Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 6 сентября 2022 PRO

Оксана

Керівник відділу, департаменту, структурного підрозділу

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Житомир, Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу готівкового менеджменту

с 06.2021 по 10.2021 (4 месяца)
АТ "Укрпошта", Житомир (Транспорт, логістика)

- розрахунок та контроль лімітів кас відділень та головних кас, формування звітних таблиць та планових (прогнозних) розрахунків в забезпеченні грошовими коштами відділень;
- збір та аналіз інформації від відділень про необхідну суму підкріплення готівковими коштами та її погодження, про необхідність висилки понадлімітних залишків готівкових коштів;
- узгодження з банками питань фінансування згідно наданої інформації від органів соціального захисту населення та ПФУ;
- складання плану забезпечення відділень коштами для цільових виплат населенню згідно графіків маршрутів та контроль його дотримання;
- здійснення аналізу виконання планів та організації робіт працівників, їх технологічні, ринкові, фінансові досягнення чи прорахунки;
- контроль виконання вимог фінансового моніторингу.

Начальник відділу територіальної підтримки

с 06.2020 по 06.2021 (1 год)
АТ "Укрпошта", Житомир (Транспорт, логістика)

- формування, коригування, доведення до мережі відділень планів виконання показників дохідності та обсягів від реалізації товарів/послуг, контроль за їх виконанням, підготовка аналітичної інформації щодо стану виконання таких планів;
- аналітичний супровід діяльності мережі відділень у розрізі послуг, що надаються, та моніторинг динаміки показників якості обслуговування клієнтів;
- здійснення щоденного та щотижневого контроль за виконанням відділеннями доведених планів та якості обслуговування клієнтів, щомісячний аналіз стану виконання плану територіальними менеджерами в розрізі кожного відділення;
- підготовка щомісячної аналітичної інформації на основі даних з відділень (територіальних менеджерів) та відповідальних підрозділів щодо обсягів наданих послуг відділеннями, динаміки показників, стану виконання плану, рейтингів, питомої ваги кожної з послуг, що надаються, тощо, а також визначення найкращих та виявлення недоліків у гірших;
- складання звітності та її аналіз, підготовка пропозицій та висновків за результатами аналізу.

Заступник головного бухгалтера по виплаті комісійної винагороди

с 09.2016 по 02.2020 (3 года 5 месяцев)
СК "Українська страхова група", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- супровід та ведення діяльності страхових агентів, виплата комісійної винагороди;
- відображення фінансових операцій в 1С, платіжних виписок в клієнт-банк, аналітики процесів в Excel;
- контроль та забезпечення відображення нарахувань та виплат на відповідних рахунках обліку;
- контроль та приведення дебіторської заборгованості до допустимого ліміту (регламентується специфікою бізнесу);
- перевірка оформлення договорів відповідно до умов виплати винагороди, контроль своєчасного внесення змін до них при зміні чинників;
- подекадне формування актів виконаних робіт та контроль правильності їх складання відповідно до встановлених вимог;
- здійснення контролю дотримання виплат у встановленні терміни відповідно до вимог фінмоніторингу;
- забезпечення оптимізації документообігу, фінансових операцій, автоматизація процесів в умовах синергії двох бізнесів.

Заступник головного бухгалтера

с 09.2013 по 10.2015 (2 года 1 месяц)
ТОВ "СПОРТ-СОЛЮШІН" (Sport Life), Київ (спортивно-оздоровчі послуги)

- формування бюджету заробітної плати, ведення обліку праці певної категорії працівників в Solaris;
- робота з клієнт-банками;
- формування вихідної та обробка, відображення вхідної первинної документації (послуги, матеріальні цінності);
- відображення операцій взаєморозрахунків з контрагентами, підрядних організацій;
- ведення обліку майна компанії (придбання - списання);
- робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю;
- обробка податкових накладних (64 рахунок);
- розрахунок матеріальної винагороди певній категорії співробітників компанії;
- підготовка та формування внутрішньої звітності;
- вирішення щоденних операційних питань з керівництвом та співробітниками компанії;
- виправлення помилок минулих періодів, пов'язаних з некоректними даними управлінського та бухгалтерського обліку.

Бухгалтер обліку телекомунікаційних матеріалів та основних засобів (відділ обліку майна)

с 04.2008 по 12.2012 (4 года 8 месяцев)
ЗАТ " Українські радіосистеми" (Beeline), Київ (Телекомунікації/ Зв'язок)

Ведення обліку операцій щодо руху майна компанії - обладнання, комплектуючих частин, відображення на відповідних рахунках, ведення обліку пального, виправлення помилок залишків при некоректному перенесенні облікових даних:
-відображення господарських операцій в 1С, що стосувались придбання, переміщення, введення в експлуатацію, комплектації, ремонту, списання майна;
-прибуткові накладні від національних постачальників;
- ВМД по імпорту (до інвойсів закордонних постачальників);
- ведення обліку палива (прибуткування, списання, відображення залишків);
- моніторинг рахунку 153/152 - по надходженню необоротних матеріальних активів, введенню в експлуатацію;
- списання ТМЦ, контроль залишків;
- облік ОЗ, модернізація ОЗ, МНМА, НМА, МШП та їх переміщення;
- реалізація майна;
- проведення інвентаризації;
- усунення помилок пов'язаних з некоректним перенесенням залишків в нову облікову програму.

Бухгалтер обліку основних засобів та матеріальних цінностей

с 03.2007 по 04.2008 (1 год 1 месяц)
ТОВ "Гарантія Маркет" (Фуршет), Київ (Роздрібна торгівля)

Ведення бхгалтерського та податкового обліку ТОВ:
- відображення господарських операцій в бухгалтерському та податковому обліку;
- опрацювання первинної документації;
- ведення бухобліку в повному обсязі (послуги);
- облік ОЗ, МНМА, НМА, МШП (оприбуткування, переміщення, списання, амортизування ОЗ);
- бухгалтерський облік операцій з постачальниками;
- контроль за дотриманням порядку оформлення первинних документі, розрахунків та платіжних зобов'язань, контроль дебіторської заборгованості, платіжних зобов'язань;
- забезпечення порядку проведення інвентаризації;
- забезпечення документообігу, подача інформації в банк та казначейство.

Образование

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Економічний, "Облік і аудит", Київ
Высшее, с 2003 по 2007 (4 года)

освітній ступінь - магістр

Дополнительное образование и сертификаты

Курс підвищення кваліфікації "Фінансовий директор" (університет економіки та права «КРОК») м. Київ

2012, 6 місяців

Сертифікат проходження одного із курсів загальної програми (тренінгово-консалтингова компанія "Азімут") м.Київ

2011

Progress (курс - англійська мова)

2019, 2 роки

Знания и навыки

MS Excel MS Office 1С:Підприємство Робота з оргтехнікою САПР Клієнт-Банк Зведені таблиці FinExpert Ведення соціальних мереж Банківська справа Solaris

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Вимоглива та відповідальна, активна та постійне прагнення розвитку, ініціативна та наполеглива, впевненість у власній позиції - доводжу, приймаю рішення виключно виходячи з ситуації.
Маю досвід стратегічного планування та контролю досягнення показників, управління працівниками, а також - підбору, навчання, адаптації, мотивування нових працівників. Працюючи у сфері обслуговування, маю бажання і далі забезпечувати високий рівень послуг для споживачів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: