Резюме от 9 ноября 2018

Костюк Ольга

Бухгалтер, 15 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
35 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Навички:
- формування кадрової документації (накази, штатний розклад);
- ведення операцій в 1С:Підприємство версії 7.7 та 8.2;
- контроль і оформлення документів з покупцями та постачальниками ( рахунок-фактури, видаткова накладна, договір, акт виконаних робіт), повернення;
- контроль вхідних та виписка податкових накладних, реєстрація в ДПІ (М.Е.Doc), коригування ПН;
- випуск ГП, калькулювання собівартісті продукції, контроль документообігу;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, акти звірки;
- оформлення банківської виписки, Клієнт-банк;
- виписка довіреностей;
- архів бухгалтерських документів

Мета:Отримання посади бухгалтера в торговій компанії з можливістю розвитку, де я могла б застосувати відповідні навички та вміння, а також придбати нові знання.
Також розгляну варіанти економіста

ДОСВІД РОБОТИ:
Лютий 2015р. по 16.11.2018 р.
Бухгалтер,ПрАТ "НВО "ПРАКТИКА" торгівля банківським та протипожежним обладнання, виробництво броньованих авто).
Обов’язки: ведення операцій в 1С:Підприємство версії 7.7 та 8.2;
клієнт-банк; контроль і оформлення документів з покупцями та постачальниками (рахунок-фактури, видаткові накладні), контроль вхідних та виписка податкових накладних; оформлення банківської виписки; випуск готової продукції, калькулювання собівартісті продукції, контроль документообігу.

Травень 2012р. – січень 2015 р.
Бухгалтер, Група компаній ТОВ «АСІС» ТОВ «ВЕНТКОНТРОЛ» (торгівля вентиляційним обладнанням, виробництво).
Обов’язки: ведення операцій в 1С:Підприємство версії 7.7 та 8.2; контроль і оформлення документів з покупцями та постачальниками (рахунок-фактури, видаткові накладні), контроль вхідних та виписка податкових накладних, формування реєстру ПН; оформлення банківської виписки, виписка довіреностей, їх списання та ведення книги реєстрації довіреностей, архів бухгалтерських документів, внутрішня звітність.

2008 р. – січень 2012 рр.
Бухгалтер Національного центру підготовки банківських працівників України (послуги).
Обов’язки: формування кадрової документації (накази, штатний розклад); ведення операцій в 1С:Підприємство версії 7.7 та 8.2; контроль і оформлення документів з покупцями та постачальниками (рахунок-фактури, договір, акт виконаних робіт), контроль вхідних та виписка податкових накладних, формування реєстру ПН; оформлення банківської виписки, оформлення каси та касової книги, оформлення авансових звітів, виписка довіреностей, їх списання та ведення книги реєстрації довіреностей, архів бухгалтерських документів.

2007 – 2008 рр.
Бухгалтер ТОВ «ЕТІ Україна» (торгівля електротехнічного обладнання).
Обов’язки: формування кадрової документації (накази, штатний розклад); ведення операцій в 1С:Підприємство версії 7.7; Клієнт-банк, оформлення банківської виписки; виписка податкових накладних, формування реєстру ПН; оформлення авансових звітів; контроль та виписка довіреностей, їх списання та ведення книги реєстрації довіреностей; архів бухгалтерських документів; ведення внутрішньої звітності на англійській мові.

Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») КОСТЮК ОЛЬГА ГРИГОРІВНА


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: