Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 2 июня 2021

Наталья

Керівник проекту, системний аналітик, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Запорожье
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу. Відповідальна особа за оцінку ризиків. Відповідальна особа за дотриманням норм(комплаєнс)

с 01.2018 по 05.2021 (3 года 4 месяца)
ТДВ "СК"Мотор-Гарант", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Керівник проекту з переходу компанії з системи обліку 1С7 на нову систему обліку 1С8. Проект завершено успішно в червні 2020 року.
Аналіз діючих бізнес-процесів,проведено пошук компаній підрядників, підготовка договорів про співпрацю із компанією підрядником, складання попереднього бюджету, та плану-графіку переходу, контроль виконання строків по виконання чергових етапів, що встановлені графіком; аналіз діючих баз даних в 1С7 для перенесення в 1С8; постановка ТЗ спеціалістам ІТ підрозділу компанії, контроль за виконанням, формування вимог для складання ТЗ для компанії-підрядника, контроль термінів виконання прийняття робіт, тестування доробок, опис зауважень, проведення остаточних взаєморозрахунків; попередня настройка бази 1С8 для переходу(настройка продуктів, прав та інш.) контроль за перенесенням даних до 1С8, поточне супроводження операцій користувачів. Адміністрування, налаштування продуктів та программ; навчання користувачів; контроль за коректним внесення договорів страхування/перестрахування користувачами та автоматичними сервісами; пошук помилок в операціях користувачів, корегування помилок, що були виявлені в бухгалтерському та управленському обліку самостійно або разом із аутсорсером; постановка ТЗ аутсорсеру з поточних потреб( нових або доробка діючих); формування разом із власниками бізнес-процесів вимог до звітнотності(регламентна звітність до НБУ; звітність для банківської групи; бюджет доходів та витрат;управлінська звітність; андерайтерська звітність та інш), приймання робіт, тестуваннята інш.
Керівник проекту із впровадження інтернет – сервиса для фронт - офиса.Проект завершено успішно.Оцінка потреб компанії щодо атоматизації фронт-офісу; пошук компанії–підрядника; підготовка та попередній аналіз договорів про співпрацю;попереднє та поточне налаштування програм та продуктів, надання прав доступу.
Щодо інших обов`язків та реалізованих проектів:
-впровадження продаж електроного полісу ОСЦПВ через сайт компанії(пошук підрядника, попередні переговори, постановка ТЗ, погодження бюджету; прийняття робіт, тестування та інш.);
-впровадження продаж електронних договрів ДЦВ, НВТ та інш. з технічної частини, настройка продуктів, тестування; контроль за внесення таких догорів до системи обліку, розробка порядку зберігання та архівування електроних договрів;
-розробка та впровадженн телефонів «Гарячої лінії», створення робочої групи, опис вимог, вибір підрядника, погодження бюджету, опис ролей користувачів та інш.
- прийннятя участі в розробці положеннь про відділи, посадових інструкцій, положення про перестрахування, положення про врегулювання збитків наказів та інш. методологічної та регламентуючої документації.
Як відповідальна особа за оцінку ризиків та відповідальна особа за дотриманням норм(комплаєнс)-впровадження в компаніі системи оцінки та контролю ризиків, розробка внутрішніх докуменітв, ведення бази подій операційного та комплаєнс ризиків; роботи з наявним та потенційним конфліктом інтересів; стрес-тестування

Заступник начальника відділення

с 08.2017 по 01.2018 (5 месяцев)
АТ "Рада Банк", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

відкриття поточних, депозитних, карткових рахунків в національній та іноземній валюті для юридичних осіб та ФОП. Збір та аналіз документів юридичних осіб на надання кредитів, гарантій та інш.

Заступник директора

с 05.2017 по 08.2017 (3 месяца)
ТОВ Агролендлізинг, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи підприємства по наданню в лізинг с/г техніки та обладнання.

Начальник відділення

с 06.2013 по 07.2016 (3 года 1 месяц)
АТ Дельта Банк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділення. В підпорядкуванні 12 чоловік та 2 віддалені точки продажу

Начальник відділення. Начальник відділу кредитування фіз.осіб

с 11.2004 по 05.2013 (8 лет 6 месяцев)
ПАТ Кредитпромбанк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділення (в підпорядкуванні 5 осіб) та відділу кредитування фізичних осіб(в підпорядкуванні 5 осіб)

Старший спеціаліст відділу бізнесу юридичних осіб

с 04.2003 по 11.2004 (1 год 7 месяцев)
Філія ПУМБ в м. Запоріжжі, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

відкриття поточних та депозитних рахунків юридичних осіб та ФОП

Економіст ОПЕРУ

с 11.2001 по 03.2003 (1 год 4 месяца)
АТ Наш банк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

відкриття поточних та депозитних рахунків юридичних осіб та ФОП

Операционіст відділу розрахункових операцій

с 05.2001 по 10.2001 (5 месяцев)
Приватбанк, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

ведення поточних та депозитних рахунків в національній та іноземній валюті юридичних осіб та ФОП

Образование

БИП

Предпринимательский, Бердянск
Высшее, с 1997 по 2001 (3 года 8 месяцев)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний
  • Турецкий — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: