Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 18 апреля 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/2621806

Регіональний менеджер мережі ресторанів, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер ресторану

с 12.2023 по наст. время (4 месяца)
Готельно-ресторанний бізнес

- Кортроль роботи персоналу, складання розкладу, конроль дотримання норм HACCP та норм безпеки труда.
- Бюджетування ресторану, контроль виконання бюджету. Аналітика продаж, середнього чека, списань та фонду оплати праці.
-Контроль якості та швидкості обслуговування гостей, обробка та вирішення скарг та зауважень.
- Контроль справності обладнання, технічного обслуговування. Контроль температурних режимів.
- Замовлення сировини, контроль якості продукціі, безпека продукції та сировини.
-Ведення звітності, проведення інвентаризацій та іх аналіз. Контроль касової дісципліни, інкасація.

Регіональний менеджер

с 12.2021 по 11.2023 (1 год 11 месяцев)
ФОП Беньков А.А., Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

-Планування розвитку і роботи кафе.
-Контроль виконання плану продажів та оптимізація витрат.
-Аналіз ринку та конкурентів.
-Участь у створенні меню та формування планограми.
-Запровадження та аналіз маркетингових заходів.
-Аналіз результатів продажів, внесення пропозицій щодо виконання поставленої мети.
- Підбір та навчання персоналу.
-Участь у ціноутворенні, контроль рентабельності.
-Координація контролю якості сировини, полуфабрикатів та готових страв.
-Пошук та робота с посточальниками.

Керуюча закладом

с 05.2021 по 12.2021 (7 месяцев)
А де шашлик?, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

-Планування фінансової та господарської діяльності;
-Планування бюджету, виконання планових показників;
-Організація та контроль успішної роботи кафе, спілкування з гостями.
-Збільшення продажів, прибутку, продуктивності;.
-Підбір, навчання та контроль персоналу.

Керуюча Піцерією

с 03.2017 по 04.2021 (4 года 1 месяц)
Піцерія, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи персоналу (офіціант, кухар, адміністратор). Якість видаваних страв, дотримання технологічних карт, заготівля та зберігання напівфабрикатів та сировини, дотримання санітарних норм. Пошук постачальників, закупівля сировини, посуду, техніки, меблів. Підбір та навчання персоналу. Формування меню, технологічних карт. Планування річного та щомісячного бюджету, планування та контроль прибутку, витрат. Аналіз продажів. Проведення інвентаризації сировини та основних засобів. Ведення табеля, формування ФОП. Досвід роботи з контролюючими органами

Керуюча

с 12.2015 по 07.2016 (7 месяцев)
Кафе "Ситий папа", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи персоналу (офіціант, кухар, адміністратор). Якість видаваних страв, дотримання технологічних карт, заготівля та зберігання напівфабрикатів та сировини, дотримання санітарних норм Контроль за дотриманням стандартів компанії, закупівля сировини, посуду, техніки. Контроль прибутків та витрат. Підбір та навчання персоналу. Проведення атестації персоналу, підбір персонального навчання, проведення тренінгів. Участь у коригуванні меню, складанні нового меню, технологічних карт.

Керуюча рестораном

с 01.2015 по 11.2015 (10 месяцев)
СРК "Ігроленд", Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль роботи кухні (якість видаваних страв, дотримання технологічних карт, заготівля та зберігання напівфабрикатів та сировини, дотримання санітарних норм). Контроль роботи офіціантів (робота в залі, обслуговування заходів, дотримання касової дисципліни, стандартів компанії). Ведення первинної документації (книга РРО, підготовка договорів з постачальниками, закупівля сировини та товарів, пошук постачальників, складання звіту з продажу, навчання персоналу, проведення сертифікації персоналу). Є досвід у складанні технологічних карт та їх оформленні відповідно до стандартів.

Керуюча кав'ярні

с 02.2009 по 01.2015 (5 лет 11 месяцев)
ООО "Кофе-Тайм", Мережа кав'ярень CoffeeLife, Дніпро (Готельно-ресторанний бізнес)

До обов'язків входить:
Підбір та навчання персоналу. Формування команди
Досвід в управлінні персоналом (до 25 осіб)
Керівництво операційною діяльністю кав'ярні (управління продажами, виконання плану продажу та товарообігу, робота з товаром, мерчендайзинг)
Контроль за дотриманням стандартів компанії, якістю обслуговування.
Планування та контроль фонду оплати праці.
Оформлення замовлень та контроль обороту.
Планування прибутку та оптимізація витрат.
Ведення первинної бухгалтерії.
Аналітичний аналіз та звітність.

Образование

ДНУ ім. О.Гончара

Систем та засобів масової комунікації(спеціаліст), Дніпро
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Ряд внутрішніх тренінгів, що проводяться в рамках розвитку персоналу компанії:

Управління конфліктом
Професійний продаж
Техніка ефективного спілкування – фокус на клієнта
Приховані продажі
Техніка ефективного спілкування
Навички формування команди
Стресостійкість
Тайм менеджмент

Знания и навыки

MS Office Користувач Internet Користувач ПК MS Outlook Робота з оргтехнікою Робота з принтером

Знание языков

Английский — средний

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: