Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 18 октября 2023 PRO

Лілія

Керівник проєктів, event-, акаунт-, менеджер із зв'язків з громадськістю, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник проектів

с 05.2019 по наст. время (4 года 11 месяцев)
ТОВ "PRS", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Обов'язки:
- Комунікації з представниками ЗМІ
-Розміщення матеріалів у друкованих та онлайн ЗМІ
-Організація івентів для Замовника під ключ: внутрішні маркетингові івенти компанії, пресзустрічі, онлайн-трансляції.
-Розробка креативних ідей
-Написання сценарію заходів
-Складання бюджетів
-Пошук локацій
-Складання меню
-Організація технічного оснащення заходу
-Пошук підрядників та комунікація по всій Україні
-Організація логістики
-Замовлення брендованої продукції
-Постійний контакт Клієнт-Підрядник
- Підготовка презентацій
- Розробка медіа-планів
- Співпраця з продакшенами
- Контроль виконання роботи підрядників на всіх етапах
-Ведення декількох проєктів одночасно

Директор з маркетингу

с 08.2017 по 05.2019 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "Фінансовий клуб", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:

•організація семінарів, засідань, тренінгів для представників фінансового сектору;
•пошук актуальних тем та наповнення програм заходів;
•комунікації із спікерами;
•запрошення учасників заходів;
•пошук локацій;
•організація технічної підтримки заходу та оснащення, в залежності від формату заходу;
•складання бюджету;
•організація харчування, складання меню;
•робота з підрядниками (кейтеринг, поліграфія і т.п);
•пошук партнерів, спонсорів та комунікації із ними;
•займаюсь плануванням роботи компанії, в частині проведення заходів;
•підготовка презентацій до заходів;
•робота з базою даних (оновлення, доповнення);
•пошук нових напрямків та сфер розвитку компанії;
•написання сценарію Церемонії нагородження;
•запрошення артистів;
•написання відео та звукового сценарію до Церемонії нагородження;
•співпраця з відеоопертором у підготовці ролику;
•повний контроль на майданчику;
•організацію внутрішніх івентів компанії;
•ідеї подарунків для партнерів;
•написання комерційних пропозицій для партнерів;

Досягнення:

За час роботи запровадила два нових формати заходів: профільні семінари та тренінги для HR-спільноти.
Організувала Церемонію нагородження на понад 200 осіб на дуже високому рівні, що підверджують відгуки учасників, фото та відео-матеріали.

Керівник проекту

с 02.2017 по 08.2017 (6 месяцев)
Освітній простір INVEGA https://invega.com.ua/, Киев (Освіта, наука)

Обов'язки:
- наповнення простору заходами;
- організація тренінгів "під ключ";
- пошук актуальних тем для заходів;
- пошук і комунікації зі спікерами;
- контроль роботи проекту (4 людини);
- написання текстів для постів і для розсилок;
- розробка концепції роботи простору;
- пошук партнерів;
- робота з сайтом і його вдосконалення; ;
- Google analytics;
- робота в CRM системі Redmine;
- робота з договорами та документацією;
- креативні ідеї, акції;
- пошук орендарів (з метою, щоб простір ніколи не пустувало)!
- ведення бази.

Досягнення:
- підвищилася пізнаваність простору;
- збільшення клієнтської бази;
- розширення напрямків і тематик тренінгів, майстер-класів, ворк-шопів;
- завдяки моєму контролю і аналізу, були виправлені помилки у налаштуванні аналітики, що дало можливість виправити недоліки і підвищити відвідуваність сайту.

Event-менеджер

с 12.2015 по 01.2017 (1 год 1 месяц)
Multi Brand Marketing, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

Організація конференцій, тренінгів, вебінарів. Пошук локації. Повне облаштування залу, згідно з форматом заходу. Підготовка бюджету. Комунікації з підрядниками. Пошук партнерів. Замовлення готелів, трансферу, проїзду (найкращий варіант ціна/зручність). Підготовка поліграфічної продукції. Написання сценарію заходу. Організація харчування. Підбір технічного обладнання для офлайн заходів і для онлайн-трансляцій. Організація пересилки продукції по всій Україні та за її межі.
Організація вечірок для VIP.
Підготовка звітів з проведення заходу.
Досягнення:
Проведення на найвищому рівні 3-о денної конференції на 650 учасників (відеостіни, 5 камер з трансляцією, VIP гості, харчування, поліграфія, сценарій відеоряду, сценарій аудіосупроводу, партнери).
Дистанційний пошук приміщень, обладнання, партнерів. Організація проживання, харчування, перелетів, трансферу спікерів. Робота з волонтерами. Замовлення поліграфічної продукції
Чому досягнення? тому, що все організовувалось дистанційно і зал бачила ввечорі, на передодні заходу, під час монтажу майданчику.

Заступник директора

с 05.2015 по 12.2015 (7 месяцев)
Консалтингова компанія "КІМО", Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Обов'язки:
Планування та проведення семінарів, тренінгів, майтер-класів. Пошук актуальних тем заходів. Пошук та комунікації з лекторскьким складом. Підготовка програми заходу. Робота з сайтом компанії (наповнення, редагування в програмі Wix). Напис текстів для розсилки. Налаштування розсилки в MailChimp.
Досягнення:
Розширення тематики заходів. Залучення нових спікерів (залишила компанії дуже корисні звязки).

Завідувач сектору освітньої роботи

с 02.2011 по 04.2015 (4 года 2 месяца)
ВГО Асоціація платників податків України, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

OПланування та проведення заходів з нуля (практикуми, тренінги, вебінари, інтернет-конференції, семінари, міжнародні конференції, форуми, бізнес зустрічі для VIP-клієнтів, круглі столи) від 10 до 600 учасників;
oОрганізація конкурсу дитячої творчості :написання сценарію, організація з нуля).
o Організація корпоративних заходів для колективу;
oПошук місця проведення заходу по всій території України;
oЗатвердження бюджету;
oПроведення телефонних переговорів;
oНаписання офіційних листів до Центральних органів влади України.
oОрганізація та розподіл роботи підлеглих;
oРозробка теми й програми заходу
o Написання сценарію;
oПошук спікерів-доповідачів на заходи;
oПошук та запрошення учасників заходів;
oСкладання меню харчування учасників;
oЗатвердження всіх організаційних питань;
oРеєстрація учасників;
oРобота з підрядниками;
oФормування та ведення бази даних учасників;
oРозробка концепції рекламних матеріалів;
oПошук нових форм проведення освітніх програм;
oКоординація роботи Територіальних підрозділів (у 25 областях України) у напрямку масово-роз'яснювальної роботи для платників податків;
oСкладання щоквартальної звітності роботи відділу та роботи Територіальних підрозділів освітніх заходів;
oНаписання аналітичних матеріалів до доповідей по роботі відділу.
За час роботи організувала понад 80 заходів по всій Україні.

Помічник керівника

с 05.2010 по 02.2011 (9 месяцев)
ТОВ "Поліал", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Підготовка, оформлення, робота з договорами, акти, рахунки (1: С), Клієнт-банк. Пошук і підбір персоналу. Прийом дзвінків (міні АТС), вхідна/вихідна кореспонденція. Ділове листування з клієнтами. Забезпечення офісу. Вирішення всіх організаційних і внутрішніх питань. Облік кадрів.

Менеджер з комерційної діяльності та управління, помічник керівника.

с 05.2006 по 03.2010 (3 года 10 месяцев)
ТОВ "КАМАН", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Робота з клієнтами, ведення вхідної/вихідної документації, технічних розрахунків, оформлення і робота з договорами, організація презентацій, виставок, створення маркетингової концепції, розміщення реклами. Планування робочого дня керівника. Госп. забезпечення офісу, поточні питання офісу. Пошук і підбір кадрів. Вирішення організаційних питань. Координація роботи виробництва за термінами, план відвантажень.
Розширення клієнтської бази підприємства, розширення бази постачальників, успішну участь у щорічних тематичних виставках

Образование

Академія Муніципального Управління

Спеціаліст «Фінанси», кваліфікація «Економіст»., Киев
Высшее, с 2000 по 2005 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Навчальний Бізнес-центр «Анастасія» при Міжнародній Академії Бізнесу та Інформаційних Технологій (МАБІТ).

з 03.2014 по 06.2014,«Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)»

Навчальний Бізнес-центр «Анастасія».

з 13.10.2005 по 31.01.2006, Фінансовий директор, присвоєно кваліфікацію КП № 1210.1.

Знание языков

  • Турецкий — средний
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Професійні навички
Вміння ефективно організовувати роботу, знаходити вихід в складних і стресових ситуаціях.
Вести декілька проектів одночасно.



Особисті якості
Пунктуальна, чесна, енергійна, відповідальна, ініціативна.
Додатково:
Готовність до відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: