Резюме от 9 ноября 2018

Сорочан-Оржеховская Татьяна Васильевна

Менеджер по продажам, 9 000 грн

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Возраст:
35 лет
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Знание языков

Английский — средний


Дополнительная информация

Сорочан-Оржеховська Тетяна Василівна
Дата народження: 04.12.1982р.
Місце проживання: м.Черкаси, вул.Рози Люксембург буд.185, кВ.32
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Особисті дані:



Освіта:1-а вища: Черкаський національний університет ім. Богдана
Хмельницького (01.09.2000-07.02.2006)
Історик, викладач історії, археолог.
2-а вища:Київський національний педагогічний університет ім. П.М. Драгоманова
Правознавець, викладач права.(1.09.2006-19.01.2009)

Мета в пошуку вакансії:
У різних сферах діяльності, де вимагаються знання з юридичних та адміністративних справ, кадрової роботи, менеджменту, психології, ділового етикету, педагогіки, методики викладання, написання сценаріїв, проведення різнопланових заходів.
Досвід роботи:
01.12.2005-15.10.2007р

СК «Пума»,після ребрендингу ТОВ «FormStyl» м. Київ
•Інспектор з кадрів, адміністратор спортклубу. Функціональні обов’язки: обробка кореспонденції, ведення діловодства, проведення телефонних переговорів, підготовка контрактів і супроводжуючої документації,проведення рекламних кампаній,ведення бухобліку,роздрібний продаж спортивних напоїв та спортивного інвентаря, складання індивідуальних графіків спортклубу та його тренерів, проведення нарад, спортивних змагань та інших заходів.

17.11.2007-17.05.2009р

18.05.2009-23.12.2011ТОВ «FormStyl» до ребрендингу СК «Пума"
Помічник директора, рекрутер.
Обов’язки:прийом документів при оформленні співробітника на роботу, переведення та звільнення, складання наказів про прийом, переведення, звільнення співробітників, зміну посадових окладів та інших Ведення табеля обліку робочого часу. Облік листів тимчасової непрацездатності. Формування штатного розкладу, змін до штатного розпису. Прийом, заповнення, зберігання і видача трудових книжок. Формування і здача кадрової звітності в ЦЗ. Видача довідок c місця роботи, завірених копій трудових книжок. Формування архіву кадрової документації.
01.04.2012 -
Соціально – психологічний реабілітаційний центр для дітей «Теплий дім»
Педагог з виховної роботи.
Обов’язки: навчання дітей ( проведення уроків), проведення психологічних тренінгів, проведення різних заходів та свят та написання сценаріїв до них...

Особисті якості• акуратність,уважність, об'єктивність
• уміння концентрувати увагу
• наполегливість, ініціативність, вимогливість
• порядність, відповідальність, комунікабельність
•• вміння налагоджувати контакти з людьми
•• здатність до навчання, підвищення свого професійного рівня
•• комунікабельність

Додаткові відомості:

■ Мова – українська, російська, німецька (базовий), англійська (Intermediate)
■ Знання ПК – впевнений користувач
■ Наявність водійського посвідчення кат.«В»-стаж водіння 5 років
■ Досвід організації та активних продажів у сфері роздрібної торгівлі промтоварами


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: