Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Альона

Керівник, офіс-менеджер, помічник директора, адміністратор, оператор ПК, фахівець із закупівель, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
33 года
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Бровары, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник директора

с 01.2022 по 12.2024 (2 года 11 месяцев)
Княжицький ліцей, Бровари (Освіта, наука)

Планування та організація вивчення навчальних предметів
Контроль за виконанням навчальних планів та програм
Відповідальність за ведення шкільної документації
Підготовка звітних документів по школі
Підготовка навчально-методичних матеріалів по проблемі школи
Підготовка та проведення педагогічних читань,практичних та теоретичних семінарів
Організація роботи з молодими та малодосвідченими вчителями
Участь в розробці методичних матеріалів

Адміністратор, офіс-менеджер, специаліст по закупівлям

с 11.2017 по 06.2019 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "Контрактстрой Україна", Київ (IT)

Моніторинг спеціалізованих сайтів по оголошенню державних і комерційних тендерів;
Складання плану участі в торгах;
Підготовка повного пакету документів тендерної пропозиції;
Подача документації на електронні майданчики;
Участь в торгах, відстеження результатів процедури, строків, завершення процесу;
Ведення бази даних Замовників;
Підготовка та збір пакету документів для підписання договору.
Ведення телефонної і інформаційної бази керівництва;
Листування і дзвінки на прохання керівника;
Пошук систематизація всієї необхідної інформації і оперативний звіт;
Відправлення документації;
Контроль виконання доручень;
Редагування листів складених керівництвом, оформлення наказів, підготовка проектів документів;
Робота з кур'єрськими службами;
Прийом відвідувачів (чай, кава);
Забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, вода, кава, гостовари та ін ...)
Контроль роботи офісного обладнання.
Організація зустрічей і переговорів: координація часу, підготовка матеріалів, відправлення запрошень.
Внутрішня комунікація: підготовка інформаційних повідомлень, відповідь на внутрішні запити.
Документообіг: оформлення та зберігання документів, ведення реєстрів.
Адміністративна підтримка: налаштування софту, оплата підписок, взаємодія з підрядниками.
Пошук підрядників: пошук, переговори, контроль термінів і оплати.

Помічник директора Департаменту фінансів

с 03.2017 по 11.2017 (8 месяцев)
Міністерство здоров'я України МОЗ, Київ (IT)

Табель працівників.
Вхідна кореспонденція, резолюції листів, прийом дзвінків.
Робота в базі СЕД
Прийом і розподіл телефонних дзвінків.
Робота з оргтехнікою.
Розподіл і передача кореспонденції в структурні підрозділи або конкретним виконавцям для використання або відповідей.
Пошук авіаквитків, бронювання житла.
Організація маршрутів з урахуванням цікавих місць.
Забезпечення транспорту (оренда авто, трансфери).
Контроль підготовки документів для подорожей.
Управління робочим і сімейним календарем.
Пріоритезація та планування завдань.
Підготовка і редагування документів.
Координація комунікацій з іншими особами та службами.
Ведення бюджету, контроль витрат.
Організація регулярних оплат та платежів.
Організація свят, пошук подарунків.

Бухгалтер первинної документації

с 11.2016 по 03.2017 (4 месяца)
ТОВ "Світанок", Київ (Продаж)

Оформлення первинної документації;
Формування в базі 1С документів по надходженню товарів, послуг, рознесення платежів;
Перевірка коректності складання наданих контрагентами первинних документів (актів, рахунків-фактур);
Спілкування з постачальниками з питань наданих документів;
Архівування документів;
Складання актів звірок.

Секретар

с 08.2008 по 11.2016 (8 лет 3 месяца)
Княжицька ЗОШ, село Княжичі (Освіта, наука)

Прийом і реєстрація документів і заяв на підпис керівникові.
Відповідь на телефонні дзвінки, реєстрація і передача інформації керівнику
Виконання доручень керівника, складання листів, запитів та інших документів.
Організація і підготовка засідань і нарад, збір необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їх реєстрація, ведення та оформлення протоколів засідань і нарад.
Котроль за виконанням працівниками наказів і розпоряджень керівника, ознайомлення працівників з наказами, а також контроль за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівника.
Забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами, технікою, канцелярським приладдям, створення умов, які сприяють ефективній роботі.
Організація прийому відвідувачів, сприяння для оперативного розгляду прохань і пропозицій працівників.
Організація відряджень керівника, замовлення авіаквитків та залізничних квитків, бронювання готелів.
Виконання окремих службових доручень.

Образование

Київський столичний університет Бориса Грінченка

Управління закладом освіти (за рівнями), Київ
Высшее, с 2023 по 2024 (1 год)

Переяслав - Хмельницкий университет

Викладач географії, економіки, Переяслав- Хмельницький
Высшее, с 2011 по 2016 (5 лет 1 месяц)

Дополнительное образование и сертификаты

Prozorro

2018, 2 дня

Інститут економічних досліджень, Публічні закупівлі

2022

Знания и навыки

  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS Outlook
  • Intel
  • Prozoroo (2 дня)
  • Працьовитість
  • Ведення документації
  • Комунікабельність
  • Google Meet
  • Telegram API
  • Запуск автоворонки в Instagram
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • User ChatGPT
  • Лідерство
  • Управління командою
  • Адміністрування офісу
  • Інвентаризація

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Базове розуміння офісного програмного забезпечення.
Організованість, увага до деталей.
Вміння працювати в команді.
Комунікабельність
Швидкість виконання завдань від керівника.
Також: Відповідальність, старанність, уважність, грамотність, комунікабельність, вміння ладити з людьми, знання ділового етикету, доброзичливість, акуратність, приємна зовнішність, вміння планувати та організовувати роботу, оперативність, гарна пам'ять, легконавчання, активна життєва позиція, прагнення до професій. Без шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: