення кадрової документації (накази, особові справи, трудові книжки)
- робота з 1С: Зарплата і кадри 7 версії

юрист

с 06.2002 по 11.2004 (2 года 5 месяцев)
Юридична фірма «Цезар», Львів (юридичні послуги )

комплексне обслуговування юридичних осіб в питаннях господарського, податкового, цивільного, трудового права

юрисконсульт

с 04.2002 по 11.2003 (1 год 7 месяцев)
ТзОВ «Видавництво «ПАІС», Львів (видавництво)

юридичний супровід роботи видавництва


Образование

Львівський національний університет ім. І. Франка

Юридичний, Львів
Высшее, с 1998 по 2004 (5 лет 9 месяцев)


Дополнительное образование

Регіональний тренінговий центр, м. Львів, Тренінг-курс «Менеджер по персоналу», (2006 р., 2,5 місяці)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
володіння ПК: Word, Excel, E-mail, Інтернет як користувач, 1С: Зарплата і кадри 7 та 8 версії, SAP/ R3, Ульсимус.


Дополнительная информация

Особисті якості:
відповідальність, працелюбність, комунікабельність, гнучкість, бажання вчитися.


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Кандидаты в категории
Кандидаты по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: