- PRO
Світлана
Менеджер проєкту, PR-спеціаліст, HR-керівник, бухгалтер, помічник керівникак, 50 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Днепр
- Готов работать:
- Днепр, Другие страны, Киев, Удаленно, Харьков
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2960114/
Опыт работы
Фахівець з ефективності підприємства. Керівник розвитку холдингу.
с 06.2021 по наст. время
(3 года 5 месяцев)
ТОВ «БАЯРД ДОН», Харків (Охорона, безпека)
- Пошук потенційних клієнтів через холодні дзвінки та ведення вже існуючої моєї (з 2016р.) бази даних.
- Участь у тендерах як комерційних так і державних. Самостійний повний збір та підготовка документації для подачі на тендерні майданчики. Участь у аукціоні. Контроль за термінами.
- Повне ведення договірного відділу – заключення договорів з урахуванням усіх додатків до договорів. Контроль за підписанням договорів згідно норм діючого законодавства України з юридичного погляду.
- Контроль за термінами та оновлення всіх необхідних даних стосовно договорів з Замовниками.
HR менеджер – повний функціонал.
- Пошук персоналу, аналіз резюме, публікація оголошень, співбесіди. Прийом та інтеграція нового персоналу. Збирання, контроль та оновлення бази даних кадрів. Адміністративне управління відділом кадрів та персоналом який займається пошуком охоронців.
- Моніторинг трудових договорів.
- Допомога в веденні відділу кадрів – особисті справи, накази, техніка безпеки.
Бухгалтерський облік – розрахунок та звіт обліку робочого часу, нарахування заробітної плати, компенсації та утримання. Відомості на виплату заробітної плати.
- Слідкування за змінами законодавства господарської діяльності, кадрового та трудового права.
- Додатково виконую поставлені задачі від керівництва – спілкування за потреби з державними органами, подача позовних заяв до суду та ведення судових проваджень.
- Спілкування з постачальниками, залагодження конфліктних ситуацій та налагодження подальшої взаємовигідної співпраці.
- Щомісячні звіти щодо витрат з палива по об’єктах та ін.
Фахівець з ефективності підприємства. Менеджер з розвитку
с 10.2016 по 06.2021
(4 года 8 месяцев)
Архітектурного бюро Materia 174, Харків (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
PR компанії
- Формування іміджу компанії, комунікація зі ЗМІ, brand book.
- Розробка планів рекламних заходів.
- Організація участі бюро у архітектурних та інтер'єрних конкурсах, виставках, семінарах.
- Розробка та наповнення сайту, розвиток сайту в мережі інтернет.
- Зв'язок з печатними виданнями, підготовка та контроль проектів для публікацій.
- Моніторинг якості інформації про архітектурне бюро. Контроль та ліквідація компаній, які порушують авторські права архітектурного бюро.
Виконання завдань керівництва:
- Юридичний супровід та контроль ведення документації як гражданської та і господарської діяльності.
- Ведення ділової переписки.
- Керування організацією контактів керівництва, планування зустрічей, командировок.
- Забезпечення - Пошук необхідних товарів та послуг на закупівлю, аналіз ринку. Логістика - супровід, контроль доставки, повністю контроль документообігу.
- Пошук, контроль проведення різного виду експертиз (міцність, гучність цегли; вимір рівня шуму тощо.
- HR - Пошук, розміщення оголошень, аналіз резюме та прийом на роботу архітекторів.
- Контроль за технічним обслуговування 3 офісів (Київ та Харків), ремонт, технічне обслуговування та вирішення всіх інших пов’язані з цим питань. Забезпечення персоналу всім необхідним для роботи.
- Урегулювання конфліктних ситуацій між працівниками.
- Налагодження роботи між працівниками та суміжними компаніями.
Результат: Здача об'єктів в обумовлений термін з замовником. Збільшення прибутку за рахунок нових контрактів. Отримання нагород в українських конкурсах: «Інтер'єр року», Interium, НСАУ та ін.
Спеціаліст з розвитку компанії
с 08.2013 по 09.2016
(3 года 1 месяц)
ТОВ «БАЯРД ДОН», Донецьк (Охорона, безпека)
Розвиток охоронної компанії з нуля шляхом збільшення контрактів та прибутку підприємства.
- Пошук потенційних клієнтів через холодні дзвінки.
- Організація і контроль створення сайту компанії.
- Розвиток сайту в мережі інтернет – повна організація реклами з нуля, реєстрація компанії на картах Google, в соц. мережах, каталогах та ін.
- Ведення договірного відділу – заключення договорів з урахуванням усіх норм діючого законодавства України
Результат: збільшення прибутку підприємства за рахунок нових контрактів. Позитивні відгуки клієнтів. Створення охоронного холдингу «SUB»
Помічник арбітражного керуючого
с 07.2012 по 08.2013
(1 год 1 месяц)
Чилімова А.В., Донецьк (Юриспруденція)
Повне ведення документації підприємств в стадії банкрутства (розпорядження майном і ліквідація).
- Проведення інвентаризації на підприємствах.
- Організація і проведення зборів кредиторів.
- Повідомлення державних служб і органів влади про стадії банкрутства підприємства. Здача звітності.
- Ведення кадрової документації, звільнення працівників.
- Пошук і повернення майна боржника (складання, відправка і контроль запитів в БТІ, Держкомзем, МРЕВ, ВДВС).
- Складання звітів арбітражного керуючого про виконану роботу до Господарського суду Донецької області.
- Проведення оцінки майна боржника. Залучення аудиторських компаній.
- Організація і проведення аукціонів для продажу майна боржника.
- Ліквідація підприємства, знищення печатки, здача необхідних документів на зберігання в архів.
Результат: виконання поставлених завдань в необхідний термін.
Директор
с 08.2010 по 06.2012
(1 год 10 месяцев)
ТОВ «ОДАН», Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Повне управління підприємством.
- Поставка будматеріалів для реконструкцій будівель і споруд до «Євро 2012».
- Постановка підприємства на облік в держ. органи. Управлінням персоналом (до 50 чол.).
-Укладання договорів на поставку матеріалів і устаткування.
- Ведення і контроль первинної бухгалтерської документації (прихід, витрата, виписка рахунків, довіреностей, податкових та видаткових накладних).
- Внесення даних в 1С. Робота з постачальниками і покупцями. Облік ТМЦ.
- Нарахування заробітної плати.
- Ведення кадрової документації самостійно в повному обсязі.
Результат: виконання поставленої мети - здача об'єктів після реконструкції в зазначений термін в відмінному стані.
Референт-секретар директора з виконанням обов'язків інспектора відділу кадрів і архіваріуса.
с 03.2003 по 06.2010
(7 лет 3 месяца)
ОП «КВАНТ», Донецьк (Юриспруденція)
- Прийом, реєстрація, зберігання та облік документації.
- Забезпечення своєчасного розгляду вхідних, вихідних, внутрішніх документів.
- Виконання завдань поставлених керівництвом.
- Укладання договорів з покупцями і постачальниками.
- Складання позовних заяв цивільно-правового характеру та господарсько-правових відносин. Робота з ВДВС та прокуратурою.
- Повне ведення кадрової документації з нуля (досвід проведення перевірок ТДІП). Повна розробка з нуля та реєстрація колективного договору у державних органах. Складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, графіків відпусток. Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток співробітників. Ведення табельного обліку робочого часу. Формування особистих справ співробітників, облік і зберігання трудових книжок. Підготовка та оформлення кадрових документів на тривале зберігання.
- Ведення бази даних кадрів. Підбір персоналу, прийом та інтеграція нових співробітників, організація навчання.
- Архівування кадрових документів.
- Управління персоналом підприємства. (До 50чол.)
Результат: збільшення прибутку підприємства за рахунок нових контрактів. Витримка державних перевірок, без штрафних санкцій. Контроль працівників підприємства, збереження колективу в повному составі, усунення конфліктних ситуацій між працівниками та виконування поставленої задачі керівництва.
Адміністратор цирку шапіто
с 05.2001 по 10.2002
(1 год 5 месяцев)
«Арена-Тріумф» (Циркова спілка Кобзова) по Україні, Костянтинівка (Донецька обл.) (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
Проведення повної рекламної компанії міста та оформлення всієї необхідної документації для проведення циркових програм.
- Організація установки та "підключення" цирку-шапіто (узгодження з адміністрацією міста майданчика для розташування намету, підключення шапіто до води, каналізації, електроенергії та ін.)
- Організація супроводу колони цирку при в'їзді та виїзді з міста співробітниками міліції.
- Розселення артистів в готелях.
- Реклама в ЗМІ (ТБ, радіо, газети), зовнішня реклама (афіші, інформаційні щити, реклама над проїзною частиною), листівки, реклама на вулицях міста в місцях скупчення людей за допомогою гучномовців.
- Продаж квитків, ведення каси, робота з документацією, звіти.
- Контроль і управління персоналом, який залучався для проведення програм в місті (до 20 чол.).
Результат: проведення циркових програм з аншлагом.
Образование
Донецький національний університет
Підприємництво та торгівля, Донецьк
Высшее, с 2001 по 2004 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Курс з копірайтингу
2018
Знания и навыки
- MS Office
- Пользователь ПК
- Пользователь Internet
- Работа с оргтехникой
- 1С:Бухгалтерия
- Клиент-Банк
- ЛИГА:ЗАКОН
- Бухгалтерский учет
- Знание основ деловой переписки, ведение документооборота.
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Впевнений користувач ПК, досвідчений користувач Internet (можу знайти все), програми - «1 С Бухгалтерія», «Клієнт-Банк», «Ліга-закон», «Smartsheet», «Asana», «App.box». Вільне володіння будь якою офісною технікою. Є водійське посвідчення категорії "В".
Відповідальна, комунікабельна – маю відмінні навички спілкування та сильні організаторські здібності, можу володіти істотним обсягом інформації, відстоювати та обґрунтовувати свою думку, вирішувати конфліктні ситуації, уважна до деталей, маю аналітичний склад розуму, добре взаємодію з державними органами, легко навчаюсь.
Похожие кандидаты
-
Ассистент руководителя, заместитель директора, начальник отдела
Днепр -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу, юрист на підприємство, асистент керівника
Одесса, Удаленно -
Помічник керівника, директор магазину, HR-менеджер, старший касир, кадровик
30000 грн, Одесса, Удаленно -
Помічник керівника, інспектор відділу кадрів, HR-менеджер, бухгалтер, фахівець із соц. роботи
18000 грн, Киев, Малин, Удаленно -
Адміністратор, HR-менеджер, секретар, керівник, заступник керівника
25000 грн, Днепр